ETNA AB660RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AB660RVS op Kieskeurig.nl.

frans 08-07-2020

Afzuigkap met enorme zuigcapaciteit

Geschreven voor: ETNA AB660RVS

De afzuigkap werkt prima en heeft niet zoals de meesten 3 standen maar 4. De afzuigkap werkt prima zelfs in de laagste stand. De roosters zijn gelukkig dusdanig groot dat is in een normale spoelbak gereinigd kunnen worden. Het uiterlijk is rustig zonder overdadige luxe. De afzuigkap doet waar hij voor gemaakt is en dat werkt 100%

Pluspunten

• zuigcapaciteit
  • Rooster makkelijk schoon te maken
  • toetsbediening

Minpunten

• Geluid had iets minder gemogen

Officiele reactie van Atag 09-07-2020

Beste Frans,

Vriendelijk bedankt voor je mooie en duidelijke review en wij wensen je nog veel plezier met deze aankoop.

Claudia Webcare team ETNA.

Dirk 07-03-2020

Mooi Design

Geschreven voor: ETNA AB660RVS

Heel mooi apparaat. Voldoet zeker aan de afvoer capaciteit . Goede verlichting en de 4 afzuigstanden maken niet
overbodig veel lawaai.

• Gebruiksgemak

Officiele reactie van Atag 09-03-2020

Beste Dirk, bedankt voor je review en wensen je veel plezier met deze aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Monique 30-01-2020

Prima koop

Geschreven voor: ETNA AB660RVS

Prima product. Mooie uitstraling, 4 standen, makkelijk uitneembare filters. Het enige minpunt wat ik tot nu to heb ondervonden is dat je het rvs wel moet oppoetsen. Je ziet er snel vlekken op.

Pluspunten

• 4 standen
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Je ziet snel vlekken op rvs.. dus veel poetsen

Officiele reactie van Atag 31-01-2020

Beste Monique,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooi review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de afzuigkap. Een eigenschap van RVS is dat het gevoelig is voor vlekken. Wij begrijpen heel goed dat de RVS afzuigkap een blikvanger in de keuken is en je daarom graag wil dat hij er mooi uitziet. Voor het normale onderhoud is een afwassopje voldoende. Je kunt een eventuele vettige laag verwijderen met een afzuigkapreiniger, hiermee maak je het RVS schoon en kaal. Daarna gebruik je een Polisher met een zachte doek(microvezel). Hierdoor verdwijnen de vingerafdrukken en de doffe vlekken. Heel veel plezier met de afzuigkap.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA