Siemens LR96CAQ20 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LR96CAQ20 op Kieskeurig.nl.

U Kloosterman 22-05-2021

functioneel en esthetisch top!

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben deze plafondunit in een witte versie waardoor hij prachtig in het plafond wegvalt. Bij de vraag of er nog voldoende afzuigkracht is om de kookgeuren af te voeren zeggen wij volmondig ja. De motor is van meer dan voldoende kracht om de dampen en geuren af te voeren. Kortom, een apparaat wat doet wat hij moet doen en niet op de voorgrond treedt.

Rowdy 17-05-2021

Degelijke mooie afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

Wij wilden geen afzuigunit in de kookplaat zelf en een niet opvallende plafondunit. Deze wit uitgevoerde afzuigunit valt als ie uit staat nauwelijks op. Verder doet hij z'n werk uitstekend. Zuigt krachtig af. Features waar ik erg over te spreken ben is de koppeling met de kookplaat en de Home Connect app. Houdt zelf bij wanneer de vetfilters gewassen dienen te worden en (in ons geval) het koolstoffilter in de optionele recirculatieunit vervangen dient te worden. Ook dat je gewoon als je bezig bent kunt roepen 'hey siri/google zet de afzuigkap hoger' is erg handig. Lijkt een gimmick, maar als je even druk bezig bent met meerdere pannen is het erg handig dat je dat gewoon kunt roepen. ;)

Pluspunten

• Home Connect
  • Stemcommando's

Paul 07-05-2021

Toppertje

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bewust voor deze innovatieve afzuigkap gekozen. Daardoor kon hij in een koof worden geplaatst, waardoor onze spotjes ook ingebouwd konden worden boven de werkplek. De afzuigkap werkt via WiFi en gaat starten zodra de kookplaat wordt opgestart.

Stap. 16-04-2021

Uitstekend. Krachtig. Strak design.

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De perfecte inbouwunit wanneer inbouw ruimte een probleem is. Mooi design. Op afstand bedienbaar en ook via homeconnect. Filters zijn gemakkelijk te reinigen. Diameter van Afvoer moet wel groot genoeg zijn om het optimale eruit te halen. Zie specs.

Bianca 22-02-2021

Prachtige afzuiger

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

Afzuigsysteem is weggewerkt in een koof, afzuiging is sterk en natuurlijk hoor je de afzuiging maar geen groot kabaal in de hoogste stand. Er is zeer goede verlichting in de afzuiger, erg prettig als je aan het koken bent. Alles te bedienen met een afstandbediening. Wij hebben gekozen voor de kleur wit en zijn erg blij met deze Siemens!