BigBen Matt blauw, geel, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BigBen Matt blauw, geel, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Denise Levesque 01-06-2017

Mooi uiterlijk en degelijk.

Matt is hier met groot enthousiasme ontvangen. en direct in gebruik genomen.
Leuke karaoke set met veel mogelijkheden.
Is geschikt denk ik tot een jaar of 10 daarna spreekt het ontwerp minder aan.
Maar hier is het door een 9-jarige grondig getest met zijn vriendjes en vriendinnetjes. en daardoor veel speelplezier opgeleverd. Soms wordt het ook gebruikt om alleen muziek te draaien om te dansen.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk en degelijk.

Minpunten

• Moeilijk in gebruik voor kids.

Home 25-01-2017

Prachtig kado voor muzikale kids

Erg mooi design. Makkelijk in het gebruik. Je zet muziek op een usb of in het intern geheugen; en zingen maar ... Leuk voor kinderen in de leeftijd van 6-8 jaar.

Pluspunten

• design

Minpunten

• alleen op batterijen

CooleSuggesties 15-12-2016

Lekker meezingen

Een cool apparaat waarmee je lekker kunt meezingen met de muziek van jouw keuze. Jammer genoeg zijn de kabeltjes van de twee microfoons wat aan de korte kant en is het even uitpuzzelen hoe de radio werkt. Maar: voor dit bedrag en het handige meeneemformaat heb je een coole muziekspeler in handen!

Pluspunten

• Leuk ontwerp
  • Degelijk gebouwd

Minpunten

• Korte kabels microfoon
  • Geen ingebouwde accu

Harriet Brouwer 12-12-2016

Matt, de karaoke robot

Leuke set, jammer dat het alleen op batterijen werkt. Mijn zoon had even hulp nodig om uit te vinden waar de muziek in het geheugen gevonden kon worden. Mooi en degelijk ontwerp. meerdere mogelijkheden om muziek aan te sluiten.
Is hier meteen in gebruik genomen door mijn zoon en zijn vriendje.

Pluspunten

• eigen geheugen
  • meerdere mogelijkheden om muziek aan te sluiten
  • Robuust
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Jammer dat het alleen op batterijen werkt

Gert 11-12-2016

Vrolijke Karaokespeler

Alleen al om het uiterlijk zou je hem kopen.
Goed geluid. Handig dat je er MP3 op kan zetten. Dat scheelt gedoe met CD'S en kinderen kunnen zelf liedjes kiezen die ze leuk vinden.
Door de 2 microfoons maakt het samenspelen ook leuk.
Het muziek erop zetten koste wat moeite en bedienen is voor kleine kinderen wat lastig

Pluspunten

• uiterlijk
  • mp3 eropzetten
  • 2 microfoons

Minpunten

• batterijen
  • bedieningsgemak

Yvonne 11-12-2016

leuke karaokeset voor jonge kinderen

Mijn zoontjes van 4 en 6 zijn dol op Matt. Erg fijn dat ze ieder een eigen microfoon kunnen gebruiken en dus tegelijk kunnen zingen. Via de bijgeleverde computerkabel heb ik kinderliedjes overgezet op het interne geheugen van de set. Een groot succes, nu kunnen ze hun eigen discofeestje vieren! Het bedienen van de knopjes vinden ze nog wel wat lastig soms. Ik ben wel benieuwd hoe lang de batterijen meegaan, wat dat betreft is het jammer dat er geen "ouderwetse" stekker meer aan zit. De set ziet er verder erg leuk uit in aansprekende kleuren en handzaam van formaat

Pluspunten

• Handzaam formaat
  • 2 microfoons
  • Leuk design
  • Stevig

Minpunten

• geen stekker
  • begeleiding nodig

Vivian 11-12-2016

Voor ons een aanrader!

Een ontzettend leuke robot voor de kids. Geweldig dat ze met twee kunnen zingen en er dus niet eentje moet wachten op de ander. Ons manneke van bijna 6 zingt er wat op los. Je moet wel rekeing houden het de volume knop anders stoort de microfoon. Muziek op USB zetten, erin pluggen en gaan. De enige minpuntjes...jammer dat er geen normale stekker aan zit en dat het alleen werkt op batterijen en dat wanneer ze de robot aanzetten deze altijd weer bij het eerste liedje begint.

Pluspunten

• 2 microfoons
  • Makkelijk bedienbaar
  • USB aansluiting dus hoeveelheid muziek onbeperkt

Minpunten

• geen ouderwetse stekker
  • Begint iedere keer weer bij eerste lied

Miranda de Jong 09-12-2016

Bigben Emma

Als een kind blij is, dan ben ik dat ook! Dat is zeker gebeurd met de lieve Emma. Om pas echt goed te kunnen spelen met deze leuke karaoke set moet er eerst wat muziek op Emma of Matt (er is namelijk ook een andere kleur) gezet worden. Door middel van de bijgeleverde kabel en het instructie boekje (en eventueel met een beetje hulp) is dit in een paar minuten gebeurd. De karaokeset werkt op batterijen. Er zit geen oplaadkabel bij en de batterijen zijn ook niet meegeleverd. Om mee te kunnen zingen moet je de microfoon bijna in je mond hebben om er geluid uit te krijgen. Al met al vinden de kinderen het geweldig en daar draait het allemaal om. Ze kunnen er heel goed mee overweg, zelfs de jongste en slepen hem ook mee naar elke mogelijke ruimte.

Pluspunten

• Leuk design
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• geen oplaadkabel

SaskiaH 08-12-2016

Leuk vermaak voor de kinderen

Matt de karaokerobot is leuk om muziek te luisteren en mee te zingen. Plezier om in de microfoon lekker je eigen tekst te zingen. De leukste creaties ontstaan zo. Het is handig dat ie werkt op batterijen kan die overal mee naar toe. Echter een stekker verbinding was ook wel handig geweest.

Pluspunten

• Leuke uitvoering
  • Twee microfoons
  • Draagbaar, handig meenemen

Minpunten

• Alleen batterijen
  • In het begin lastig bedienen

Hillie1979 05-12-2016

Leuk voor kinderkaraoke!

Mijn zoons van 3, 7 en 9 spelen er heel leuk samen mee. Helaas vallen af en toe wel ineens de microfoons uit. En het geluid gaat soms rondzingen. Maar als alles goed werkt, hebben zij er de grootste lol mee!

• Leerzaam

Minpunten

• Lastig bedienen
  • Microfoons vallen soms uit of gaan rondzingen

Brian 05-12-2016

Kids maken er show van

Leuk product, makkelijk in gebruik door interne SD. Helaas alleen mogelijkheid voor batterijen, geen accu. Microfoons klikken wat lastig in de houder.

Pluspunten

• Degelijk
  • Geluid

Minpunten

• Microfoonhouder
  • Geen accu

Vhekert 29-11-2016

Mooie radio

Erg leuke radio, is nog wat wennen met de knopjes maar denk dat ze dat snel onder de knie hebben!
Zijn erg blij met de microfoon.
Muziek is makkelijk op de radio te zetten dmv kabel en intern geheugen of via USB stick.

Review van mijn dochter: https://youtu.be/Ct25-xaKJXk

• kwaliteit
  • Kan tegen een stootje

Minpunten

• begeleiding nodig

Hillie 28-11-2016

Eeg leuk!!!

Mijn kinderen van 2,6 en 8 vinden hem super leuk!! Werkt makkelijk. USB of mobiel aan sluiten en bv via you tube. Vooral voor onze oudste is dat fantastisch. Heerlijk mee zingen en dansen. Muziek kan ook afgespeeld worden vanuit het intern geheugen. Dat werkt voor de jongeren kinderen het makkelijkste. Goed geluid!!! Aanrader!!!

Anita 27-11-2016

Leuk apparaat

Hele leuke en makkelijk bedienbare radio/karaokeset. Mijn jongens van 4 en 7 vinden het super. Ze kunnen muziek luisteren, maar ook lekker meezingen. #BigbenMattEnEmma

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Goed geluid

Marange 26-11-2016

Kidsproof karaoke robot

Ik heb voor de Bigben karaoke robot gekozen omdat hij er vrolijk en schattig eruit ziet. Eenmaal binnen, ging mijn dochter er meteen mee spelen. De kwaliteit van het speelgoed is super goed! Mijn dochter kon makkelijk alleen spelen en heeft urenlang plezier mee gehad! Een echte aanrader

Pluspunten

• Fijne handgreep
  • Volume goed regelbaar
  • Kinderen kunnen makkelijk alleen spelen