Siemens LF959RB51 - Reviews

780 m³/h
Aansluitwaarde
Kleuren
roestvrijstaal

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Annette 19-03-2017 Product paar maanden in bezit

Mooi uiterlijk, goede afzuiging

Mooi weg te werken in plafond/koof, genoeg zuigkracht ondanks hoogte. Onopvallend maar mooi aanwezig.

Pluspunten

• uiterlijk
  • onopvallend

Minpunten

• bevestigen

Gertruud 16-02-2017 Product paar weken in bezit

zij-afzuiging perfect

De plafond unit is niet alleen erg fraai, maar doet vooral wat ie moet doen: heel goed afzuigen. De zij-afzuiging zorgt ervoor dat alle geurtjes, stoom en rook direct weg zijn. De afzuigkap is eenvoudig te bedienen op het apparaat zelf, maar kan ook met een afstandsbediening geregeld worden. Erg luxe misschien, maar voor mensen, die wat kleiner zijn zoals ik: erg handig. Het geluidsniveau varieert van redelijk stil tot best hoorbaar op de hoogste stand, maar daar zuigt ie dan ook prima voor.

Pluspunten

• afzuiging prima
  • uiterlijk

René 02-02-2017 Product paar weken in bezit

Weinig geluid, zuigt goed af, plezierig licht

Deze geweldige plafondunit van Siemens is helemaal volgens verwachting. De unit is vrijwel geluidsloos tijdens het koken, heeft mooie vormgeving en plezierig en gemakkelijk in gebruik. Kortom een aanrader voor de echte siemens liefhebber!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Mooie vormgeving
  • Gemakkelijk in gebruik

Elvire Wopereis 10-01-2017 Product paar weken in bezit

mooie afzuig unit, strak design,met makkelijke bediening.

Deze afzuigunit zit geheel strak in het plafond weg gewerkt maar toch valt je oog er op door de mooie vormgeving. Met genoeg vermogen en eenvoudige bediening en heel belangrijk makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijke bediening
  • goed vermogen
  • goede verlichting

Tom Borsboom 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design afzuigkap

Afzuigsysteem met afstandsbediening, mooi design. Ideaal en geeft ruimte boven de kookplaat. Handig met afstandbediening.

Pluspunten

• mooi afgewerkt
  • geintergerered in plafond

Minpunten

• geluid

Claudia 01-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooi, strak en makkelijk

Een mooie strakke en gemakkelijk te bedienen plafond wazemkap. Het past perfect in ons plafond. Je ziet hem amper en doet zijn werk uitstekend. De roosters zijn gemakkelijk te reinigen en eruit te halen. De afstandsbediening maakt het mogelijk dat je hem gemakkelijk aan en uit kunt doen enz. Daarnaast kunnen wij er ook zo bij, wanneer de afstandsbediening net niet binnen handbereik ligt.

Pluspunten

• makkelijk
  • strak
  • afstandsbediening
  • roosters
  • verlichting

Minpunten

• lawaai

FL 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Zeer goed werkende plafondunit, makkelijk te bedienen via afstandsbediening. Zeer veel werkverlichting door middel van de 4 LED lampen

Anoniem 02-08-2016 Product maand in bezit

Mooie afgewerkte en goedwerkende afzuigkap

De afzuigkap van Siemens werkt erg goed. Heel gemakkelijk te bedienen met een afstandsbediening. Het geluid valt me wel wat tegen. Ik had verwacht minder herrie te horen. Toch is dat het enige minpuntje wat er te melden is.

Melis 10-11-2015 Product paar dagen in bezit

De plafondunit ziet er heel strak uit en is heel praktisch in gebruik door de afstandsbediening. Hij werkt prima. Maakt wel redelijk veel kabaal.

Anna 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

Heel mooi Design en heel praktisch in gebruik. De afstandsbediening is heel handig. De afzuiging stopt automatisch als er niet meer gekookt wordt, Dus ook heel zuinig. Een aanrader!

Dennis 29-07-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie strakke elegante plafondunit met heldere verlichting en perfecte afzuiging. Past goed in een verlaagd plafond ten behoeven van een kookeiland.

Kor12 23-06-2015 Product paar weken in bezit

Wat een fijne plafondunit is dit! Mooi, strak, krachtige afzuiging. Op standje 4 is het wel wat lawaaiig. Handige afstandsbediening. De ledverlichting die er in zit is ietwat aan de felle kant.