Logitech S315i zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech S315i zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Bogie77 11-03-2012
Geschreven voor: Logitech S315i zwart

Ik heb een week of 5 geleden deze speakerdock gekocht voor mijn vrouw en zij is hier ontzettend blij mee, maar sinds 6 maart gaat de speakerdock exact om de 15 sec. heel even uit. Dit is erg vervelend, want de muziek stopt dan ook om de 15 sec. even. Ik heb logitech support de vraag gesteld of dit een bekend probleem is en of hier iets aan te doen. Ik heb direct een(automatische) reactie gehad met " binnen 48 uur mag u een antwoord verwachten", maar inmiddels 5 dagen later nog steeds niks. Ik hoop echt dat er iets aan te doen is, want ze was erg blij met haar cadeau en nu is hij niet meer te gebruiken.

Mr. Pro 22-05-2011
Geschreven voor: Logitech S315i zwart

Ik heb deze Logitech S315i nu al meer dan een maand en ben zeer tevreden. Dit is echt het toppunt van portable: Klein het past gemakkelijk in mijn tas en handig mee te nemen, en natuurlijk het disign zelf want je Ipod staat veilig en stabiel en het is ook nog in teklappen, oplaadbare accu die ook nog eens 20 uur lang door kan blijven spelen op een speciale (energie bespaarende) stand en de geluidskwaliteit is ook nog eens redelijk goed maar heeft wel wat nadelen zoals: als je het hard zet is het al snel niet meer zo scherp en hij mocht van mij nog wel iets harder maar voor zulke kleine speakers mag je dat niet verwachten! Verder is het Logitech kwaliteit en dat houdt in dat het altijd wel lang mee gaat en gewoon goed is en dat het dus je geld waard is. Dus wil jij PORTABLE speakers voor je Ipod wat niet te prijzig is dan hoef je niet te twijfelen!

Iris055 18-01-2011
Geschreven voor: Logitech S315i zwart

Vandaag binnengekregen, wat een geluid komt er uit zo'n kleine speaker! Vormgeving is ook mooi simpel.
Verder niet veel mogelijkheden, maar ik wilde gewoon een speaker met goed geluid en die er strak uitziet, dus ik ben tevreden. Op zich wel jammer dat er geen afstandsbediening bij zit, maar ach daar kan ik mee leven! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!!

RyanVld 04-10-2010
Geschreven voor: Logitech S315i zwart

Ik heb dit product nu ongeveer 3 maanden en hij werkt perfect!
mooi geluid zeer goede kwaliteit voor een mooie prijs.
Dit is zeker een aanrader zeker omdat je het kan opladen ipv die batterijen.

Wimpiiiii 19-04-2010

oplaadbaar,
makkelijk als iphone-houder

geluidskwaliteit
geen audio uitgang.
prijs (wel gratis bij een iphone bij telefoonkopen.nu)

minosvdb 03-04-2010
Geschreven voor: Logitech S315i zwart

Grote pluspunten van dit apparaat:
handig om mee te nemen op vakantie (compact plat formaat)
laad de iPhone op
lange speelduur (10 of 20u) op ingebouwde batterij
compact formaat, past prima op het nachtkastje en is in een knip zo verhuisd naar het terras of de badkamer.
prima geluidskwaliteit

minpunten:
het geluid op de 'spaarstand' (20u) is toch hoorbaar minder van kwaliteit maar voor mij volstaat een speelduur van 10u ruimschoots.

Alles bij elkaar een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Ronald2010 20-01-2010
Geschreven voor: Logitech S315i zwart

Perfect vormgegeven compacte speaker, die aan netstroom de ingebouwde oplaadbare batterij oplaad en tegelijkertijd je iphone kan opladen. Tot 20 uur speeltijd met opgeladen batterijen wanneer los van netstroom. Ik ben heel tevreden.