Samsung SSG-5100GB - Reviews

3,8

• Slecht

porfekri 12-06-2016 Product half jaar in bezit

Weggegooid geld

Gebruikt met Samsung UE65JU7500L. Erg slecht kwaliteit. Het is erg fragiel en breekt snel af. Batterij is ook snel leeg. Twee films moet weer een nieuwe batterij in. Vooral het kapje van de batterij is zeer slecht ontworpen en breekt snel. Met de bril op moet de kamer helemaal donker zijn anders zie je niks. Actieve 3d is überhaupt niet aan te raden. Het is allemaal zeer slecht en erg amateuristisch. Ik ben vooral zeer ontevreden met deze bril en heb enorm spijt van.

sjoerd 08-02-2016 Product jaar of meer in bezit

slechte kwaliteit, pootjes breken snel. al 4x nieuwe gekocht steeds hetzelfde. bij samsung gemeld maar kunnen er niets aan doen, zelfs geen nieuwe pootjes opsturen.

JasperT85 25-03-2014 Product maand in bezit

6,5
Bril werk op zich goed op Samsung UE46F8000 alleen vreet de bril batterijen. batterijen zijn op internet te koop CR 2025.

handamen 04-11-2013 Product paar dagen in bezit

5,5
Omdat ons gezin uit 4 personen bestaat heb ik twee van deze brilletjes extra gekocht, naast de twee die al met de TV werden meegeleverd. Helaas heeft ons dat niet meer kijkplezier opgeleverd. De nieuwe brilletjes vallen regelmatig uit gedurende het kijken. Je moet dan steeds enkele keren proberen om ze aan te zetten. Als je een film een aantal keren enkele minuten moet stopzetten omdat er een brilletje is uitgevallen, is de lol er snel af.
Qua draagcomfort zijn ze gelijkwaardig, maar iets zwaarder dan de originele brillen.
De originele, bij de TV (Samsung UE55ES7000) geleverde brilletjes, doen het steeds prima, maar van één van die brilletjes springt het batterijvakje steeds open. Ook niet echt handig.