Philips BT2600 zwart - Reviews

Bluetooth
4 watt vermogen
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips BT2600 zwart op Kieskeurig.nl.

Mark31 21-11-2015

Goed geluid, compact en gebruiksvriendelijk.

Geschreven voor: Philips BT2600 zwart

Ik heb deze draagbare luidspreker nu een dikke maand en ben erg enthousiast. Soms heb je wel eens speakers waar het lastig is om met bluetooth te pairen, maar met deze luidspreker lukte het in 1 keer en je kan ook meerdere apparaten pairen. Daarnaast is het product compact en licht waardoor het makkelijk mee te nemen is en de batterij houdt het lang vol. Tevens was ik verrast over het heldere en harde geluid wat uit zo'n klein boxje komt. Het enige wat ik minder mooi vindt is de design van de volume knop. Ik had liever + en - knopjes gehad in plaats van de draaiknop, omdat ik dat er net iets strakker uit vindt zien. Maar samenvattend vind ik dat voor de prijs / kwaliteit verhouding deze luidspreker een uitstekende keuze is en kan ik het zeker aanraden als je op zoek bent naar goed geluid uit een compact en licht boxje wat makkelijk mee te nemen en te bedienen is.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Jordi88 11-11-2015

Goede geluidskwaliteit en erg gebruiksvriendelijk!

Geschreven voor: Philips BT2600 zwart

Goede geluidskwaliteit en goed maximaal volume voor een apparaat van dit formaat, ook in grotere ruimtes!
De multi-bluetooth optie maakt het erg makkelijk om te switchen tussen muziek vanaf verschillende telefoons.
Makkelijk mee te nemen naar een vergaderruimte om daar te gebruiken voor conference calls, al heeft de ontvanger dan soms wel wat last van een lichte echo.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Ridder 08-11-2015

Ik vind het geluid echt bijzonder te noemen voor zo'n kleine/compacte speaker. Het geluid is echt zuiver bij ieder geluidsniveau en er zit ondanks het formaat best een redelijke bas in. Qua mogelijkheden is het precies wat het moet doen, connect & play. Daarnaast vind ik het een plus dat je met meerdere personen gelijktijdig kunt verbinden waardoor je gemakkelijk naar elkaars muziek kunt luisteren. Ik vind het ook gewoon een mooi ding, lekker compact. Het ' volume-wiel' voelt echt degelijk en geeft het gevoel van kwaliteit. Kortom een leuke ' wannahave'

Evelien90 04-11-2015

Eenvoudig in gebruik en super geluid!

Geschreven voor: Philips BT2600 zwart

Ik ben ontzettend tevreden over dit product. Het is een compacte luidspreker met een goed geluid en erg handig in bediening. Ik ben namelijk niet erg handig en heb nooit zin om een uitgebreide handleiding door te nemen voordat ik aan de slag kan met mijn nieuwe product. Dat is bij dit product ook zeker niet nodig! Even opladen en aan de slag maar...

De zekere pluspunten vind ik het goede geluid, mogelijkheid tot aansluiten van meerdere apparaten en opnemen van telefoongesprekken. Daarbij ziet de speaker er mooi uit waardoor je geen super grote lelijke speaker op de kast moet zetten. Wat ik een klein nadeel vind is dat ik niet op de speaker naar een volgend nummer kan gaan als ik afspeellijst afspeel. Dat is eigenlijk het enige verbeterpunt wat ik me kan bedenken!

Super product en zeker een aanrader!
Oorspronkelijk gepost op philips.be