Philips BT7900B/00 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips BT7900B/00 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jos 27-09-2017

Geinig ding, wel duur

Geschreven voor: Philips BT7900B/00 zwart

Ik het apparaat een tijdje in gebruik en kan er in mijn schuurtje en bij de bbq mee uit de voeten, omdat het ding (spat)waterdicht is. Dat is handig voor zomeravond waarop je tegen het eind vergeet spullen binnen te zetten. Accuduur (in ieder geval in de eerste periode) was prima en pairen ging ook zonder moeite. Wat betreft de geluidskwaliteit was ik iets minder enthousiast. Ik heb deze beluisterd naar een paar andere en deze kwam er vooral bij hogere volumes een beetje mager uit (vervormt met zware bas en klinkt wat blikkeriger dan andere speakers). Al met al dus een beetje gemixed beeld, maar de prijs geeft wat mij betreft de doorslag: ik zou deze speaker niet aanbevelen. Ik ben echter niet superstellig, het is geen miskoop oid

Pluspunten

• Waterdicht
  • Compact
  • Intuitieve bediening

Minpunten

• Geluidskwaliteit
  • Prijs