Philips DS7700/10 zwart - Reviews

Bluetooth
14 watt vermogen
Kleur(en)
zwart

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ronaldo51 16-08-2015

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Goed geluid voor een mooie prijs. Stevig gebouwd en een prima accuduur. Bluetooth verbinding snel en stabiel

Wouter1965 13-08-2015

Ideaal voor opladen van IPhone en afspelen muziek

Een geweldige prijs kwaliteitsverhouding. Makkelijk voor het opladen van mijn iPhone en het via Bluetooth afspelen van mijn muziek.
Ondanks dat hij goed draagbaar is neem ik hem zelden mee en staat hij altijd op dezelfde plek.

Chrssie 17-10-2013

Handig en mooi geluid

Op zoek naar een apparaat waarmee we internetradio konden ontvangen, kwamen we deze Philips tegen. Doorslag voor onze aankoop:
1. Een reeds in bezit zijnde oude iPod kon hiermee weer in gebruik worden genomen.
2. De geluidskwaliteit is gewoon bijzonder te noemen, evenals het design
3. Philips geeft 50 euro retour, en dat is toch ook wel bijzonder meegenomen!
Kortom, sterk aanbevolen!

biggetjej61 27-08-2013

super samen met mijn i-pad

alleen maar voor deel met dit product mijn i-pad is nu altijd gebruiks klaar en er zit een super sound in toppie

Joepi 16-06-2013

Prima geluid, mooi design, eenvoudige bediening

Goede prijs/prestatieverhouding.
De plaatsing van een iPad zou vergemakkelijkt kunnen worden dooe links of rechts een geleider te plaatsen waardoor automatisch het midden wordt gevonden. Dit voorkomt ook dat schade ontstaat aan het contactpunt op de iPad.

Jeroen aka El Gringo 09-06-2013 Product paar dagen in bezit

Fantatstisch apparaat, bleutooth werkt uitstekend en als je je iPhone op het dockingstation aansluit wordt deze ook nog eens opgeladen! Batterij duur lijkt zeer goed maar net in bezit dus op de langere termijn moet dit apparaat het ook nog waarmaken. Geluid is zeer goed. En volume is ook prima. Op volle sterkte ga je geen vrienden maken op bijvoorbeeld het strand! De oplaadbare batterij/portable functie, dus het mee op reis nemen van dit apparaat, vind ik een echte super plus, muziek waar je ook bent en dan ook nog eens van uitstekende kwaliteit met de mogelijkheid je Apple accessoire op te laden.
Kortom: dit apparaat is het geld meer dan waard! Aangeschaft met ING Rentepunten en cash back, een werkelijk koopje voor zo'n prachtig apparaat!!!

Waarom88 11-04-2013

Goede prestatie

Het product voldoet prima .
Geluid is mooi vol genoeg capaciteit .
Voor de i pad vind ik alleen het steun punt wat zwak .
Deze rust allen op de stekker en hierdoor wat minder stabiel.

Arjan Janse 18-06-2012 Product paar dagen in bezit

Voor een audiodock in deze prijsklasse een zeer goede aankoop. Het geluid is meer dan prima en de mogelijkheden zijn beperkt, maar voldoende. Bluetooth biedt de gelegenheid om vanaf de tablet of telefoon direct muziek te streamen zonder dat deze in de dock geplaatst hoeven te worden. Ook leuk als extra dimensie bij het spelen van games. De dock is zwaar genoeg om een iPad te plaatsen zonder instabiel te worden. Mooie matte aluminium afwerking, dus geen lelijk ding in de kamer. De accu is goed te noemen, met een volle lading 10 uur lang muziek waar je maar wilt. Kortom, ben er heel tevreden over. Enige minpunt is de gratis Fidelio app, die had veel mooier en gebruiksvriendelijker gekund maar deze is niet nodig om het volle plezier uit deze dock te halen.

polleke380 21-05-2012

Batterij is waardeloos

Wij hebben de docking speaker gekocht om zijn oplaadbare batterij. Wij wilden hem gaan gebruiken op de boot. Helaas komt dit speaker systeem niet verder dan 1 meter uit de buurt van het stopcontact, omdat de batterij het na 2 maanden al niet meer deed. Wij zijn wel reisgraag, maar helaas dit apparaat niet.

KRam 20-05-2012

Goede en mooie speakers

Handig product, werkt prima met allerlei geluidsbronnen. Mooie vormgeving, zeer goed geluid. Enige aandachtspuntje is het niveau waarop het geluid standaard is ingesteld. Ik heb nog niet gevonden hoe ik dat standaard lager kan krijgen. Nu is het snel naar de knoppen om even op het minnetje te drukken.
Een hoesje zou het geborsteld aluminium net iets langer beschermen en voor dit bedrag had ik het erbij verwacht.

EAZ8 10-10-2011

Compacte docking, stevig en met zeer goede geluidskwaliteit

Door bluetooth technology onderscheidt deze docking speaker zich van andere, waardoor hij zelfs met de iPod/iPad/iPhone in de hand, de muziek feilloos en met goede kwaliteit afspeelt.

Ook de levensduur van de batterij is overtreffend: ik heb hem probleemloos met de iPod erin een hele avond, urenlang, in de tuin tijdens barbeque en natafelen laten spelen.

Met de fidelio app en een wifi verbinding zijn ook radio stations te beluisteren, alleen blijft het beeld daarna op radio staan ook als weer teruggeschakeld wordt naar afspelen van eigen muziek. Dus de software van de app kan nog verbeterd worden. De app heb je (gelukkig) niet nodig voor het gebruik en voegt maar weinig toe, behalve een adaptieve wekker (wektijd afhankelijk van het actuele weer).

HEman65 09-10-2011

Prima product, mooi design, compact.

Gekocht voor iPad. Bevalt uitstekend. Ondanks zijn compactheid heeft hij een prima geluid. Door zijn accu die het lang volhoud overal draadloos mee te nemen. De iPad hoeft er niet perse op te staan. Indien de iPad leeg raakt kun je met de restspanning van de speaker bijladen. Indien de adapter is aangesloten natuurlijk helemaal.

Nadeel is dat de iPad er wat losjes, instabiel op lijkt te staan. Maar men heeft rekening gehouden met de type verschillende type ipads. Ook met de Flipover is daardoor geen probleem. Ondanks dit zou ik hem opnieuw aanschaffen.

Rensmaas 09-10-2011

Uitstekende kwaliteit

Dit is een heel mooi apparaat met uitstekende muziek kwaliteit. Het enige dat dringend verbetering behoeft is de gebruiksaanwijzing. Het kostte me enige tijd om er achter te komen hoe het deksel eraf moest. Ietsie meer duidelijkheid graag. Ook fijn dat de bugs uit software zijn gehaald. Prima werk Philips -)

Willie1981 31-08-2011

Uitstekende geluidskwaliteit en gerbuiksgemak

De Philips Fidelio Docking speaker DS7700 is een handig apparaat waarmee je in een handomdraai je lievelingsmuziek kunt luisteren in een uitstekende kwaliteit. Het apparaat heeft een mooi design en is makkelijk mee te nemen op reis. De batterij gaat gelukkig lang mee, waardoor je er lang plezier van hebt.