Logitech Harmony Ultimate Hub - Reviews

Carlo_Amico 18-10-2016 Product paar dagen in bezit

Weg met de "ouderwetse" afstandbediening!

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen, deze hub had ik al veel eerder moeten kopen!
Het aansluiten en koppelen is redelijk eenvoudig. Naar eigen smaak inrichten kost iets meer tijd. Zo moest ik voor mijn Denon versterker dieper graven om uit te vinden hoe deze via een activiteit ingeschakeld (uitschakelen ging namelijk goed) moest worden. De Harmony app ziet er eenvoudig doch netjes uit. De app werkt overigens probleemloos op zowel Android als IOS.
Een minpuntje, het werkt niet zo intuïtief als de ouderwetse afstandbediening. Na verloop van tijd weet je op zo'n apparaat blindelings de knoppen te vinden. Omdat een tablet of smartphone, uiteraard, vlak is, moet je altijd even kijken waar jij je vinger neerzet, maar dat went vast wel.

Pluspunten

• Eenvoudig aansluiten en koppelen

Minpunten

• Naar eigen smaak inrichten kost tijd
  • Niet zo intuïtief als een gewone AB

mjajanse 04-06-2015 Product kwartaal in bezit

Ik probeer al maanden om een Harmony Smart Control Add-on te pakken te krijgen via Logitech, maar het is blijkbaar VERBODEN voor Nederlanders om deze afstandsbediening te kopen!!! In Duitsland mag het, maar die mogen niet leveren in Nederland.
In America mag het ook, maar ook hier is het verboden om te leveren aan Nederland. Het is te gek voor woorden dat je hier alleen mag uitbreiden met een hele dure Afstandbediening ipv een uitbreiding met hun Add-On zoals op deze webpagina wordt voorgesteld: http://myharmony.com/products/detail/smart-control-add-on/