De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony ULT Tower 10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

C.Arnts 22-05-2024

Mooie en vooral erg luide speaker

Geschreven voor: Sony ULT Tower 10

Het product voelt en ziet er goed uit, hoge kwaliteit materiaal en een mooi design.
het is wel een flink ding dus heel veel verplaatsen is lastig. Wel zitten er wielen aan de onderkant dus hij rolt makkelijk.

De speaker is makkelijk te koppelen met bluetooth en kan heel erg luid.

de app waarin je de speaker kan aansturen vind ik niet erg tof, layout is een beetje primitief en moet veel menu's door om bij bepaalde instellingen te komen.

de speaker heeft ook een karaoke modus, deze werkt samen met een bluetooth microfoon die meegeleverd wordt. deze werkt op een redelijk grote afstand.
Geluidskwaliteit van de microfoon is prima, klinkt wel een beetje hol en pakt redelijk wat ruis op.

de speaker heeft ook meerdere licht functies, deze zijn leuk voor een feestje en kunnen via de app of op de interface van de speaker zelf in kleur worden aangepast of worden uitgezet.

De speaker heeft 3 verschillende modussen, modus 1 (normaal) modus 2 ULT en modus 3 ULT 2 per muziek genre werkt de ene modus beter dan de andere alleen heeft modus 1 vrijwel geen bass dus zal je toch vaak op ULT of ULT 2 eindigen voor muziek.

daarnaast kan je de speaker koppelen aan de Fiestable app waarin je via de telefoon de speaker kan instellen voor de karaoke. denk hierbij aan: Geluidseffecten, stemvervormers voor de microfoon, dempen van muziek en aansturen van de lichten.

al met al is het een prima speaker voor de prijs en kan je er echt flink mee knallen als je dat wilt

Pluspunten

• luidheid
  • bass

Minpunten

• lomp
  • app is matig

Barry123 22-05-2024

Ga je voor volume?! Dan neem je deze!

Geschreven voor: Sony ULT Tower 10

Toen ik voor het eerst de muziek aanzette op deze speaker, was ik echt verrast door de geluidskwaliteit. Het geluid is zo helder en levendig, met diepe bassen die je echt voelt. Het voelt alsof je midden in een concert staat, echt geweldig! Maar eerlijk gezegd, bij hogere volumes merk ik soms een beetje vervorming, vooral bij de hoge tonen. Dat is een beetje jammer, maar over het algemeen ben ik echt tevreden met het geluid. Het maakt echt mijn luisterervaring beter, of ik nu naar mijn favoriete muziek luister of een film kijk. Ik heb nog nooit zo'n indrukwekkend geluid gehoord uit een speaker van deze grootte.

Pluspunten

• Kan heel luid
  • Solide materiaal

Minpunten

• Dit formaat is eigenlijk nooit echt portable
  • 3 standen zijn niet enorm interessant.

Merlijn 14-05-2024

Overweldigende luidspreker met een stevig prijskaartje

Geschreven voor: Sony ULT Tower 10

Om te beginnen is deze speaker een opvallende en door zijn formaat, indrukwekkende verschijning.
Het geluid is absoluut goed en overweldigend te noemen, maar het hangt er wel erg af waarvoor je hem gebruikt. Ik gebruik hem voor een vullend geluid in een grote en open tuin. En daar is hij perfect voor. Ga je hem gebruiken in een gemiddelde woonkamer dan is hij al snel overkill.

Zelf zou ik eerder voor stereo geluid gaan, dat kan goed met deze luidsprekers door ze eenvoudig te koppelen, maar daar hangt dan wel een prijskaartje aan.

De lichteffecten van deze luidspreker zijn erg mooi en accuraat op de muziek, leuke functie is om zelf de kleur te kiezen, via de knoppen, maar nog uitgebreider met de app. Met deze speaker heb je verder geen feestverlichting meer nodig.

Met de ULT knop schakel je snel tussen de verschillende bass modus en dit is absoluut een merkbaar verschil en kan de meest woonkamers en vloeren laten trillen. Ook buiten geeft deze speaker voldoende bass aan het geluid.

Het maakt weinig uit hoe je deze speaker plaatst want zoals geadverteerd komt het geluid van alle kanten wat het makkelijk maakt om de speaker in het midden van een ruimte te plaatsen, al zit je dan wel met de stroomaansluiting..

Eigenlijk is het enige minpunt naar mijn mening het materiaal van de wielen. Dit lijkt niet van rubber waardoor het buiten over bestrating al vrij snel stuitert en als je niet op past de speaker uit balans raakt door de hoogte. Dus dat betekent langzaam lopen.

Dat is het enige waardoor ik twijfel of ik deze speaker z'n geld waard vindt.

De karaoke functie en microfoon werken goed en zijn van goede kwaliteit en maken deze speaker een aanwinst op iedere feestje. Ook is het mogelijk om de speaker op een tv aan te sluiten middels een meegeleverde optical out kabel, al heb ik dit nog niet geprobeerd.

Pluspunten

• 360 geluid
  • Lichteffecten
  • Bass
  • Bluetooth bereik

Minpunten

• Wieltjes

k*****************@g******** 10-05-2024
Geschreven voor: Sony ULT Tower 10

Deze geluidsbox wordt met een steekwagen geleverd (34 kg). De Sony Ult Tower 10 is een geweldig grote speaker die letterlijk, figuurlijk en hoorbaar midden in je woning staat!

Regel maar alvast een goed stuk grond in je kamer want deze speaker is een fiks apparaat. Het is stevig en robuust vormgegeven. De bovenkant is van een soort pianolak; mooi maar oogt ook wat krasgevoelig. Door de wieltjes aan de onderkant is de speaker redelijk gemakkelijk verplaatsbaar op dezelfde etage. Wisselen van etage en meenemen van de speaker wordt wel een klus.

Aansluiten en daarna via Bluetooth verbinden via de Sony app. Dit verliep niet meteen vlekkeloos, liep tweemaal vast maar daarna was het snel gepiept. Via de app kunnen een aantal dingen worden ingesteld waaronder de bass en de manier waarop dr ULT power functie wordt uitgevoerd. Zelfs de verlichting kan via de app worden ingesteld.

Er zit een grote ULT knop op de speaker. Zodra deze knop wordt ingedrukt wordt het geluid nog rijker en de bass dieper. Het geluid maakt dan echt een indrukwekkende indruk!

Als de speaker midden in de kamer staat komt het geluid er mooi rond uit. Als de speaker wat meer tegen een wand wordt aangezet wordt het geluid wel wat minder en rommeliger.

Met de verlichting erop, die mee doet met de muziek, is dit een geweldige uitvinding waar je een hoop plezier mee kunt hebben! Er wordt een microfoon en kabels meegestuurd dus je kunt ook meteen starten met karaoke!

Jari401 10-05-2024

Sony ULT Tower 10, Krachtig en machtig mooie speaker!

Geschreven voor: Sony ULT Tower 10

Ik heb de nieuwe Sony ULT Tower 10 de afgelopen weken mogen testen. De Sony ULT Tower 10 is een indrukwekkende feestluidspreker met een groot vermogen, 360 graden geluid en vele andere topfuncties. De omvang en het gewicht maken het vervoer van deze speaker soms wat onhandig, maar de toegevoegde wielen aan de onderkant van de speaker helpen hier gelukkig wel bij. De luidspreker bevat handige functies zoals microfoonhouders, verschillende poorten en een gleuf voor een tablet of telefoon. Het geluid is helder met een krachtige bas, wat ideaal is voor feesten of buitengebruik. De ULT-instellingen zijn gemakkelijk aan te passen via de knoppen bovenop, evenals de verlichting en het volume. De Music Center-app biedt daarbij extra handige functies, zoals een equalizer, het aanpassen van de lampen of het aanpassen van de ULT functie. Hoewel de lampen helder zijn, zou toevoeging langs de lengte van elke hoek van de toren of onder de grill van de speaker het verlichtingseffect verbeteren. Over het algemeen is de ULT Tower 10 een uitstekende keuze voor feesten en karaoke, en ik zou de speaker ten zeerste aanbevelen.

Pluspunten

• Mooi en hard geluid(ULT Functies)
  • Wieltjes onder de speaker
  • 360 graden geluid en licht.

Minpunten

• Omvang