Activeon CX Gold Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Activeon CX Gold Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

joko 19-01-2017

Kijk gerust even verder

Geschreven voor: Activeon CX Gold Plus

Redelijk beeld. Menustructuur is ook wel ok. Erg weinig accessoires. Extra accu is wel te koop en ook noodzakelijk want de wifi verbinding vreet stroom. Een acculader is echter nergens te koop zodat je de accu's in het toestel moet opladen. Het open deurtje voor de onderwaterbehuizing is m.i. een zinloze accessoire omdat je verder toch nergens bij kunt als de camera in het huis zit.

Pluspunten

• redelijk beeld
  • meerdere beeldhoeken
  • touchscreen

Minpunten

• weinig accessoires
  • ook bijna nergens te koop
  • geen gangbare aansluitingen voor stroom en hdmi

joko 29-03-2017

Om het "open"deurtje te gebruiken moet je nogal wat kracht gebruiken om het waterdichte deurtje te verwijderen. Ik ben bang dat de boel dan afbreekt. Als de camera compleet uit de behuizing is blijft het geluid ook bagger dus het "open" deurtje heeft alleen het voordeel dat je het touchscreen kunt gebruiken. Overigens moet ik op de beeldkwaliteit ook nog even terugkomen. Op foto's bij minder licht (zelfs bij bewolkt weer) is een hoop ruis te zien. Prijs kwaliteit? Gewoon een duur speelgoedje.

omegeert 26-03-2017

Deurtje is voor betere audio terwijl je toch de behuizing kunt gebruiken.
Weinig accessoires? Alles van gopro past hier op, onderin de camera zit schroefdraad.
tekoop bij; mediamarkt, coolblue, bol.
Gangbare aansluiting micro hdmi en mini usb.
Activeon Dual Battery Charger tekoop bij mediamarkt.
In je rating geef je geluidskwaliteit een slechte beoordeling, maar deze staat niet bij je minpunten?

Voor 150,- wat is de prijs kwaliteitverhouding?