Philips DS8550/10 zwart - Reviews

Kleur(en)
zwart
Type/soort
docking luidspreker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DS8550/10 zwart op Kieskeurig.nl.

Jaffa 24-08-2015

Ik ben er erg blij,zeker het geluid.

Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

Jammer dat de accu het snel heeft begeven.Ik kan hem alleen via de netspanning gebruiken.
Dus gezellig mee de tuin innemen zoals gepland zit er al niet meer bij!

Belgium007 24-04-2014

reactie op antwoord philips. Zie vorige review

goedendag,

Blijkbaar ben ik niet helemaal duidelijk geweest in mijn review.

Indien ik een van mijn apparaten op het dockingsstation plaats dan kan ik gewoon muziek afspelen maar ik kan geen gebruikmaken van de geluidsinstellingen binnen de app (home studio, Soundstudio). Bij popmuziek is dit geen probleem maar bij klassieke muziek is dit buitengewoon storend.

De issue is dat het dockingsstation standaard een vrij zware bass heeft en dit was "vroeger" aan te passen middels de geluidsinstellingen in de apps. Nu jullie de apps hebben veranderd is dit niet meer mogelijk aangezien de app aangeeft dat het apparaat eerst op de dockconnecctor geplaats dient te worden ondanks dat het apparaat al erop staat.

Uw aanwijzingen had ik reeds al gedaan maar hebben geen verschil gemaakt. Indien u een app maakt welke goed werkt dan geef ik het dockingstation direct 5 sterren.

Belgium008 06-04-2014

Waardeloos nu geen van de Apps meer werken

Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

Ik was zeer tevreden met dit apparaat en het geluid was zeer goed. Nu Philips haar Apps heeft aangepast is het niet meer dan een zeer dure oplader. Onze IPhone 3G, IPad 3 en iPhone 5 worden door de app niet meer herkend. Krijg steeds de boodschap (plaats IPhone terwijl deze er al op zit). Dockingstation herkent de iPhone en IPad wel.

Het apparaat heeft van zichzelf een dominante bass, welke via de geluidsinstellingen in de Homestudio App perfect waren aan te passen. Nu is de bass zo overheersend dat je het geluid niet te hard kan zetten.

Ook in de AppStore is er geen positief geluid te vinden over de nieuwe Apps.

PitS 02-12-2013

Goede klank, povere app

Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

Deze docking heeft een prima geluidskwaliteit, maar de bijgeleverde app is niet echt je-dat. Ik gebruik hem dan ook niet meer.

firehorse 28-08-2013

goed geluid

Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

ik was op zoek naar goed en betaalbaar geluid. Gevonden!! Kan met de Ipad en Iphone overweg. Via de gratis app enigszins persoonlijk afstemmen geluid mogelijk.

Qesty 23-06-2013

Goede geluidskwaliteit, plaatsing Ipad moeilijk

Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

Zie samenvatting .......................................................................................

alexkam 18-10-2012
  • Product half jaar in bezit

tof apparaat. Neem hem overal mee naar toe en via app bedienen gaat super. Enig min punt is dat mijn i-pad niet meer op het apparaat wordt herkend na een half jaar in bezit wanneer ik deze aansluit op de dock zelf. Echter via bluethooth geen probleem.

Toontjekenobi 07-09-2012

Mooi geluid

Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

geluid dat eruit komt is mooi het apparaat ziet er mooi uit ,maar de oplaadbare batterij kun je in samenwerking met de ipad2 niet gebruiken simpelweg doet die dat gewoon niet is naar lang zoeken op internet aangetoond op een site van Philips di t vond ik zeer jammer.

Maarten1978 11-06-2012

De ds8550 is zeker de moeite waard. Hij gaat loeihard.
Zet hem daarom niet te hard. Het is bij mij een paar keer voorgekomen dat ik mijn iphone er in deed, en toen ineens keihard muziek. Maar ook al staat hij loeihard, geluidskwaliteit is prima. De afstandsbediening is eenvoudig, en heeft alleen basisfuncties.
De ingebouwde accu is ook redelijk snel leeg, maar het valt nog wel mee.
Groot pluspunt: Hij is ook draadloos te bedienen, via bluetooth.
Dus lekker vanaf de bank radiozenders/muziek kiezen of een spelletje spelen vanaf je iphone/ipad.
Mijn persoonlijke conclusie: een prima dockingstation.

Lars 21-05-2012

Goed product

Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

Het is zeer makkenlijk om mee te nemen als je in je tuin wat gaat rusten
Het is ook zeer goed om de living wat meer pit te geven zn het vol miziek te steken
Het levert top prestaties voor die grootte

Frankn 26-10-2011

Een absolute aanrader! Dit produkt heeft niet alleen een zeer goede geluidskwaliteit, maar biedt ook nog extra functies door de iPhone/iPad app, top!

Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

Dit produkt heb ik gekocht om beter geluid te krijgen uit de iPad en iPhone, nou, dat lukt zeer goed met die 2 x 30 watt versterker. De bassen zijn misschien wat overheersend maar dit kun je door middel van de iPad / iPhone app, die automatisch gedownload wordt als je 'dockt', instellen.

De iphone / ipad app is top. Zo kun je deze docking speaker opeens gebruiken als wekker. Of om nog even lekker te snoozen met je favourite muziek.

Wat ik echt super vind is niet alleen de bluetooth connectie waarmee je dus wireless geluild kunt streamen van je iPhone of iPad, maar net zo makkelijk van je iMAC!

Ook de ingebouwde accu houdt het lang vol. De 5 uur die Philips op de verpakking zet zijn niet overdreven.

Ik gebruik de docking echt dagelijks. Mooi man, als je gaat douchen die docking mee, spanning heb je toch niet nodig door die ingebouwede accu en meezingen maar!

De afstandsbediening is klein en sjiek, maar eerlijk gezegd gebruik ik deze niet.

Top produkt, het overtrof ieg mijn verwachtingen.

kebab 16-10-2011

werkt niet op docking en werkt niet op aux

Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

mijn speaker die ik heb gekocht werkt tot nu toe alleen nog maar via bluetooth. hij werkt niet op aux en op het docking standaard zelf, dat vind ik jammer maar wel mooi geluid.

duc66 10-10-2011

goed

Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

De DS8550 Fidelio Docking speaker gebruik ik voor zowel mijn iphone als mijn ipad. Het geluid, met name het laag, is verrassend goed. De bluetooth optie is in het gebruik handiger (hoewel bereik beperkt) dan de docking optie. Wel opletten met meerdere bluetooth apparaten; ipad ziet 'ie niet als 'vergeten iphone' (in de broekzak) eerder via bluetooth gekoppeld was. Nadeel hierbij is wel dat de docking stekker altijd zichtbaar blijft. Ziet er dan wat raar uit, zo'n kale stekker. De vormgeving is smaakgevoelig. Maar spreekt mij wel aan. Ik heb wel idee dat de 'holle vorm' het stereo-effect nadelig beinvloed wordt. Ik mis daar iets in. De app voegt daar nog de mogelijkheid voor streaming radio aan toe en een extra equalizer (die al in de iphone/ipad zit). De afstandsbediening werkt goed. Een intern opbergvak voor de afstandsbediening is wenselijk. Al met al een goed apparaat.

RensJ 09-10-2011

Mooi geluid en design

Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

Super geluid voor iPhone en iPad Alleen app is beperkt en voegd weinig toe. Bij aanschaf werd aangegeven dat ipad2 ook zou werken en nu moet ik apparaat zelf terugsturen voor reparatie. Had ik zeker niet verwacht bij z'n aanschaf.

Steven 09-10-2011

Top geluidskwaliteit, accuduur en design!

Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

Deze docking speaker heeft een zeer mooi design. Uit het relatief kleine apparaat komt een zeer goed (en als men wil ook hard) geluid. De accu gaat zeer lang mee na volledig opgeladen te zijn. De bluetooth functie werkt ook erg fijn met bv een film kijken op de Ipad of bij het spelen van een game.

eks1 09-10-2011

Prima apparaat, maakt installatie overbodig

Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

door formaat makkelijk overal in het huis neer te zetten. Hierdoor wordt de Dock intensief gebruikt in combinatie met zowel Ipads als IPod. Ook laadt de IPad sneller op op de fidelio dan aan de stekker, mooi bijkomend voordeel!

naamMawi 16-09-2011

Wat een mooi product heeft philips hier in de markt gezet. Gezien de prijs/kwaliteit verhouding meer dan lof.
- Goede lage bas met helder geluid.
- De afstandsbediening werkt prima.
- handige oplaadbare accu
- Via bluetooth gamen is erg leuk
Een klein detail is dat omschakeling naar bleutooth niet direct werkt maar je even geduld moet hebben en wat handelingen moet verrichten.

De concurrentie heeft mijns inzien het nakijken.

Lennert7 06-09-2011

Prijs/kwaliteit is uitstekend, mooi geluid en mooi uiterlijk.Alle opties aanwezig airplay, ipod, iphone, ipad werkt prima. Ook een + is dat de iphone met beschermcover gewoon op de houder past ( wat niet het geval is bij bose en b&w dock)
Gekocht bij correct rotterdam €200

Konings69 06-09-2011

Verrassend krachtig dockingstation!

Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

Heb de Fidelio DS8550 nu een half jaar in mijn bezit en hij bevalt erg goed. Ik heb voor dit docking station gekozen, omdat het een oplaadbare accu heeft zodat hij niet constant aan de stroom hoeft te hangen. Het geluid is zeer goed en krachtig: meerdere personen dachten dat het om een stereo-installatie ging!

hovenier 30-08-2011

practisch apparaat met een geweldig geluid

Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

Dit apparaat heb ik voor mijn 14 jarige zoon gekocht als kadootje voor zijn harde werken. Hij is helemaal gek van muziek; alle dagen heeft hij zijn oortjes in van zijn ipod touch. Ter vervanging van zijn oude cd/radio (ook Philips) zo' n geweldige docking station aangeschaft. Was eerst een beetje sceptisch maar na het beluisten van zijn muziek via de docking station ben ik helemaal "om". Ongelovelijk dat er zo'n volwassen geluid kan komen uit zo'n klein apparaat. Doet niet onder voor menig mini- of midi-setje. Daarnaast hoeft zijn ipod niet meer via de laptop opgeladen te worden. wel zo handig. Het enige wat ik op deze docking station mis is een klokje; zit wel op oude apparaat. Kort samengevat: helemaal top.