Siemens LC67BA532 - Reviews

690 m³/h
Aansluitwaarde
Kleuren
roestvrijstaal

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Blaak 06-03-2017 Product paar weken in bezit

Staat heel mooi in keuken

Mooie afzuigkap. Veel standen om harder en zachter te zetten. Gebruiksvriendelijk. Makkelijk schoon te maken.
Kortom een mooi apparaat.

Maarten O 09-04-2016

mooie strakke afzuikkap

Mooie strakke afzuigkap, functioneert prima. De afzuigkappen maken altijd herrie, deze valt mee. kan altijd beter. Een klein min/aandachtspuntje is de bevestiging van de kappen van het afzuigkanaal. deze zijn zo bevestigd dat als er nadien tegen aan getegeld gaat worden je deze nooit meer los krijgt zonder deze tegels te verwijderen. Hopelijk gaat ie zo lang mee dat dit niet nodig is.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

richard 15-10-2015 Product maand in bezit

Enorm goede afzuiger, werkt goed en zuigt goed af!
mooi design en goede afwerking. Ben er erg blij mee :)

Piet 27-08-2015 Product paar dagen in bezit

Deze afzuigkap is erg stil en dat was belangrijk voor ons. Ook werkt de LED verlichting prima. Het eten is goed te zien als je kookt.
De bediening is echt kinderspel. Ik vind het erg leuk dat de cijfers van de verschillende standen verlicht zijn als het apparaat werkt. De kans dat je hem ongemerkt laat aanstaan (omdat hij zo stil is) is dus toch nog klein.
Geen beoordeling voor duurzaamheid omdat we hem pas kort hebben. Wel is het apparaat veel energiezuiniger dan onze vorige afzuigkap, dus dat is dan wel duurzamer.

ErikvanHelden 01-06-2015 Product maand in bezit

Fraaie en netjes geprijsde afzuigkap, deugdelijke afwerking en in het bijzonder zeer stil. Ronduit een mooie kap.

ReinP82 12-04-2015 Product paar weken in bezit

Goede en nette afzuigkap. Niets mis mee. De toetsen moest ik wel even aan wennen qua feedback. Zuigt goed alles af en doet dat nog aardig stil ook.