Exquisit KFD 611-B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Exquisit KFD 611-B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

W.A. Hoopman 21-10-2019

Veel lawaai, weinig afzuig vermogen

Geschreven voor: Exquisit KFD 611-B

Omdat ik altijd mijn hoofd stootte aan de oude vlakscherm afzuigkap dacht ik bij deze afzuigeenheid een mooie oplossing te hebben gevonden. Al vanaf de installatie al een grote hekel aan het lawaai dat deze maakt. En de waterdamp van condenseert gelijk aan de glazen kap en druppelt weer langs de muur of in de pannen. Ziet er verder prachtig uit maar doet niet wat het zou moeten doen.

Pluspunten

• stijlvolle afzuigeenheid

Minpunten

• veel geluid
  • weinig afzuigvermogen
  • waterdamp condenseert op de glazen afzuigkap.

Marco 15-03-2019

Equisit afzuigkap kfd611 b

Geschreven voor: Exquisit KFD 611-B

We hebben hem met een keuken bij kuchenwelt besteld en kwam al beschadigd uit de doos .
Gelukkig hebben we de keuken laten zetten zodat de monteur het zo uit de doos haalde maar een hoekje van de glazen plaat was er af gebroken verder zat de middelste glazen plaat echt scheef op het frame gemonteerd en kreeg de monteur het niet voor elkaar om het te verhelpen en maar een nieuwe besteld.

Pluspunten

• Mooi strak disign
  • Aanraak sensor bediend

Minpunten

• Afwerking slechte kwaliteit