Sony SRS-XB21L blauw - Reviews

Best Reviewed mei 2018 Sony SRS-XB21L blauw
Best Reviewed mei 2018
Bluetooth
Bluetooth
Vormgeving
soundbar
Kleur(en)
blauw

Brischreve 04-05-2018

Compact maar met krachtig geluid

Wat een verrassend geluid komt er uit deze compacte bluetooth speaker. Een diep warm geluid warm menige installatie moeite mee zou hebben. Wij gebruiken hem vooral s'avonds als hier boven alles slaapt. Dan spettert het geluid niet door naar boven via de installatie, en kunnen we toch een film kijken met goed geluid. Meerdere apparaten moeiteloos verbinden. Makkelijk in gebruik. Topper!

Pluspunten

• Goede accu en snel opgeladen
  • Past in je tas
  • Mooi warm geluid

Jordi Heilbron 04-06-2018

Goede prijs, kwaliteit en geluid!

Heerlijk product! Prachtig geluid en de batterij gaat lang mee. Vet design en de koppeling (in tegenstelling tot JBL) met je telefoon gaat erg snel. Roept om als de batterij bijna leeg is zodat je niet opeens zonder muziek zit. Ik raad dit product zeker aan, goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Batterij
  • Koppeling

Willemijn 23-05-2018
  • Product gekregen

Heel fijn en zeer makkelijk product!

Je kunt veel muziek luisteren op een batterij. Via Bluetooth is het makkelijk en snel mogelijk om muziek te luisteren. Hej geluid is duidelijk, mooi, helder en op verschillende volumes in te stellen. Het is erg handzaam apparaat, model is mooi en zeer compact. De bediening is doet simpel en hij is makkelijk mee te nemen! Top apparaat.

PietjeReview 09-05-2018

Mooie box met strak design en goed geluid

Ik heb deze box getest omdat ik de vorige versie ook had en daar erg tevreden over was en met name wilde weten wat de verbeteringen waren.
Het is een erg mooi boxje met een strak design en een warm geluid. Het volume kan redelijk luid en het geluid blijft dan ook mooi. Er zit een goede bass in. Ik heb de box vergeleken met een JBL en vond persoonlijk het geluid voller dan de JBL.
De extra's in vergelijking met de vorige versie is dat hier verlichting op zit en een party booster functie. Ik vind beide overbodig, dit hadden ze wat mij betreft wel achterwege kunnen laten. Verder is het zo dat de batterij het erg lang vol houd en dat de accu snel geladen is.
De verbinding vind ik soms wel snel afzwakken wanneer je wat verder van de box verwijderd bent of je telefoon in je broekzak hebt.

Al met al een mooi boxje voor een goede prijs met een strak design en erg goede geluidskwaliteit.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • design
  • batterijduur
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• verbinding
  • extra functies