De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LR96CAQ20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

A. 19-03-2022

Mooi design, beperkt geluid en werkt goed

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

Fijne afzuigkap, mooi desin, weinig lawaai en werkt goed (ook op lagere standen). Op stand 2 vaak voldoende om kook-geur weg te krijgen.

Pluspunten

• Functionaliteit (afstandsbediening of gekoppeld)
  • Zuigkracht

b******@c******** 04-03-2022

Top product

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

Zeer goede afzuigkracht, top! Daarbij heeft de afzuigkap een erg mooie uitstraling.

Pluspunten

• kracht
  • uiterlijk

Rowdy 17-05-2021

Degelijke mooie afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

Wij wilden geen afzuigunit in de kookplaat zelf en een niet opvallende plafondunit. Deze wit uitgevoerde afzuigunit valt als ie uit staat nauwelijks op. Verder doet hij z'n werk uitstekend. Zuigt krachtig af. Features waar ik erg over te spreken ben is de koppeling met de kookplaat en de Home Connect app. Houdt zelf bij wanneer de vetfilters gewassen dienen te worden en (in ons geval) het koolstoffilter in de optionele recirculatieunit vervangen dient te worden. Ook dat je gewoon als je bezig bent kunt roepen 'hey siri/google zet de afzuigkap hoger' is erg handig. Lijkt een gimmick, maar als je even druk bezig bent met meerdere pannen is het erg handig dat je dat gewoon kunt roepen. ;)

Pluspunten

• Home Connect
  • Stemcommando's

Bianca 22-02-2021

Prachtige afzuiger

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

Afzuigsysteem is weggewerkt in een koof, afzuiging is sterk en natuurlijk hoor je de afzuiging maar geen groot kabaal in de hoogste stand. Er is zeer goede verlichting in de afzuiger, erg prettig als je aan het koken bent. Alles te bedienen met een afstandbediening. Wij hebben gekozen voor de kleur wit en zijn erg blij met deze Siemens!