Olympus Tough TG-Tracker

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus Tough TG-Tracker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Martin t. horst 13-02-2019

prachtige opname mogelijkheden

Geschreven voor: Olympus Tough TG-Tracker

Voldoet volledig aan mijn verwachting. Vooral vooraf na ontvangst bestelling bij camera.nu, die mij op de goede weg hebben geholpen bij deze aankoop van de Olympus Stylus TG - Tracker action camera.

Pluspunten

• Voldoet aan gewenste doeleinden
  • Compleet accessoires pakket
  • Duidelijke uitleg handleiding op DVD

Prosan 09-05-2018

perfekte cam voor duikers

Geschreven voor: Olympus Tough TG-Tracker

Ideale action-cam voor de duiker. Heb deze getest tot 30m en werkt perfect. Duikprofiel, locatie, tijdstip, alles is geregistreerd en opvraagbaar met een app. Het Prijsverschil met Gopro is groot, de stylus Tough kost de helft van de Gopro. Foto's onderwater zijn niet ideaal. Filmjes wel. Kleuren worden automatisch aangepast bovenwater/onderwater. Geen waterbehuizing nodig, toch tot 30m. Batterij gaat zeer lang mee. Het openklappen van het schermpje lijkt me niet eeuwig mee te gaan. Alom veel voor weinig geld. Een aanrader voor de juiste toepassing!

Pluspunten

• geen behuizing
  • batterij
  • filmen in 4K!

Minpunten

• foto's
  • scherm fragile

fertuut 05-09-2017

hufterproof

Geschreven voor: Olympus Tough TG-Tracker

de camera zelf voldoet uitstekend, ragfijn loepzuiver beeld, lijkt inderdaad hufterproof

de software (IO-track en share) minder, de wifi hangt af en toe de hele camera, werkt alleen op telefoon of tablet. ik had het liever op een pc of laptop
het loggen van gps data die aan foto's gekoppeld kan worden is de reden dat ik deze camera gekocht heb. helaas werkt het niet met video of timelapse fotos.

Pluspunten

• een hele fijne actioncam

Minpunten

• de software