Siemens LC91KA572

Bekijk alle Afzuigkappen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens LC91KA572 op Kieskeurig.nl.

Edwin 26-03-2017

Stille afzuigkap, een sieraad voor de keuken

Geschreven voor: Siemens LC91KA572

Aangezien ons gezin bestaat uit lange personen, hebben we gekozen voor de LC91KA572 vanwege haar schuine afzuigunit. Daarnaast is zij enorm stil en is absoluut een eye-catcher: een sieraad in de keuken. Zij bevalt ons uitstekend.

Pluspunten

Minpunten

Hysteria0031 21-11-2016

Mooie design afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC91KA572

Erg mooie afzuigkap. Door de schuine roosters ziet deze er erg mooi uit in de keuken. echt een blikvanger. Onderdelen zijn makkelijk schoon te maken en de zuigkracht is goed. Echter heeft schoonheid ook een prijs. Omdat de roosters schuin zijn geplaatst loopt het vet regelmatig naar beneden, bij een normale zie je dit niet. Omdat de afzuigkap in recirculatie stand staat heb ik de clean-air filter geplaatst. De zuigkracht is voldoende echter de afzuiging van kookdamp vind ik aan de zijkanten tegenvallen. Veel damp trekt toch nog om de kap heen met resultaat etenslucht in de woonkamer.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Keukenprins 23-09-2015

Wat een verademing: nooit meer je kop stoten!

Geschreven voor: Siemens LC91KA572

En dan zuigt ie nog goed af ook, geeft voldoende licht, is stil genoeg en maakt makkelijk schoon (waar hij zelf om vraagt als het zo ver is). Dan zul je even moeten, maar als stok achter de deur ter voorkoming van veel te weinig schoonmaken is het een uitkomst. Dit ding mag van mij erg lang meegaan!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com