Samsung SSG-5100GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SSG-5100GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,4

Rudie 16-03-2017

Prulbril

Geschreven voor: Samsung SSG-5100GB

De pootjes breken af, de klepjes willen niet goed dicht bij vervanging van batterij of breken af.
Heb met plakband het klepje van de batterij dicht gemaakt.
Als we het dan toch kunnen gebruiken is het effect prachtig

Pluspunten

• Effecten zeer mooi

Minpunten

• Gammel ontwerp
  • Pootjes snel kapot
  • Klepje van batterij zeer gammel en snel kapot

porfekri 12-06-2016

Weggegooid geld

Geschreven voor: Samsung SSG-5100GB

Gebruikt met Samsung UE65JU7500L. Erg slecht kwaliteit. Het is erg fragiel en breekt snel af. Batterij is ook snel leeg. Twee films moet weer een nieuwe batterij in. Vooral het kapje van de batterij is zeer slecht ontworpen en breekt snel. Met de bril op moet de kamer helemaal donker zijn anders zie je niks. Actieve 3d is überhaupt niet aan te raden. Het is allemaal zeer slecht en erg amateuristisch. Ik ben vooral zeer ontevreden met deze bril en heb enorm spijt van.

sjoerd 08-02-2016
Geschreven voor: Samsung SSG-5100GB

slechte kwaliteit, pootjes breken snel. al 4x nieuwe gekocht steeds hetzelfde. bij samsung gemeld maar kunnen er niets aan doen, zelfs geen nieuwe pootjes opsturen.

JasperT85 25-03-2014
Geschreven voor: Samsung SSG-5100GB

Bril werk op zich goed op Samsung UE46F8000 alleen vreet de bril batterijen. batterijen zijn op internet te koop CR 2025.

handamen 04-11-2013
Geschreven voor: Samsung SSG-5100GB

Omdat ons gezin uit 4 personen bestaat heb ik twee van deze brilletjes extra gekocht, naast de twee die al met de TV werden meegeleverd. Helaas heeft ons dat niet meer kijkplezier opgeleverd. De nieuwe brilletjes vallen regelmatig uit gedurende het kijken. Je moet dan steeds enkele keren proberen om ze aan te zetten. Als je een film een aantal keren enkele minuten moet stopzetten omdat er een brilletje is uitgevallen, is de lol er snel af.
Qua draagcomfort zijn ze gelijkwaardig, maar iets zwaarder dan de originele brillen.
De originele, bij de TV (Samsung UE55ES7000) geleverde brilletjes, doen het steeds prima, maar van één van die brilletjes springt het batterijvakje steeds open. Ook niet echt handig.

cordp 20-02-2014

Vervelend dat deze brillen niet goed werken. Heb onlangs een 3D TV van Samsung gekocht en kan alleen maar vinden dat dit type bij mijn TV hoort (UE32F6400). Welk type heeft U origineel bijgeleverd gekregen? Deze zal dan ook moeten werken op mijn TV.