Bose SoundTouch 20 Series III - Reviews

8,9

Dennis 03-09-2016 Product paar dagen in bezit

Spijt (dat ik het niet eerder had gekocht)

Super geluid, zeer eenvoudig te installeren en te bedienen (in no time werkt het)
Wel een beetje prijzig maar dat is snel vergeten als je er naar aan het luisteren bent.

Helemaal blij ermee 😄

• Gebuiksgemak

Minpunten

Aad 06-01-2017

Super!!!

Super geluid wat ook naar eigen smaak is af te stellen met de app. Makkelijk te installeren en ook de bijbehorende app werkt goed!

• Vormgeving
  • Gebruikersvriendelijk

Willem 05-01-2017 Product paar maanden in bezit

Eenvoudig in gebruik met top-kwaltteit

Lang getwijfeld tussen Sonos en Bose en uiteindelijk besloten geluidsysteem te kiezen met Bose Soundtouch. Overwegingen, geluidskwaliteit en voorkeurstoetsen. Ben begonnen met een Soundtouch 20 en wil met 2x 10 en 1x 30 verder uitbreiden, en mogelijk een soundbar.

Installatie ging makkelijk, wel even moeten wachten op een het installeren van een software update, maar binnen 30 minuten klonk er muziek uit de box. Aansturen vanuit App (telefoon en tablet) en PC gaat eenvoudig. Programmeren van de functietoetsen is een fluitje van een cent en kan je de box vervolgens makkelijk instellen zonder PC/Tablet/Telefoon. Onder de 6 toetsen kan je b.v. een radiozender plaatsen of een nummer plaatsen. Het is nog niet gelukt een playlist onder een preset te zetten.

Pluspunten

• Compact
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Geen ontdekt tot nu toe!

Marcel 21-12-2016 Product paar weken in bezit

Top apparaat met een super geluid. Echt een aanrader

Heb het product kort geleden aangeschaft en was van het begin af aan erg enthousiast.
Geluid wat het apparaat produceert vult de ruimte goed. Aanrader voor iedereen die op zoek is naar een kleine compacte speaker. Zeker geen spijt van dat ik hem heb aangeschaft.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Lekker compact
  • Gebruiksvriendelijk

Pemgom 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima product

Met de SoundTouch 20 de prachtige vorm en nog mooier geluid van Bose in huis voor een redelijke prijs. Door de compacte vorm overal te plaatsen. Prettig dat het via niet alleen via bluetooth maar vooral ook via wifi te gebruiken is. Met de bij behorende app snel en eenvoudig 6 voorkeurzenders te installeren. Nu wel al 2 onhandigheden in deze app ontdekt, de zenders verspringen van voorkeursplaats als wifi even hapert! En de app accepteert alleen spotify premium, dus weet dat dat je extra geld per maand gaat kosten, als je spotify op een van de voorkeursplaatsen op de SoundTouch wil.

Rens 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goede koop

Apparaat kent compacte vormgeving met moderne neutrale uitstraling. Installatie van deze wireless geluidsdrager is gemakkelijk. De gratis te downloaden app leidt je heel gemakkelijk door het hele proces. Kost je nog geen 5 minuten. Geluid is vol en ruim voldoende voor een grote woonkamer. 6 voorkeursinstellingen. De bijgeleverde afstandsbediening is handig en eenvoudig te bedienen. Kortom een aanrader.