Harman Kardon Omni 10 wit - Reviews

Multiroom speaker
Bluetooth
Bluetooth
90 watt vermogen

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,4

marijn 12-10-2016

werkt niet in combinatie met de app

Werkt totaal niet. valt steeds weg. Als je je wilt ergeren moet je dit kopen. de app kan dit apparaat nooit vinden. Heel soms werkt het maar je kunt er niet van op aan.

Pluspunten

• design

Minpunten

• app
  • connectie

Yperlaan 14-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

5,2
Als de Omni10 het doet is het geluid prima, maar.......... het instellen is ingewikkeld; te veel handelingen. Het telkens kwijt raken van de instellingen is echt ergerlijk. Ik heb spijt van mijn aankoop. De support is vriendelijk, maar doen verder ook niets. Advies: Niet kopen.

Ducoo 31-08-2015

En de claim "geheel draadloos" is ook niet waar, want hij moet gewoon op 220V worden aangesloten, dus kan niet draadloos mee naar buiten.

Milio 22-11-2017

Prima wifi speaker

Sinds een maand heb ik twee omni10 in gebruik, dit als aanvulling op de omni20 die te veel bas produceren in kleinere ruimten van bijv. 12 m2. Met de juli geupdate app loopt het systeem als een trein. Wil niet zeggen dat het wifi systeem feilloos is, het is en blijft een intensief gebruikt medium met weinig kanaalkeuze. Alleen met de kabel mag je uitgaan van 100% beschikbaarheid. De muziekkwaliteit die met de omni10 gehaald wordt is gewoon goed en dat geldt m.i. voor alle muzieksoorten. Via de app zijn meerdere betaalde en gratis muziekdiensten beschikbaar. Nadeel is dat alleen de dure versie van Deezer via de app gebruikt kan worden (eerste weken gratis, daarna 15,- pm). Shoutcast doet het wat dat betreft beter en biedt zeer veel muziekgenres in goede kwaliteit. De speakers kunnen alleen of in stereo gebruikt worden. Het schijnt dat een stereopaar alleen met hetzelfde type gevormd kan worden, dus niet met een omni 10 en 20. Een omni 20 werkt in een single opstelling in stereo aangezien hier 2x zoveel speakers inzitten als bij de omni 10.

Pluspunten

• Muziekkwaliteit
  • Eenvoudige app
  • Zeer flexibel te koppelen systeem via wifi en BT
  • Opvallend uiterlijk

Minpunten

• Werkt alleen via netspanning
  • Valt soms uit als wifi gestoord wordt
  • Met kabel alleen via aux aansluiting (koptlfaansl)