Philips DS8550/10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DS8550/10 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

alexkam 18-10-2012
Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

tof apparaat. Neem hem overal mee naar toe en via app bedienen gaat super. Enig min punt is dat mijn i-pad niet meer op het apparaat wordt herkend na een half jaar in bezit wanneer ik deze aansluit op de dock zelf. Echter via bluethooth geen probleem.

Maarten1978 11-06-2012
Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

De ds8550 is zeker de moeite waard. Hij gaat loeihard.
Zet hem daarom niet te hard. Het is bij mij een paar keer voorgekomen dat ik mijn iphone er in deed, en toen ineens keihard muziek. Maar ook al staat hij loeihard, geluidskwaliteit is prima. De afstandsbediening is eenvoudig, en heeft alleen basisfuncties.
De ingebouwde accu is ook redelijk snel leeg, maar het valt nog wel mee.
Groot pluspunt: Hij is ook draadloos te bedienen, via bluetooth.
Dus lekker vanaf de bank radiozenders/muziek kiezen of een spelletje spelen vanaf je iphone/ipad.
Mijn persoonlijke conclusie: een prima dockingstation.

naamMawi 16-09-2011
Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

Wat een mooi product heeft philips hier in de markt gezet. Gezien de prijs/kwaliteit verhouding meer dan lof.
- Goede lage bas met helder geluid.
- De afstandsbediening werkt prima.
- handige oplaadbare accu
- Via bluetooth gamen is erg leuk
Een klein detail is dat omschakeling naar bleutooth niet direct werkt maar je even geduld moet hebben en wat handelingen moet verrichten.

De concurrentie heeft mijns inzien het nakijken.

Lennert7 06-09-2011
Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

Prijs/kwaliteit is uitstekend, mooi geluid en mooi uiterlijk.Alle opties aanwezig airplay, ipod, iphone, ipad werkt prima. Ook een + is dat de iphone met beschermcover gewoon op de houder past ( wat niet het geval is bij bose en b&w dock)
Gekocht bij correct rotterdam €200

issemie 01-08-2011
Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

Een prima apparaat met een goed krachtig geluid (maar dat hebben er meer). Grote pluspunten zijn de portabiliteit (ingebouwde accu, dock ook geschikt voor iPad (opladen!) en bluetooth (ook mijn iMac kan ik via bluetooth koppelen).
Nadeel vind ik het gebrek aan een usb en instelmogelijkheden op apparaat zelf: bijvoorbeeld de geluidsinstellingen (moet via iPod). Verder is bluetooth keuze niet via apparaat niet te regelen, als je meerdere iPods ed hebt gekoppeld, is het laatste apparaat leidend en moet je via uitschakelen bluetooth op iPods zelf zorgen voor de juiste koppeling met gewenste iPod

jadi 28-07-2011
Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

Prima apparaat, heel handig met accu en de mogelijkheden etc. enig minpuntje vind ik dat de afstandsbediening alleen de basisfuncties ondersteunt (volume, vooruit- achteruit etc.).

Ahoekstra 15-01-2011
Geschreven voor: Philips DS8550/10 zwart

Geweldige draadloze Dock voor m'n iPad! Bluetooth ideaal, vanaf de bank aansturen, gamen ook geweldig, racen met het geluid van achteren. Fidelio app handig, zou super zijn als je via app ook geluid zou kunnen regelen. Geweldig apparaat Philips!