De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LB78574 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

a*****@h****** 05-04-2022

Afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LB78574

Dit apparaat is zeer mooi weggewerkt en heeft een zeer krachtige werking.
makkelijk om schoon te houden !!

Pluspunten

• krachtige werking
  • makkelijk om schoon te houden

Mark 01-07-2020

Een krachtige afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LB78574

Een krachtige afzuigkap. Vergeleken met onze vorige een verademing. Deze werkt prima. Wel op hoogste stand vrij hard geluid. Die gebruiken we alleen wanneer echt nodig.

Pluspunten

• Krachtig
  • Goede lichtbundel

Minpunten

• Geluid op stand 3

frank 29-04-2018

sterke afzuiger

Geschreven voor: Siemens LB78574

het is een mooie en sterke afzuiger. de vetfilters vangen een hoog vet op. het openen van de kap is wel lastig en gaat zwaar. hij is helaas niet zo stil als ons verteld was

Pluspunten

• mooie verlichtin
  • vangt veel vet op
  • zuigt goed af

Minpunten

• maakt veel herrie
  • lastig de kap te openen

Scott 04-02-2018

Fijne afzuiger en compact

Geschreven voor: Siemens LB78574

Een zeer compacte recirculerende afzuigunitv past perfect in mijn schouw en is eenvoudig te monteren en schoon te houden.

Pluspunten

• Geluid
  • Krachtig
  • Compact
  • Eenvoud

mieke 20-01-2018

makkelijk te bedienen.

Geschreven voor: Siemens LB78574

we hebben voor siemens apparatuur gekozen omdat we het prettig vinden om een goed product in onze keuken te hebben. tevens is het een pluspunt dat we 5 jaar garantie hebben op alle apparatuur. afzuiger zuigt goed af. heeft wel een beetje lawaai maar dat hoort er ook wel een beetje bij.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in onderhoud en gebruik

Minpunten

• iets teveel lawaai

Rob 08-07-2017

Strak design.

strak design.
Eenvoudig te installeren. Ingebouwde led spots zijn wat minder door koele lichtkleur en goedkoop uiterlijk. Een handig iemand kan ze vervangen voor betere

J K Kooistra 29-10-2015
Geschreven voor: Siemens LB78574

Prachtige inbouw-unit met heldere LED-verlichting. 3 standen mogelijk, waarbij ons opvalt dat deze afzuigunit relatief weinig geluid maakt. Dit maakt 'hem' prettig om te gebruiken

borgo 05-03-2015
Geschreven voor: Siemens LB78574

deze afzuig unit van siemens gaat mijn verwachtingen te boven,toen wij de keuken gingen uitzoeken wisten we dat we al dat we het inbouw apparatuur van het zelfde merk zouden doen want dat is makkelijk,het is siemens geworden..bij verkoop kregen we de mededeling dat deze erg stil zou zijn...
bij het eerste gebruik overstrof ons dat zeker wat een geweldig ding.....hij zuigt als een malle af en je hoeft hem echt niet op zijn hoogste stand te laten draaien.....
er zitten 2 ledpots in wat zuinig werkt.
de bediening is erg eenvoudig,simpeler kan niet....er zit zelfs nog een 4e stand op die als een soort boost werkt maar die hebben we nog niet nodig gehad....
de afzuigunit is verder super mooi afgewerkt met zijn mat afwerking....al met al een geweldige afzuigunit..

mvg fb

Skeet1973 25-01-2015
Geschreven voor: Siemens LB78574

Het apparaat is heel erg makkelijk in het gebruik. De knoppen werken makkelijk. Goed weg te werken in het interieur. Heeft bovendien een goede afzuiging.