Philips BT2600 wit - Reviews

Bluetooth
Voeding
batterijen

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jordi88 11-11-2015

Goede geluidskwaliteit en erg gebruiksvriendelijk!

Goede geluidskwaliteit en goed maximaal volume voor een apparaat van dit formaat, ook in grotere ruimtes!
De multi-bluetooth optie maakt het erg makkelijk om te switchen tussen muziek vanaf verschillende telefoons.
Makkelijk mee te nemen naar een vergaderruimte om daar te gebruiken voor conference calls, al heeft de ontvanger dan soms wel wat last van een lichte echo.
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl

Ridder 08-11-2015 Product paar weken in bezit

Ik vind het geluid echt bijzonder te noemen voor zo'n kleine/compacte speaker. Het geluid is echt zuiver bij ieder geluidsniveau en er zit ondanks het formaat best een redelijke bas in. Qua mogelijkheden is het precies wat het moet doen, connect & play. Daarnaast vind ik het een plus dat je met meerdere personen gelijktijdig kunt verbinden waardoor je gemakkelijk naar elkaars muziek kunt luisteren. Ik vind het ook gewoon een mooi ding, lekker compact. Het ' volume-wiel' voelt echt degelijk en geeft het gevoel van kwaliteit. Kortom een leuke ' wannahave'