Samsung NK24M7070VB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung NK24M7070VB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s************@g******** 23-05-2024

Samsung Afzuigkap met inferieure bevestiging.

Geschreven voor: Samsung NK24M7070VB

We hebben deze afzuigkap bij Superkeukens in Elburg gekocht . Puur vanwege de vorm, hier stoot je tenminste je hoofd niet aan. De offerte was van september 2021, de afzuigkap feitelijk pas medio 2022 geplaatst ( klushuis). In maart 2024 brak spontaan de ( zeer dunne) metalen bevestiging van de schokdemper af, het deel aan de glazen kap. Garantie 0, we kunnen bij Samsung een hele nieuwe veer/schokdemper kopen voor zo'n 150 euro. Want: dan komt er een monteur en hebben we garantie op de reparatie.. hij functioneert tot nu toe ook zonder veer. We laten het metalen plaatje ( zo'n 2 cm) wel ergens in 3-d printen. Voor ons geen Samsung meer ( en geen superkeukens).