Siemens LF259RB51 - Reviews

Kleuren
roestvrijstaal

9,6

Joost 08-12-2016 Product paar maanden in bezit

Mooie afzuigkap, die super werkt.

Gekozen voor dit product aangezien ik niet van afzuigkappen houd. Deze is echter zeer mooi en plat weg te werken in schouw. Daarnaast voorzien van goede verlichting wat erg prettig is bij het koken. Het zuigvermogen is perfect, waardoor er geen luchtjes door het huis gaan. Ook de bediening door middel van de afstandsbediening is erg gemakkelijk. Al met al zijn wij erg tevreden met de afzuigkap.

Pluspunten

• Mooi weg te werken in plafond
  • makkelijk te bedienen

Stefan 04-12-2016 Product paar maanden in bezit

Sterke zuigkracht

Zeer tevreden met mijn aankoop.
Het betreft een apparaat met zeer sterke zuigkracht en strak design. Ook is het makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Strak Design
  • Sterke Zuigkracht

peter 19-09-2016 Product paar weken in bezit

Gekozen voor kwaliteit

Lang getwijfeld om een plafond unit aan te schaffen. Eindelijk besloten, maar dan welk merk. Diverse merken bekeken en gekozen voor Siemens. Prijsverschil valt alles mee. Werkt perfect. Grote capaciteit, we ruiken niks in de kamer bij een half open keuken. Mooie afwerking, met led verlichting.

Pluspunten

• afwerking
  • capaciteit

Minpunten

• inbouwhoogte 29 cm

Marjolein 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een hele goede afzuigkap, handig in gebruik met afstandbediening. Geen etensgeuren meer in huis na het koken!

genuxx 11-01-2016

Beste Marjolein, fijn je review te lezen. Wij zijn voor deze plafondunit aan het kijken in ons verlaagd plafond.
Nu las ik dat er tiptoetsbediening op zit maar geen afstandsbediening, terwijl dit wel in de gebruikershandleiding staat die ik op internet vond; wat is juist?

Bas123456789 19-06-2015 Product kwartaal in bezit

Ideale plafond unit. LED verlichting is van een fijne kleur bij het koken. Afzuiging kan van zacht tot bijna bizar hard.
Zeer tevreden.

genuxx 16-01-2016