Sony SRS-X33 wit - Reviews

Bluetooth
Airplay

Kees 25-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Toppie

Deze speaker is natuurlijk niet voor een feestje maar geeft uitstekend geluid als het niet te hard moet spelen. Voor rustige muziek in kleinere ruimtes is het ideaal. Ik gebruik deze speaker overal, woonkamer,slaapkamer, onder de overkapping en in de auto. Bij de consumentenbond is deze speaker echt geonderwaardeerd.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Accuduur
  • Super makkelijk meenemen

Minpunten

• Geen opberghoesje

MarcelN 15-03-2016 Product kwartaal in bezit

Super apparaat

Ik heb deze bluetooth speaker nu een paar maanden in mijn bezit en bevalt me uitstekend. Samen met mijn iPhone is het aanzetten, even wachten en de muziek blaast eruit.
Geweldige volle sound. Je hebt niet door dat het geluid vanaf 1 punt de kamer ingegooid wordt.
Zeer zeer tevreden

pepe 16-02-2016 Product maand in bezit

de accu duur is heel erg lang. En dat met een goede geluids kwaliteit en volume.
voelt stevig een solide aan.

Wijmenga 08-02-2016 Product paar weken in bezit

Heb de Sony SRS-X33 gekocht om mobiel overal een goed geluid te hebben. Heel veel mogelijkheden om van te voren een produkt te beluisteren heb ik niet gehad. Maar ik ben bepaald niet teleurgesteld. Klein maar fijn en je vult een hele kamer met goed geluid. Ik ben een zeer tevreden gebruiker. Een echte aanrader!

anne marie klomp 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

het tostel heeft een prachtig design,ik vind het heel handig bruikbaar. Het geluid is gewoonweg fantastisch.Prijs kwaliteit is zeer in orde.

Jeroen 01-02-2016 Product maand in bezit

Hele fijne speaker met naar mijn idee een goed geluid.
Connectiviteit dmv NFC werkt ook erg goed.
Telefoongesprekken voeren met behulp van dit apparaat gaat ook prima
Het enige wat deze speaker kan verbeteren is als de accu-duur verlengd wordt en er play/pause/forward/back worden toegevoegd.
Verder helemaal niks te klagen over deze bleutooth speaker, gewoon een goed product

Martin 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

zeer tevreden over aankoop,uitstekend geluid,compact en handig om mee te nemen,functionele bluetooth speaker om div apparaten op aan te sluiten,batterij gaat lang mee,mooi strak design.

Henk 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn zoon heeft ongeveer een jaar geleden heb oud model srs3 gekocht, op zijn advies heb ik de srs33 gekocht.
Ik moet zeggen dat het prima bevalt.
Met name de hoge tonen en warme bas is een genot.
Ben altijd tevreden geweest over dit merk.

Henk Dort

Henk Kerkhof 30-01-2016 Product paar weken in bezit

Verbazingwekkend mooi geluid uit zo'n kleine speaker, ook bij hoog volume.
Voelt ook heel stevig aan

jupiler666 30-01-2016 Product kwartaal in bezit

Ik durf met alle eerlijkheid te zeggen dat dit de beste aankoop is van iets in het algemeen is in jaren... ik stream graag op mn telefoon maar dat geluid uit dat speakertje is natuurlijk 3x niks maar ik vond eerst de prijs misschien wat aan de hogere kant maar hij is het dubbel en dwars waard... er komt echt een super geluid uit dat kleine boxje.
Als je beneden staat en de box staat boven aan denk je wat staat daar voor een super grote speaker te blazen maar dat komt allemaal uit de kleine SRS-X33.
Ook de NFC functie is super, je houdt (als je gsm dat heeft natuurlijk) even je telefoon erbij en ze zijn verbonden.
De accu duur is ook super, zelfs als hij bijna leeg is verlaagd hij automatisch het volume om batterij te sparen en gaat dan nog zeker een uur mee.
De belspeaker functie die er ook opzit ook prima, niks op aan te merken.
Ik zeg als je een draadloze speaker zoek...stop met zoeken, je hebt hem gevonden :)

Ted 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie box, prima en lekker geluid en goed n eenvoudig gebruiksgemak. Bereik is zeer ruim. Zeker aan te bevelen.

sara v 28-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven en functionele bluetoothspeaker.
Collega's ( professionele muzikanten) waren alvast onder de indruk van de geluidskwaliteit gezien het zo'n compact ding is!

Luc Vermeulen 27-01-2016 Product maand in bezit

Uit dit kleine bakje komt een zeer helder en vol geluid. De batterij gaat lang mee al denk ik niet dat de opgegeven 12 uur gehaald wordt.

Toma 26-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima set boxjes, inclusief knop om telefoontjes aan te nemen, wat erg handig is in de auto. En ook knopje 'sound' geeft in de meeste gevallen een boost aan het geluid. Batterij gaat lang mee.

calvin 24-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden over de aankoop, leuk toestel, niet te groot om mee te nemen. Leuk design.
Toestel kan niet altijd alle bleutooth-apparaten vinden.
Soms verstilt de muziek.

Luc 24-01-2016 Product maand in bezit

Onvoorstelbaar mooi geluid uit zo'n klein apparaat. Makkelijke bediening. Simpel, eenvoudig, handig. Overal te gebruiken. Voor deze prijs zeker een aanrader.

Anonymous 23-01-2016 Product paar weken in bezit

De Sony SRS-X33 wireless speaker geeft uitstekend geluid. Het maximale volume is perfect en de batterijduur is ook prima. Prettig en handig in het gebruik. Ik ben er erg tevreden over.
Enige nadeel is dat het volume zachter wordt als de batterij bijna leeg is.

Peter 23-01-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik, in een wip connectie gemaakt.
Geluidskwaliteit is zeker ok, hoewel niet perfect. Heb gemerkt dat het best functioneert staande op een houten tafel/kast. Leuk en eenvoudig design.

Antwerpen66 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende speaker, ik neem hem altijd mee op reis. Goed geluid, goede bastonen. Linkt snel via bluetooth, ook ideaal voor handsfree bellen

GunterSlachmuylders 23-01-2016 Product maand in bezit

Fantastische aankoop!
Ideaal geluid, compatibel met alles dankzij Bluetooth en AUX!
Batterij gaat lang mee, kortom geweldig!