Sony SRS-XB31 wit - Reviews

soundbar
Kleur(en)
wit

Jimmyp 14-05-2018

goede accuduur en grappige lichtjes

De reden waarom ik de Sony SRS-XB31 wilde kopen, was dat ik zelf al een party speaker had van Sony genaamd de GTK-XB5. De eerste keer dat ik de Sony SRS-XB31 afspeelde dacht ik: "wow wat een volume zeg!" Ik had niet verwacht dat er uit zo een klein formaat zo een geluid kon komen!

Wat deze box wel echt onderscheidend maakt van de andere bluetooth speaker zijn de licht effecten en de party booster.
De licht effecten zorgen echt voor party gevoel en zien er ook erg mooi uit op de speaker zelf. Helaas gaat de accu wel een stuk sneller achteruit als je lichteffecten gebruikt.

Daarnaast heb je ook de party booster. Hiermee kan je op elke kant van de speaker slaan. Elk vlak van de speaker geeft een ander soort deuntje. Dit is in het begin erg leuk om te doen en om te laten zien, maar naderhand gebruik je deze functie nauwelijks meer.

Om de instellingen van de speaker te veranderen, kan je de music center app gebruiken van Sony. Hiermee kan je ook de licht effecten veranderen en de verschillende geluiden die je maakt als je op de speaker slaat(Party booster).

Als je speaker alleen zou willen voor de geluidskwaliteit dan zou ik verder gaan zoeken. Maar als voor een speaker wilt gaan met vele functies dan zit je op het goede adres.

Al met al is het een erg leuke en goede portable speaker om van elke plek een feestje van te maken!

Pluspunten

• alles in een party speaker
  • waterbestendigheid
  • goede look

Minpunten

• accuduur met lichteffecten aan
  • bass tonen bij hoog volume

BasO 14-05-2018

Zeer strakke, moderne speaker met uitstekend geluid.

Ik heb deze box van Sony nu ongeveer 1 maandje in huis.
Het geluid wat er uit komt is voor zo'n relatief kleine box echt ontzettend goed. Hij is overal zeer gemakkelijk mee naar toe te nemen. Ook de lampjes geven echt een extra dimensie. Ook het koppelen van je telefoon aan de speaker werkt prima.

Pluspunten

• Waterproof
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Gewicht

ErikH 07-05-2018

extrta dimensie

Ik wilde dit graag hebben om te kijken of de lichtjes die op de speaker zijn toegevoegd echt meerwaarde bieden. Daarnaast was ik erg benieuwd naar de basstonen aangezien die vanwege de omvang van de speaker vaak minder goed zijn. Dat is me niet tegengevallen! de Ledjes zijn via de app in te stellen en je kunt switchen van discomodus naar een iets rustigere stijl. Hiermee is het echt onderscheidend ten opzichte van andere USB speakers. Daarnaast kun je ook op de speaker trommelen voor een extra effect. Dat werkt alleen niet altijd even goed. Daarnaast vond ik de connectiviteit met meerdere telefoons tegelijkertijd verwarrend. Ik denk dat et bluetoothprotocol een update verdient. Verder is het een prima speakertje dat ook nog eens waterdicht is. Het geluid is verrassend goed en de bastonen zijn zoals ik hoopte sterk. Het blijft wel een kleine speaker, maar het heeft een goed volume en een goede geluidskwaliteit.

Pluspunten

• LEDjes
  • Waterdicht
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Connectiviteit met meerdere devices tegelijkertijd

Yvy83 04-05-2018

Klein formaat. Super geluid

Wat een super box. Overal je eigen muziek via mijn telefoon. Het formaat is best klein maar het geluid is echt super. De lichteffecten zijn grappig maar voegen voor mij niet heel veel toe. De batterij gaat lang mee. Ook handig dat hij spat water dicht is. (Niet uitgeprobeerd) maar met gebruik buiten wel handig te weten. Makkelijk op te laden met het bijgeleverde snoer. Makkelijk en snel aan te zetten en meteen luister plezier.

Pluspunten

• Lange accu duur
  • Super geluid
  • Klein formaat
Geschreven voor: Sony SRS-XB31 zwart