De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LR96CAQ20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gabrielle 15-06-2022

Heel mooi stil en slim apparaat

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooi plat apparaat en heel stil. Toch doet ie zijn werk goed. Werkt mooi samen met home

hovej 15-05-2022

Fantastische uitvinding

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een uitvinding! Bij ons kon geen downdraft worden geplaatst en wij wilden niet meer zo'n grote afzuigkap. Dit was een uitstekend alternatief waar we heel blij mee zijn. Het aparaat werkt uitstekend en is goed schoon te houden. Kortom een prima uitvinding.

Gerda 18-04-2022

Geweldig

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een prachtig afzuigsysteem! Ik geloofde niet zo dat dit werkte..maar was meteen weg van het design dit stond prachtig in onze nieuwe keuken dus hopelijk ook functioneel..
En..het werkt fantastisch! Met het hele gezin de eerste x met een pan heet water versteld gestaan hoe de stoom afgezogen werd...
Want..het kan er mooi uitzien met veel luxe maar uiteindelijk draait het er toch om dat het werkt....en dat doet het!
Kortom..zeer tevreden

A. 19-03-2022

Mooi design, beperkt geluid en werkt goed

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

Fijne afzuigkap, mooi desin, weinig lawaai en werkt goed (ook op lagere standen). Op stand 2 vaak voldoende om kook-geur weg te krijgen.

Pluspunten

• Functionaliteit (afstandsbediening of gekoppeld)
  • Zuigkracht

b**t@c**y.nl 04-03-2022

Top product

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

Zeer goede afzuigkracht, top! Daarbij heeft de afzuigkap een erg mooie uitstraling.

Pluspunten

• kracht
  • uiterlijk

Lollies 08-02-2022

Fijne afzuigunit

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze unit in combinatie met de Siemens inductieplaat geinstalleerd, en dit werkt fantastisch! Stil en krachtig, als hij vol aanstaat hoor je het wel, maar dat is logisch. Fijne naloopregeling, en alles bediend via de kookplaat (kan ook via de afstandsbediening). Ik wilde een zo klein mogelijke koof, omdat het plafond niet zo hoog is, en dit is prima gelukt, zelfs krapper dan siemens aangeeft. Enige punje is dat je het licht niet op een standaard sterkte kunt laten starten. Dit is vrij fel, en moet je dus steeds terugregelen. Maar dit is een heel klein minpuntje. Top product!

Stap 08-01-2022

Zeer goede afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze afzuigkap werkt perfect. Bediening is eenvoudig. Maakt relatief weinig lawaai. Zeer fraai in het plafond weg te bouwen.

Wesley 26-12-2021

Slimme functies

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuigkap werk uitstekend. Hij is heel stil en het vergt minimale ruimte. Hij heeft ook een boost functie en hiermee kan je de vieze geuren snel uit de keuken halen. Hij ziet er mooi uit voor een afzuigkap. Dit was een hele goeie aankoop.

Melanie 02-12-2021

Heel mooi weggewerkt in het plafon

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben heel lang getwijfeld over de afzuigkap en veel afzuigkappen vinden wij niet mooi. Maar wat zijn wij blij met deze plafonafzuiging!! Hij is heel makkelijk te installeren en hij is verbonden met de kookplaat. Als de kookplaat aan gaat dan gaat de afzuigibg ook aan!

Marissen 30-11-2021

Krachtige en mooie afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie dunne inbouwkap met krachtige motor die erg goed werkt. LED lampjes zorgen voor goede verlichting van de kookplaat, filters zijn makkelijk en snel te reinigen. Koppeling met de inductiekookplaat werkt super en is erg makkelijk.

Top product 29-06-2021

Geweldige keus!!

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super blij dat wij gekozen hebben voor deze afzuiger, perfect weggewerkt in het plafond. Afzuig kwaliteit is top, werken er nu aantal weken mee en zou deze keus 100% weer maken! Doen, hier krijg je geen spijt van.

U Kloosterman 22-05-2021

functioneel en esthetisch top!

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben deze plafondunit in een witte versie waardoor hij prachtig in het plafond wegvalt. Bij de vraag of er nog voldoende afzuigkracht is om de kookgeuren af te voeren zeggen wij volmondig ja. De motor is van meer dan voldoende kracht om de dampen en geuren af te voeren. Kortom, een apparaat wat doet wat hij moet doen en niet op de voorgrond treedt.

Rowdy 17-05-2021

Degelijke mooie afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

Wij wilden geen afzuigunit in de kookplaat zelf en een niet opvallende plafondunit. Deze wit uitgevoerde afzuigunit valt als ie uit staat nauwelijks op. Verder doet hij z'n werk uitstekend. Zuigt krachtig af. Features waar ik erg over te spreken ben is de koppeling met de kookplaat en de Home Connect app. Houdt zelf bij wanneer de vetfilters gewassen dienen te worden en (in ons geval) het koolstoffilter in de optionele recirculatieunit vervangen dient te worden. Ook dat je gewoon als je bezig bent kunt roepen 'hey siri/google zet de afzuigkap hoger' is erg handig. Lijkt een gimmick, maar als je even druk bezig bent met meerdere pannen is het erg handig dat je dat gewoon kunt roepen. ;)

Pluspunten

• Home Connect
  • Stemcommando's

Paul 07-05-2021

Toppertje

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bewust voor deze innovatieve afzuigkap gekozen. Daardoor kon hij in een koof worden geplaatst, waardoor onze spotjes ook ingebouwd konden worden boven de werkplek. De afzuigkap werkt via WiFi en gaat starten zodra de kookplaat wordt opgestart.

Stap. 16-04-2021

Uitstekend. Krachtig. Strak design.

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De perfecte inbouwunit wanneer inbouw ruimte een probleem is. Mooi design. Op afstand bedienbaar en ook via homeconnect. Filters zijn gemakkelijk te reinigen. Diameter van Afvoer moet wel groot genoeg zijn om het optimale eruit te halen. Zie specs.

Bianca 22-02-2021

Prachtige afzuiger

Geschreven voor: Siemens LR96CAQ20

Afzuigsysteem is weggewerkt in een koof, afzuiging is sterk en natuurlijk hoor je de afzuiging maar geen groot kabaal in de hoogste stand. Er is zeer goede verlichting in de afzuiger, erg prettig als je aan het koken bent. Alles te bedienen met een afstandbediening. Wij hebben gekozen voor de kleur wit en zijn erg blij met deze Siemens!