Liebherr IRc 3950 Prime

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRc 3950 Prime op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

w***********@k********* 12-01-2024

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Liebherr IRc 3950 Prime

Koelkast heeft een goede indeling en heldere verlichting.
Deur sluit automatisch.
Alles ziet er degenlijk uit.

Braggelaar 10-10-2023

Zeer mooi , degelijk en goed in gebruik

Geschreven voor: Liebherr IRc 3950 Prime

Onze koelkast was na 20 jaar aan vervanging toe . Dit was een ander merk maar wel gebouwd door Liebherr.
Het was duidelijk dat wij weer een sterke en betrouwbare koelkast wilden hebben.
Na veel zoekwerk en zoeken naar info wat goed zou zijn werd het dus onze Liebherr koelkast.
Opgevallen is de zeer stevige en zeer mooi doorgedachte koelkast voor inbouw.
Zeer fijn te regelen en zelfs via wifi te regelen. Lijkt overbodig maar is wel handig,
De prijs deed ons wel erg twijfelen maar uiteindelijk hebben we deze toch gekocht.
Spijt hebben wij hier niet van want hij is heel mooi zuinig en heeeel stil.
Onze diepvries is er bijna ook aan. Dit wordt dus ook een Liebherr.

Pluspunten

• super materiaal en afgewerkt
  • Zuinig in verbruik
  • Zeer stil
  • Bij ons met een deur demper sluiter

Minpunten

• Prijs

w**********@g******** 14-07-2023

meest energiezuinige koelkast in zijn soort

Geschreven voor: Liebherr IRc 3950 Prime

Voornaamste reden voor aankoop is de energiezuinigheid. Met de drukveer gaat de deur tamelijk moeizaam open, dus deze heb ik er weer af gehaald. Als je de deur opent, dan gaat de deur ook helemaal open, dus iets meer dan 90 graden. Ook niet echt handig als je even snel iets uit de koelkast wil halen. Het type scharnier zou ik dus aanpassen. De installatie was tamelijk eenvoudig, maar de bijbehorende handleiding is meer een universeel boekwerkje. Sommige installatie instructies hebben geen betrekking op de koelkast en kun je dus overslaan, maar dat is niet altijd direct duidelijk. Je hoort de koelkast niet en dat is zeer prettig. Op dit moment is dit naar mijn idee de meest energiezuinige koelkast in deze afmeting en type en dat was de meest voorname reden om hem aan te schaffen.

Pluspunten

• energiezuinig
  • stil

Minpunten

• met drukveer gaat de deur tamelijk moeizaam open
  • scharnieren deur
  • rvs stripjes overbodig = overdesign

r*************@g******** 03-04-2023
Geschreven voor: Liebherr IRc 3950 Prime

Wij zijn heel tevreden over de Liebherr koelkasten. Goed materiaal, sluitwerk en koelt geweldig! Topkwaliteit.
Na de aanschaf van de grote dubbeldeurs koelkast vorig jaar, nu de kleine aangeschaft.
“ een snoepje” in onze keuken!

Pluspunten

• Koelt geweldig
  • Goed materiaal

b************@k********* 14-03-2023

Bevalt goed. Zeer aan te raden om aan te schaffen1!

Geschreven voor: Liebherr IRc 3950 Prime

Prachtige en efficiënte inbouwkoelkast en uitstekend geïnstalleerd door vakkundige Expert-technicus.

Pluspunten

• Mooie display met prima bediening