JBL Charge 3 rood - Reviews

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

bvdzzz 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

even inspelen of terugbrengen

6,7
net 2 dagen in het bezit maar ik merk dat ik af en toe schrik van het gebrek aan detail in sommige nummers. De jbl charge 2 is gedetailleerder qua geluid in het hoog. Vind het geluid tot nu toe te dof. Accuduur en opladen van de telefoon gaat prima. Vorm vind ik niet zo belangrijk maar het ook en voelt solide. Volume kan hard en de bass ook. Alleen valt op dat bepaalde nummers niet echt getrokken worden door de bas.. vb hotline bling-drake resulteerd in een propperig geluid (klinkt als een spugende beatboxer) Nog niet op kunnen lossen met equalizers binnen spotify... even luisteren nog en andere ruilen voor een UE.

marcel.setten 06-09-2016

Is het geluid inmiddels verbeterd ? of heb je uiteindelijk toch voor een UE gekozen?

Zaza13 30-09-2016 Product paar dagen in bezit

Groot geluid voor zo'n kleine speaker!

Deze speaker is bijna too good to be true. Maar hij is super! Aanvankelijk had ik een ander speakertje aanheschaft en werd ik verdrietig van het doffe geluid en de weinige power. De hoop verliezend dat het mogelijk zou zijn om echt een goede geluidskwaliteit draadloze, kleine speaker te vinden onder de 200 Euro had ik verloren. Deze JBL heeft het helemaal goed gemaakt: top geluid, gemakkelijk in gebruik en ik verheug mij op nog vele uren luisterplezier met het gemak van het zó kunnen oppakken en meenemen ervan. Ook leuk dat hij te koppelen is met een evt. 2e JBL!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit helder, goede bass tonen
  • Prijs is scherp als je kwaliteit hoort
  • Compact
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Kan linken met andere JBL

Minpunten

• Nog niet ontdekt; luide opstarttoon?

BigM15 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Ruzie met de buren

Wat een ding zeg, super. Verbind snel via BT en over behoorlijk grote afstand. Komt een volume uit waar je buren niet blij van worden :)
Lage en hoge tonen in bijna alle ruimtes erg goed, bij rustige nummers in de badkamer krijgen de lage tonen iets te veel overhand maar ik vind dat je daar niet over mag zeuren.

Joyce 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goed geluid

We hebben de charge 2 plus en de charge 3 geluisterd in de winkel en de charge 3 is veel mooier in geluid. De lage tonen klinken veel voller. Daarom heb ik hier voor gekozen

Pluspunten

• Mooi geluid

Roy 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig ding

Voorheen heb ik altijd de jbl charge 2 gehad, deze is helaas stuk gegaan en heb ik nu vervangen voor zijn nieuwere en betere broertje. Ben zeer te spreken over de kwaliteit van het geluid dat de charge 3 kan produceren, en het is duidelijk een verbetering op zijn voorganger. Ook de batterijduur van plus/minus 20uur is echt geweldig. Ondanks dat het model iets groter is geworden is de charge 3 nog zeker erg makkelijk mee te nemen, en daardoor een zeer goede box om mee te nemen (hiervoor heb ik hem zelf ook aangeschaft).

Gerbrand 24-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Heerlijke speaker voor uit en thuis

Wij gebruiken deze speaker thuis, in de tuin en op de camping. Heerlijk apparaat met een forse accuduur en heerlijke volle bas. Geluidskwaliteit is meer dan voldoende voor die doelen, als ik echt goed geluid wil luister ik over andere speakers thuis of op een hoofdtelefoon. Ik heb nog geen ervaring met het linken van meerdere JBL3's aan elkaar maar ben wel enthousiast over de mogelijkheid. Kan handig zijn bij een barbecue of een feestjes in de straat.

Uiterlijk vind ik prima in orde. De gewoven ijzerdraad buitenkant maakt em lekker stoer, maar geeft op den duur wat deukjes. Kniesoor die daar op let.

Pluspunten

• Goede bas
  • Grote accuduur
  • Mogelijkheid om in serie te schakelen

Minpunten

• geen echte minpunten

Chris 24-01-2017 Product paar dagen in bezit

Even wennen, geluid soms erg dof

Ik heb voorheen de jbl charge van de eerste generatie altijd gehad en wilde nu overstappen op de nieuwere jbl charge 3. De bass is zeker vooruit gegaan, maar het geluid is wel doffer geworden. Bij het afspelen van hetzelfde liedje merk ik dat uit de oude jbl charge een veel helderder geluid komt. Uit de charge 3 lijkt het alsof er een soort doffe waas over het geluid zit wat resulteerd dat hoge tonen soms erg schel uit de speaker komen. Een goede equalizer is zeker aan te bevelen om het geluid een beetje te verbeteren, maar wennen is het zeker. Ik denk dat je deze speaker vooral voor dance en house muziek moet kiezen, maar voor zang zou ik deze speaker overslaan.. Al met al had ik voor een speaker van €179,- wel meer verwacht..

Pluspunten

• Bass
  • Goede batterij

Minpunten

• Doffe waas over het geluid

pool 17-09-2016 Product paar dagen in bezit

prima

super accu en geluid ik ben er erg tevreden mee. is sowieso het geld waard. ik heb hem gisteren binnengekregen en ben verliefd geworden op het geluid

Pluspunten

• accu
  • geluid
  • prijs