Rollei Actioncam 420

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rollei Actioncam 420 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

CC 14-03-2017

Goed beeld, echter zeer schokkerig. Microfoon zeer slecht

Geschreven voor: Rollei Actioncam 420

Kwa specifcaties en prijs sprak het me aan. Beeldkwaliteit is mooi, echter zeer schokkerig beeld en zeer slechte geluidsopname. Apparaat wil regelmatig vastlopen gaat het opgenomen filmpje verloren. Alleen te verhelpen door accu te vervangen. Accuduur erg beperkt.
Ik had een van de eerste series, duidelijk is dat het apparaat niet af / niet klaar is ( gekocht in december 2015 ) Wellicht is er een update geweest,

Pluspunten

• Beelkwaliteit
  • Kleuren

Minpunten

• Loopt regelmatig vast
  • Zeer slechte microfoon
  • Slechte accuduur
  • Zeer schokkerig beeld

Aldin 13-12-2016

Slechte microfoon opname!

Geschreven voor: Rollei Actioncam 420

Helaas geef ik dit product een 4 omdat de microfoon dramatisch slecht opneemt en de rollei maar circa 30 minuten kan filmen. De opname kwaliteit is over het algemeen goed. Koop je een actioncam om langdurig te kunnen filmen en daarnaast een goede microfoon opname heeft, koop dan niet dit product!!

Pluspunten

• Megapixel
  • Beeldopname

Minpunten

• Microfoon
  • 30 minuten filmen (blokkade)
  • Batterij