Bowers & Wilkins Zeppelin Wireless zwart - Reviews

Multiroom speaker
Bluetooth
Bluetooth
150 watt vermogen

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Tomsmit 25-06-2017

Mooi geluid

Mooi design en goed helder geluid. Ook bij hard afspelen van nummers via spotify blijft het erg helder. Voor de prijs mag dat ook wel. Zelf luister ik via AirPlay of Bluetooth. AirPlay is qua kwaliteit net iets beter maar het systeem heeft dan wel een tragere reactie, ook moet de WiFi stabiel zijn. Erg blij met de aankoop en de woonkamer/keuken (13meter * 4meter) wordt goed gevuld. Volledig stereo geluid krijg je natuurlijk nooit met 1 speaker. Tevens de box vergeleken met andere boxen in deze prijsklasse en ik vond deze eruit springen qua helderheid.

Pluspunten

• Helder geluid

Minpunten

• Best prijzig
  • AirPlay is wat trager dan Bluetooth

Johan1970 26-04-2016
  • Product jaar of meer in bezit

High end onder de wireless speakers

Voorheen jarenlang als audiofiel veelal dure speakers gehad. Een aantal jaren geleden alles verkocht, waarna ik op basis van recencies deze speaker kocht. Fenomenaal geluid die niet onder doet voor de normale bekabelde speaker. Ook de LED tv via een optische kabel verbonden" geluid van de tv krijgt er een enorme boost van! Aanrader!

M. Gerritsen 10-09-2016

U gebruikt een DAC neem ik aan, daar de zeppelin wireless geen optische ingang meer heeft.
Welke DAC gebruikt u?
Waarmee heeft u de B&W vergeleken?
Mvgr. Mark