Denver ACT-1013 - Reviews

Resolutie
1280 x 720 pixels
Montage mogelijkheden
fiets, helm

Beoordeling op basis van 1 review

pvselm 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeker geen slechte (goedkope) actioncam

Zeker geen slechte actioncam! Voor deze prijs heb je redelijk tot goede kwaliteit film/foto's. Gekocht als aanbieidng bij Makro (€ 30).
Bedieningsgemak is simpel te noemen. Mijn zoon (9 jaar) gebruikt de camera, en dat is goed. Instelling door een volwassene (tijd/datum en zo), daarna een knop voor aan/uit/modus en een knop voor actie (start video/foto). klaar.

In het zwembad gebruikt en vergeleken met een SJCAM5000x Elite (€169). Natuurlijk is de kwaliteit minder, maar is NIET slecht te noemen. Voor deze prijs is het goed.

Behuizing geeft aan tot 10 meter waterdicht. Behuizing verschilt niets van andere merk actioncams (goedkoop of SCJAM), dus is het 10 of 30 meter? Voor gebruik in het zwembad/strand is het ideaal. Voor "normaal" zwemmen gechikt dus.
Mijn eigen eerste actioncam (merk Sportscam was van beduidend slechtere kwaliteit, was ook goedkoop. Al snel overgestapt op een super kwaliteit: SJCAM (vergelijkbaar met GoPro !!!))

Batterij is verwisselbaar. Koop bij een chinese groothandel (bijv. dealextreme) een batterij (zoek naar SJCAM5000 batterij) en je bent klaar.
Batterij gaat niet super lang mee, maar dat is normaal. Reken op zo'n 1 a 1 1/2 uur filmen. maar dat is standaard.

Inclusief een aantal bevestigingsonderdelen (oa. fiets, helm). Past op GoPro onderdelen. Dus ook hier, kijk bij de chinees...
Onder de camera wel een "bobber" geplaatst! Camera zinkt in het water...

Als speledingetje erbij of voor de kinderen is het ideaal. Zeker voor dit geld.

Over de degelijheid kan ik niets zeggen, zo lang nog niet in gebruik.