Philips BT6900A/00 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips BT6900A/00 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Diego 15-09-2017

Mooie compacte bluetooth speaker

Geschreven voor: Philips BT6900A/00 blauw

Ik gebruik nu een paar weken de Philips Everplay Bluetooth speaker BT6900 en mijn ervaring met dit product is goed. Het product is gebruiksvriendelijk en heeft een goede geluidskwaliteit die je heerlijk laat genieten van muziek.

Verpakking en accescoires
De verpakking van het product is naar mijn mening praktisch ingepakt en compact net als het product zelf. Ik vind de twee-in-een USB-oplaadkabel ook zeer praktisch, aangezien je deze ook kan gebruiken om de speaker ergens aan te bevestigen.

Design
Ik ben een productgebruiker die niet veel waarde hecht aan het design van een product, aangezien ik andere aspecten belangrijker vind. Maar ik moet zeggen dat de Philips Everplay Bluetooth speaker BT6900 een mooie en frivole design heeft zonder toeters en bellen. Daarnaast vind ik de rubberen zijkanten een mooie detail geven aan het product en is de grootte van het product voor een speaker ideaal.

Geluidskwaliteit
Dit is voor mij de belangrijkste producteigenschap van een speaker. De geluidskwaliteit van de Philips Everplay Bluetooth speaker BT6900is naar mijn mening zeer goed. De speaker heeft een helder en scherp geluid. De bass tonen zijn goed en tevens worden de hoge en lage tonen goed gehaald. Wanneer je de volume hoger of lager zet, gaat dit niet ten koste van de muziek kwaliteit.

Connectiviteit
De Bluetooth functionaliteit van de Philips Everplay Bluetooth speaker BT6900 gebruik ik voornamelijk met mijn Iphone. De Bluetooth connectie werkt goed en mijn Iphone wordt zeer snel herkend. Ik heb tevens ook het bereik getest, zoals vermeld in de specificaties. In de specificaties staat vermeld dat de Bluetooth functionaliteit een bereik heeft van 30 meter. Maar ongeveer bij 20 meter begint de Bluetooth connectie te verdwijnen en gaat dit ten koste van de geluidskwaliteit. Ik heb de Bluetooth connectie ook gebruikt voor telefoon gesprekken en dit werkt prima.

Accuduur
Ik heb de afgelopen weken de Philips Everplay Bluetooth speaker BT6900 intensief gebruikt en ik moet zeggen dat de accuduur zeer goed is. In de specificaties wordt aangegeven dat de accuduur 10 uur is. Dit wordt zeker gehaald ook gezien mijn intensieve gebruik van de speaker.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Accuduur

Minpunten

• Connectiviteit