Bosch DHL555B - Reviews

Kleuren
zilver

Eric 27-09-2016 Product paar dagen in bezit

mooi design

Mooie strakke afzuigkap, met soepele bediening en geluidsarm. Goede verlichting en makkelijk schoon te houden. Zuigt prima af

Naam 23451 07-05-2015 Product kwartaal in bezit

Prima apparaat dat stil is in stand 1, licht hoorbaar wordt op 2,goed hoorbaar wordt in stand 3 en pas in de intensiefstand geraas maakt.
Zuigt erg goed af, een A4tje blijft al hangen in stand 1 en nog een paar seconden na uitschakelen. Daarom dus niet vergeten de filters eens per maand schoon te maken. Na het koken in stand 2 zetten en je ruikt niets meer binnen 10 minuten.

Gebruikersgemak een 7 omdat vooral bij schakelen naar een andere stand de overgangen niet overal even goed voelbaar zijn maar dat kan mogelijk alleen voor dit exemplaar gelden. Als je de verlichting niet gebruikt,
is er geen indicatielampje dat het apparaat aanstaat en doordat hij in stand 1 zo stil is heb ik dat soms niet in de gaten en staat ie dus urenlang af te zuigen. Maar daar let ik nu beter op.

Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen maar is nog prima in orde na 4 maanden.(NVT werkt niet dus geef maar even een 8)

Makkelijk in je eentje te monteren door de montageveren.
De 4 montageschroefjes die meegeleverd worden lijken wat iel
maar zullen wel houden doordat ze schuin in de bodemplaat geschroefd worden. Er zitten trouwens 8 schroefgaatjes in. Zelf heb ik de schroefjes vervangen voor iets langere rvs exemplaren die ik nog had liggen.

Het formaat was voor mij van belang omdat ik boven mijn kookplaat geen ruimte heb voor 60 cm. breed.

Ben er zeer tevreden mee.

Pauline0269 18-03-2015 Product jaar of meer in bezit

Prima apparaat. De verlichting is goed. Roosters zijn handig schoon te maken. Afzuiging werkt goed en maakt niet te veel lawaai.