Guardo ActionCam - Reviews

7,9

FRITZ 25-02-2016 Product half jaar in bezit

5,2
helemaal niet tevreden.
batterij telkens zeer snel leeg, nochtans na een volledige nacht opladen.
slechte koop

Frank42 07-01-2016 Product kwartaal in bezit

Ik heb de guardo actioncam nu een paar maand in mijn bezit. Ik heb hem gekocht omdat ik binnenkort naar Miami ga. Ik heb een paar weken geleden gekeken hoe deze camera werkt. Op zich ben ik best tevreden over de cam.
Alleen kom ik erachter dat 1 batterij niet oplaad en de afstandsbediening werkt ook niet.
Dus heb ik er ook niet veel aan als ik de cam onderwater zou gaan gebruiken. Want dan moet ik mijn telefoon ook meenemen.
Ik heb een email gestuurd met de klachten. Maar ik hoor er niks van terug. Helaas zijn ze ook telefonisch bereikbaar.
Geen goede service!

JP65 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de guardo action cam gekocht voor mijn dochter die eigenlijk een Gopro wilde. Groot nadeel: ik krijg de afstandbediening niet aan de praat en ik krijg de app niet geinstalleerd op een Iphone 4 en tablet Samsung Tab2. Uitleesscherm is erg klein, ik vrees dat dit een miskoop is, we geven nog niet op, maar ik ben erg ontevreden.

captaincaveman 30-10-2015 Product paar dagen in bezit

5,5
heb het apparaat enkele dagen in bezit. Heb er nu al spijt van. Kan de app niet downloaden, want ik heb een blackberry Z30. en op de motor heb ik er ook al geen ruk aan, want je kunt de camera NIET aanzetten met de afstandsbediening. En als ik de cam aanlaat, gaat ie na 5 minuten uit als ik niet film. Maar een cam moet aangaan wanneer ik een mooie stuk rij en dan wel aangaan MET de afstandsbediening. kan toch niet elke keer afstappen om de cam aan te zetten. Heb de cam gemonteerd bij de voorvork.

polomora 18-10-2015 Product maand in bezit

5,5
Goede camera aangezien de lage prijs, heb hem gekocht bij iBood.
Een probleem is dat het scherm niet gemakkelijk leesbaar is, want die is te klein.
Een erger probleem is de waterdicht behuizing, zie zou moeten gebruikt kunnen worden tot een diepte van 40m. IK heb hem een keer gebruike tot 22m, en de behuizing heeft gelekt, dus kan ik de camera niet meer gebruiken.

DKMD 01-09-2015 Product paar dagen in bezit

Een paar dagen in bezit. Bij aankomst bleek een van de bedieningsknopen in de waterdichte behuizing geen borgring te hebben. Zelf gekocht en aangepast. Vandaag gemaild met Guardo Belgie met de vraag of zij een knopje en een borgring kunnen toesturen. Helaas niet mogelijk, maar ik krijg een nieuwe waterdichte behuizing. SUPER service van Guardo.
Uit de doos komen heel veel verschillende mounts voor elke situatie wel een. Deze complete levering maakt de Guardo extra aantrekkelijk. Goed beeld en een prima app om een aantal instellingen te doen.

LaroFrank 24-08-2015 Product half jaar in bezit

Ik heb hem 8 maanden en al redelijk wat filmpjes mee gemaakt tijdens het deltavliegen. Kwaliteit is goed en je moet hem leren kennen voor het gebruiksgemak. Echter de sluiting van mijn waterdichte case was gebroken terwijl ik hem dicht maakte. Maandagavond een email gestuurd en woensdagmiddag had ik een nieuwe case. Super service!! (Ik vertrok wo avond weer voor een weekendje vliegen) Service een 10!!

Thierry m 17-08-2015 Product paar dagen in bezit

4,5
Ik ben helemaal niet tevreden over de guardo. Je kunt amper weten of hij aan het filmen is of niet. Er is namelijk geen geluidssignaal en het lampje zit verscholen achter de lensring van de behuizing (ontwerpfout). Het is dus gokken of je aan het filmen bent tijdens het skiën, zeilen of kajakken.

Patricks 22-04-2015 Product kwartaal in bezit

Prima camera.
Na een paar maanden ontstond er een storing maar deze werd zonder problemen en supersnel verholpen. Echt goede service!

Ron Saga 11-02-2015 Product paar dagen in bezit

Prima action cam en mooi degelijk gebouwd. De eerste dag viel de camera op de grond echter geen krasje...Beeld kwaliteit is prima zeker waar ik hem voor gebruik. Geluidkwaliteit niet geweldig maar ja daar koop je deze cam ook niet voor. De camera is zo klein dat ook het LCD schermpje erg klein is, is wat lastig lezen. De app werkt eenvoudig en prima plus de gratis mounts zijn zeker van waarde. Product werd netjes afgeleverd in een stijlvolle verpakking. Misschien dat duurdere gopro camera's beter zijn maar dit is qua prijskwaliteit prima

IveB 20-01-2015 Product maand in bezit

De Guardo ActionCam is een zeer degelijk toestel, heeft zeer veel troeven en is veel goedkoper dan de GoPro's. De geluids- en beeldkwaliteit zijn uitstekend. Eénvoudig te bedienen en te gebruiken bij diverse sporten. Toestel reeds gebruikt bij het skiën en het zweefvliegen ... geen noemenswaardige problemen gemerkt. Ik durf het toestel aan iedereen aanraden, zeker gegeven de interessante prijs.

HildeVL 17-01-2015 Product kwartaal in bezit

De Guardo WiFi actioncam is een sterke concurrent voor de populaire GoPro. De functies zijn doordacht en makkelijk in te stellen met een smartphone of tablet als controller. De gratis app is eenvoudig in gebruik, bij het opstarten zoekt hij de camera en krijg je binnen enkele seconden beeld. De opgenomen beelden kan je via de app ook bekijken zonder dat je de camera uit de behuizing hoeft te halen.Klein nadeel is dat je de verbinding wegvalt als je verder dan 10 meter van de camera verwijderd bent. Het volstaat om de app terug op te starten om de verbinding te herstellen. Voor mij is dit geen probleem omdat ik de camera vooral gebruik bij sporten zoals fietsen, schaatsen of klimmen.
De vele accessoires maken het mogelijk om de camera op verschillende manieren te bevestigen. Zelfs de vlotters die de cama laten drijven mocht je hem bij het watersporten verliezen, zitten standaard mee in de doos. De waterdichte behuizing laat toe om alle knoppen te bedienen zonder dat de camera blootgesteld wordt aan regen of water.
De bijgeleverde batterij voldoet aan de verwachtingen en de beeldkwaliteit is zonder meer spectaculair. Met een micro Sd kaarje van 16G kan je meer dan 5u opnemen in hoogste resolutie.

Ik kan geen echte minpunten vinden, behalve misschien dat de framerate in alle resoluties op 30 fps blijft. Voor te monteren met beelden van een gewone videocamera, mis ik de keuze om de framerate op 25 fps te zetten. Voor de meeste gebruikers zal dit geen onoverkomelijk probleem zijn en misschien dat dit binnenkort door middel van een software update wel mogelijk wordt.

Kortom, stevig, licht en vooral foolproof te gebruiken!
Topproduct voor een topprijs!

timvzo 29-12-2014 Product maand in bezit

7,3
De gaurdo action cam is een degelijke camera voor een erg scherpe prijs. Het is handig dat dit een totaalpakket is waardoor je er niet gelijk allemaal accessoires bij moet kopen voordat je het product echt kan gebruiken.

De cam wordt geleverd met twee batterijen, wat ik persoonlijk een grote pro vind. daarnaast werken de extra onderdelen goed, maar het schroefdraad om de waterdichte behuizing vast te schroeven is maar een paar milimeter. de schroeven hadden dus best wat langer gekund, aangezien het schroefgat in de behuizing vrij diep is. Daarnaast werkt de afstandsbediening erg slecht. je moet de afstandsbediening echt richten op de camera, waardoor dit eigenlijk niks toevoegd.

Koop deze camera niet als je ook een goede geluidskwaliteit wilt hebben. Zeker als je de waterdichte behuizing (die er bij mij praktisch altijd omheen zit) neemt de camera nauwelijks geluid op.

Als ik de filmpjes vergelijk met bijvoorbeeld een GoPro, zie ik dat de beeldstabilizatie nog wel beter had gekund. Als de cam op het stuur zit tijdens het mountainbiken zie je een soort waterig beeld indien je over een hobbilige weg rijdt.

De app in combinatie met deze action camera is een leuke toevoeging, maar geeft niet echt veel meerwaarde aan het geheel. het beeld op je smartphone loopt erg achter en downloaden via wifi direct duur erg lang. De app werkt verder soepel en heeft een overzichtelijk interface. het overzetten van filmpjes op je pc of laptop werkt trouwens gewoon goed.

In conclusie kan ik zeggen blij te zijn met de aankoop. De beeldkwaliteit is super en alle extra's zijn handig om gelijk aan de slag te gaan met deze camera. De minpunten die ik hierboven heb genoemd, kunnen vervelend zijn, maar voor een prijs van 130 euro zal ik zeker niet klagen!

Marco_94 25-12-2014 Product paar weken in bezit

Een degelijke en kwalitatief goede camera, de eerste keer kregen we hem binnen met een defect op de lens. Maar Guardo reageerde binnen 2 uur met dat we hem mochten opsturen en we hebben een nieuwe teruggekregen die geen problemen heeft en we hebben de verzendkosten teruggestort gekregen.
De camera heeft veel functies via de app welke via wifi met de camera verbinding maakt. In de app zijn functies als slowmotion, ondersteboven filmen en timelapse enz. terug te vinden.

De beeldkwaliteit is zeer goed! De camera past zich goed en snel aan op verschillende licht scenario's. Ook trillingen van de camera tijdens het opnemen zijn tijdens het afspelen maar zeer beperkt terug te vinden!

Echter wanneer de camera zich in de waterdichte behuizing bevind hoor je nauwelijks geluid. Ook zonder de behuizing laat het geluid wat te wensen over, maar dit is bij het grootste deel van de actiecamera's en voor mij persoonlijk dus ook geen groot minpunt.

Ook helemaal te gek is het grote scala aan mounts die je er bij krijgt waardoor je volop vooruit kunt voor alle mogelijke extreme sporten.

Marco_94 25-12-2014 Product paar weken in bezit

MyrnaS 21-12-2014 Product maand in bezit

Wat een goede aankoop was dit! Voor een mooie prijs een serieuze actioncam met volop mogelijkheden en een uitgebreid scala aan accessoires!
Alle mogelijkheden om de cam al dan niet in waterdichte behuizing te bevestigen.
Ik heb opnames gemaakt in het zwembad en in de zee en deze waren echt supergaaf geworden!
Als je je in het begin even goed inleest in de duidelijke gebruiksaanwijzing, kun je met alle gemak de camera gebruiken. Zeker doordat je een app op je telefoon of tablet kunt gebruiken, is bediening echt simpel!
Ik wil er nog een extra 3e accu bij bestellen. Op de website van de fabrikant zag ik dat deze nog geen 10 euro kost!
Afijn, zoals uit mijn review wel blijkt, ben ik echt tevreden met mijn aankoop! Weinig tot niets op aan te merken. Echt een aanrader, vind ik.

lijkske 19-12-2014 Product maand in bezit

De actioncam is super! Het beeld is zeer goed, ook de WiFi om met je smartphone de app te bedienen is knap en werkt goed! Enige nadeel vind ik dat er enkel een USB kabel bij zit om te laden. Ook een stekker was handig geweest!:

Patricks 18-12-2014 Product maand in bezit

Mooie actioncam voor een nog mooiere prijs! Vooral het uitgebreide accessoirepakket heeft mij overtuigd.
De camera is prima te bedienen middels de gratis app. Zaken als timelapse en slowmotion maken het extra leuk.
Ik heb de camera meegenomen op vakantie en heb foto's tijdens het duiken gemaakt. Werkte prima en behuizing was goed waterdicht. Opnames in het zwembad waren ook erg goed gelukt!

Na aankoop contact gehad met de fabrikant. Reageert snel en adequaat. Je merkt dat ze voor 100% achter hun product staan!

Al met al dus een prima apparaat!

dreamgooze 17-12-2014 Product maand in bezit

Een degelijk apparaatje met een overdaad aan hulpstukken. De beeldkwaliteit is erg goed, al is het maar mono-geluid. De app voor mijn Ipad werkt zonder problemen, maar ik krijg geen connectie vanop mijn Samsung tablet of smartphone wat natuurlijk een minpunt is. Een klein schermpje op het toestel zelf zou daarom ook wel handig zijn. Het feit dat de huidige display niet verlicht is, vind ik trouwens ook wel een nadeel want ik duw nogal vlug het geluid in 'mute' ipv een opname te starten en als je tijdens een concert iets wil proberen te filmen is dat dus wel een nadeel. Ik ben geen kenner en heb geen GoPRO of vergelijkbare toestellen, maar ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van dit toestel en met alle hulpstukken is dit in mijn ogen zeker zijn geld waard.

Bramluyten 17-12-2014 Product maand in bezit

Ik heb de Guardo Action cam nu ongeveer een maand in mijn bezit en ben toch erg verrast van het toestel.

Om te beginnen, bij het uitpakken van de camera zaten er erg veel mounts bij in de doos, vele andere merken hebben dit niet en vragen hiervoor nog erg veel geld, daarnaast zat er al een extra batterij bij in de doos, wat toch wel erg handig is wanneer je langer weg gaat met de camera, of je nu gaat fietsen of skiën,... als je een dag weg bent van huis is het erg handig om een extra batterij op zak te hebben.

De camera is voor mij persoonlijk het gemakkelijkste te bedienen met de App, die je gratis kan downloaden naar je smartphone. Dit is erg handig omdat je dan ook je beeldkader kan controleren als je de camera ergens gemonteerd hebt.

De beelden zijn exact zoals je ze kan terugvinden in de video's op de site van Guardo, de kwaliteit is daar niet aangepast of nagemaakt. Bovendien is Guardo erg behulpzaam wanneer er zich een probleem voordoet, zo had ik een klein probleempje met de Firmware, maar Guardo wist me meteen te helpen, wat voor mij persoonlijk toch ook een pluspunt is.