Linksys WAP300N - Reviews

300 Mb/s
Ondersteunde standaarden
IEEE 802.11a, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n, IEEE 802.3u
Aantal switchpoorten

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

berend 28-04-2017 Product paar dagen in bezit

makkelijk en snel aan te sluiten, goede dekking

De WAp300N is makkelijk in te stellen en geeft een goed wifisignaal. Snelheid van het netwerk is prima, bedraad op de router bijna dezelfde snelheden als via wifi. 1 van onze telefoons kan het netwerk alleen niet vinden, waar dat aan ligt is niet duidelijk, mogelijk ligt dit ook aan de telefoon omdat de rest van de apparatuur wel perfect werkt. De antennes zijn een beetje gammel, maar deze schroef je er 1 keer op en kijk je daarna niet meer naar om. access point heeft bevestigingspunten voor aan de muur. Aangezien hij bij ons uit het zicht ligt is het design voor ons niet relevant maar wil je m in het zicht hangen dan moet je er rekening mee houden dat het een groot ding is en dat het niet moeders mooiste is.

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • Compact
  • aan de muur te bevestigen

Minpunten

• antennes zijn een beetje gammel
  • geen aansprekend design

Marc 24-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Overal WiFi!!!

Gewoon top. Even configureren en hop overal WiFi. Sterk signaal door het hele huis. Gooi alle kabels maar weg!

Tinus_1 19-05-2014 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldig apparaat! Ook ik heb een Ziggo router met wifi en dat is dus echt drama, kan niet anders zeggen. Heb om 21.00u de WAP300N aangeschaft en om 22.00u draaide de wifi weer en vanaf nu geen problemen meer met slechte verbinding en constant uitvallen. helemaal top. Ook het bereik is zeker verdubbeld in de oude situatie mocht ik blij zijn als er verbinding was in de huiskamer(ongeveer 5m van de router)en in de boven verdieping was wifi onvindbaar. Met de WAP300N heb ik zelfs bereik in de schuur(20m + 2 muren extra)en tot de bovenste verdieping draait alles soepel. Wat mij betreft een aanrader.

jeabenruud 16-02-2014 Product paar dagen in bezit

na een tijd met onze ziggo router te hebben gezeten. deze is een drama. nooit een een ziggo router nemen. eerst extanders geprobeerd van sitecom en belkin . dit werkt ook niet optimaal. Nu deze linksys n300 aangeschaft. het is een verademing. eindelijk overal wifi. zeer makkelijk aan te sluiten en even de beveiliging erop te zetten.een aanrader.