Denon Envaya Mini Wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Denon Envaya Mini Wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Janneke01 03-03-2019

Tegenvaller

Geschreven voor: Denon Envaya Mini Wit

Ik heb dit apparaat nu enkele jaren. Door de jaren heen zeer weinig gebruikt, zuinig op geweest en geen rare dingen mee gedaan (dus het kan niet aan beschadigingen liggen). Laatst wilde ik hem voor het eerst in een tijdje weer gaan opladen en dit lukt helemaal niet meer. Verschillende kabels geprobeerd en zowel via netstroom als PC. Niet oplaadbaar = in feite dus niet meer te gebruiken. Destijds heb ik deze nog gekocht aan de hogere prijs van EUR 129 en verkozen boven andere, goedkopere, apparaten vanwege goede reviews. Maar dat was z'n geld dus niet waard, gezien het aantal keren gebruik. Accuduur viel ook tegen toen hij het nog deed. Binnenkort ga ik dan maar een nieuwe uitzoeken, maar het zal dus geen Denon meer worden.

Minpunten

• korte levensduur