Creative D200 zwart - Reviews

gelijkstroom watt
Bluetooth
Multiroomspeaker

MaaikeM 22-03-2012 Product paar dagen in bezit

Afgelopen week de D200 ontvangen. Na uitgebreid onderzoek leek dit de beste optie. Ik zocht een speaker die vanaf de ipad via bluetooth verbinding kon maken, omdat ik op de tweede verdieping van mijn huis slecht bereik heb met wifi. Ik had het binnen no-time aan de praat en de kwaliteit van het geluid is gewoon goed, evenals de vormgeving. Zeer goede prijs-kwaliteit. Enig puntje is dan dat de bluetooth verbinding elke keer opnieuw gemaakt moet worden.

Woekie 11-02-2012 Product paar weken in bezit

De creative D 200 is mooie oplossing voor mensen die draadloos muziek willen luisteren van de Ipad, laptop of Iphone.
Ik gebruik hem zelf op de laptop om naar internet radio te luisteren, en mijn vrouw heeft hem overdag aan voor muziek vanaf de Ipad.
De speaker heeft geen A.B, dus het volume moet je op de speaker instellen.
Persoonlijk vind ik de D 200 er mooi en degelijk uitzien met passend bediening knoppen er op. Het geluid is stereo en klinkt zuiver. het apparaat heeft gebaterijen, dus je bent ten alletijden aangewezen op het elektriciteits net, de adapter hiervoor kan op verschillende internationale stopcontacten aangepast worden.
Ik heb in iedergeval geen spijt van deze aankoop.