Siemens LF959RB51

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LF959RB51 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

g*********@h********** 27-09-2021

Prima sterke afzuigkap.

Geschreven voor: Siemens LF959RB51

Wij hebben dit product in 2018 gekocht toen we een nieuwe keuken kochten waarbij we alle apparatuur (op de qooker en gaskookplaat na) van Siemens hebben uitgezocht. We hebben een afzuigkap met afvoer naar uiten gekozen en daar een terugval-klep in geplaatst.
Werkt goed en is makkelijk te bedienen. Verlichting passen we nog aan want die is wel erg 'wit' terwijl we een open keuken hebben.

Pluspunten

• sterk en relatief geruisloos
  • goede werking
  • mooi uiterlijk
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• verlichting erg 'wit' ongezellig.

Edwin 13-02-2018

Afzuigen doet hij zeker

Geschreven voor: Siemens LF959RB51

Krachtige en voor zijn capaciteit stille afzuigunit. De afvoerpijp van 150 mm maakt ook dat er in de winter wat koudeval kan zijn, er zit geen terugslagklep op. Vanwege capaciteit, bij verwarming die van een schoorsteen in dezelfde ruimte gebruik maakt, oppassen voor aanzuigen verbrandingsgassen ed.

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig

Minpunten

• Koudeval

van den heuvel 01-02-2018

top afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LF959RB51

zuigt zo goed dat wij onze hem aanzetten een raam open moeten zetten anders trekt hij mij schorsteen leeg

J.H. Boekestijn 04-10-2017

mooi ontwerp

Geschreven voor: Siemens LF959RB51

Idiaal zonder afvoerkanaal. wij hebben hem met een plasmade airfilter recirculatieluchtfilter.
mooi ontwerp en veel licht

Pluspunten

• geen afvoerkanaal nodig
  • mooi ontwerp tegen het plafond

Dorschman 06-04-2017

Goede, en degelijke afzuiging

Geschreven voor: Siemens LF959RB51

Het is mooi afgewerkt in het plafond, functioneerd uitstekend. Geen luchtjes tijdens koken en daarna. Makkelijk te onderhouden.

Annette 19-03-2017

Mooi uiterlijk, goede afzuiging

Geschreven voor: Siemens LF959RB51

Mooi weg te werken in plafond/koof, genoeg zuigkracht ondanks hoogte. Onopvallend maar mooi aanwezig.

Pluspunten

• uiterlijk
  • onopvallend

Minpunten

• bevestigen

Gertruud 16-02-2017

zij-afzuiging perfect

Geschreven voor: Siemens LF959RB51

De plafond unit is niet alleen erg fraai, maar doet vooral wat ie moet doen: heel goed afzuigen. De zij-afzuiging zorgt ervoor dat alle geurtjes, stoom en rook direct weg zijn. De afzuigkap is eenvoudig te bedienen op het apparaat zelf, maar kan ook met een afstandsbediening geregeld worden. Erg luxe misschien, maar voor mensen, die wat kleiner zijn zoals ik: erg handig. Het geluidsniveau varieert van redelijk stil tot best hoorbaar op de hoogste stand, maar daar zuigt ie dan ook prima voor.

Pluspunten

• afzuiging prima
  • uiterlijk

René 02-02-2017

Weinig geluid, zuigt goed af, plezierig licht

Geschreven voor: Siemens LF959RB51

Deze geweldige plafondunit van Siemens is helemaal volgens verwachting. De unit is vrijwel geluidsloos tijdens het koken, heeft mooie vormgeving en plezierig en gemakkelijk in gebruik. Kortom een aanrader voor de echte siemens liefhebber!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Mooie vormgeving
  • Gemakkelijk in gebruik

Elvire Wopereis 10-01-2017

mooie afzuig unit, strak design,met makkelijke bediening.

Geschreven voor: Siemens LF959RB51

Deze afzuigunit zit geheel strak in het plafond weg gewerkt maar toch valt je oog er op door de mooie vormgeving. Met genoeg vermogen en eenvoudige bediening en heel belangrijk makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijke bediening
  • goed vermogen
  • goede verlichting

Tom Borsboom 29-12-2016

Mooi design afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LF959RB51

Afzuigsysteem met afstandsbediening, mooi design. Ideaal en geeft ruimte boven de kookplaat. Handig met afstandbediening.

Pluspunten

• mooi afgewerkt
  • geintergerered in plafond

Minpunten

• geluid

Claudia 01-09-2016

Mooi, strak en makkelijk

Geschreven voor: Siemens LF959RB51

Een mooie strakke en gemakkelijk te bedienen plafond wazemkap. Het past perfect in ons plafond. Je ziet hem amper en doet zijn werk uitstekend. De roosters zijn gemakkelijk te reinigen en eruit te halen. De afstandsbediening maakt het mogelijk dat je hem gemakkelijk aan en uit kunt doen enz. Daarnaast kunnen wij er ook zo bij, wanneer de afstandsbediening net niet binnen handbereik ligt.

Pluspunten

• makkelijk
  • strak
  • afstandsbediening
  • roosters
  • verlichting

Minpunten

• lawaai

FL 03-08-2016

Mooi design

Geschreven voor: Siemens LF959RB51

Zeer goed werkende plafondunit, makkelijk te bedienen via afstandsbediening. Zeer veel werkverlichting door middel van de 4 LED lampen

Anoniem 02-08-2016

Mooie afgewerkte en goedwerkende afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LF959RB51

De afzuigkap van Siemens werkt erg goed. Heel gemakkelijk te bedienen met een afstandsbediening. Het geluid valt me wel wat tegen. Ik had verwacht minder herrie te horen. Toch is dat het enige minpuntje wat er te melden is.

Melis 10-11-2015
Geschreven voor: Siemens LF959RB51

De plafondunit ziet er heel strak uit en is heel praktisch in gebruik door de afstandsbediening. Hij werkt prima. Maakt wel redelijk veel kabaal.

Anna 08-11-2015
Geschreven voor: Siemens LF959RB51

Heel mooi Design en heel praktisch in gebruik. De afstandsbediening is heel handig. De afzuiging stopt automatisch als er niet meer gekookt wordt, Dus ook heel zuinig. Een aanrader!

Dennis 29-07-2015
Geschreven voor: Siemens LF959RB51

Mooie strakke elegante plafondunit met heldere verlichting en perfecte afzuiging. Past goed in een verlaagd plafond ten behoeven van een kookeiland.

Kor12 23-06-2015
Geschreven voor: Siemens LF959RB51

Wat een fijne plafondunit is dit! Mooi, strak, krachtige afzuiging. Op standje 4 is het wel wat lawaaiig. Handige afstandsbediening. De ledverlichting die er in zit is ietwat aan de felle kant.