Olympus Tough TG-Tracker - Reviews

Beeldformaat
16:9

fertuut 05-09-2017

hufterproof

de camera zelf voldoet uitstekend, ragfijn loepzuiver beeld, lijkt inderdaad hufterproof

de software (IO-track en share) minder, de wifi hangt af en toe de hele camera, werkt alleen op telefoon of tablet. ik had het liever op een pc of laptop
het loggen van gps data die aan foto's gekoppeld kan worden is de reden dat ik deze camera gekocht heb. helaas werkt het niet met video of timelapse fotos.

Pluspunten

• een hele fijne actioncam

Minpunten

• de software
Geschreven voor: Olympus Tough TG-Tracker

Prosan 09-05-2018

perfekte cam voor duikers

Ideale action-cam voor de duiker. Heb deze getest tot 30m en werkt perfect. Duikprofiel, locatie, tijdstip, alles is geregistreerd en opvraagbaar met een app. Het Prijsverschil met Gopro is groot, de stylus Tough kost de helft van de Gopro. Foto's onderwater zijn niet ideaal. Filmjes wel. Kleuren worden automatisch aangepast bovenwater/onderwater. Geen waterbehuizing nodig, toch tot 30m. Batterij gaat zeer lang mee. Het openklappen van het schermpje lijkt me niet eeuwig mee te gaan. Alom veel voor weinig geld. Een aanrader voor de juiste toepassing!

Pluspunten

• geen behuizing
  • batterij
  • filmen in 4K!

Minpunten

• scherm fragile
  • foto's
Geschreven voor: Olympus Tough TG-Tracker