Philips BT2500W/00 wit - Reviews

Laagste prijzen
Bluetooth
Multiroomspeaker

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ilias2405 29-09-2015

Super goed. Goede bas

D8t is een goede speaker met veel geluid en goede tonen.
De enige reden waarom ik design 4 sterren heb gegeven is omdat ik meer kleuren leuker zou vinden. Maar verder is het allemaal top

Akatz 22-09-2015

Slechte kwaliteit

Ondanks het gemak in gebruik heb ik dit product kort na aanschaf terug gebracht naar de winkel. Dit i.v.m. een krakende ruis in het geluid. In de winkel heb ik een nieuwe gekregen maar na korte periode van gebruik gaf deze dezelfde problemen.

Miekeval 21-09-2015

goed apparaat met lange speeltijd

Apparaat voldoet goed voor het beoogde doel: opgenomen bestanden en podcasts van smartphone beluisteren. Het geluid is goed voor zo'n kleine luidspreker, maar wel duidelijk minder dan via echte geluidsinstallatie.

Jomaru24 08-09-2015

Handzaam goed apparaat

handzaam, redelijk/goed geluid en makkelijk in de bediening.
Je hoeft hem niet aan te schaffen voor super sterk of HIFI kwaliteit maar voor op het strand bv voldoet de speaker uitstekend.

Sjon 07-09-2015

Handig ding! Veel beter geluid dan m'n laptop.

Je neemt hem door de hele kamer mee om van je muziek te genieten. Geen hifi, maar wel erg leuk en veel meer plezier van bijvoorbeeld de muziek van een YouTube-filmpje.

Ziet er ook erg goed uit. Echt waar voor je geld!

Zita 07-09-2015

Mooi vol geluid

Ik stond versteld dat er uit zo'n kleine box zo'n mooi vol geluid kon komen. Het enige zeer kleine minpuntje is dat hij niet heel stabiel staat.

wiewaan 26-11-2014

werkt goed en gemakkelijk en een goed geluid

Ziet er leuk uit en geeft een goed geluid en is door zijn afmetingen makkelijk mee te nemen en neemt weinig ruimte in.

Raffy1 06-10-2014

Goed bluetooth speaker. Gemakkelijk te bedienen. Niet duur.

Voor huis-tuin-en-keuken gebruiken een eenvoudig te bedienen speaker. Voor de prijs hoef je hem niet te laten staan.
Door de grote volumeknop is het geluid snel bij te stellen.
Voldoet volledig aan de verwachting.

VHeij92 23-06-2014

Makkelijk, klein en goede kwaliteit

Het is een mooi en strak design en compact van formaat. Het formaat van de speaker schept misschien minder verachtingen, maar het bewijst het tegendeel. Er komt een mooi en helder geluid uit tot een hard volume. De bas laat het bij hard volume een klein beetje afweten, dus voor de echte dance-feestjes is hij minder goed aan te raden.
Door het compacte formaat is hij makkelijk in de tas mee te nemen en houdt de batterij van de speaker het tot zeker 5 uur uit buitens huis.
Binnenshuis is het een mooie accessoire voor in de kast en vraagt het geen aandacht. Zo kan men relaxed en ongestoord muziek luisteren zonder geconfronteerd te worden met een grote installatie. Het kan als goede vervanger dienen voor het (slechte) geluid van ipad, telefoon of laptop.
De extra belfunctie die er op zit is leuk, echter zal ik deze nooit gebruiken. Het is niet beter dan de telefoon zelf.

MKoek 21-06-2014 Product maand in bezit

Geluid:
Inmiddels heb ik de Philips BT2500 ruim een maand in mijn bezit. Het is een leuk speakertje die een hoop volume weet te produceren en toch redelijk zuiver blijft. Uiteraard moet je geen diepe bass tonen verwachten. Het enige minpuntje wat betreft het geluid is, dat de BT2500 op een gegeven moment zichzelf voorbij loopt qua volume en dus licht gaat kraken.

Mogelijkheden:
Het is best grappig dat naast muziek luisteren, de BT2500 ook werkt als luidspreker bij een telefoongesprek. Persoonlijk vind ik dit niet heel praktisch, maar leuke feature.

Vormgeving:
De speaker ziet er leuk en strak uit, zie foto. De knoppen waarmee hij bediend wordt zien er echter wel een beetje gedateerd uit (doet denken aan de walkmans van vroeger). Verder is de keuzemogelijkheid (wit of zwart) ook een mooie toevoeging.

Overig:
Het apparaatje van Philips is makkelijk in gebruik en werkt direct vanaf de eerste keer goed. Verder is de levensduur van de batterij prima! Enige echte jammer aan de BT2500 is dat je hem alleen kunt opladen via usb aan je laptop. Ik heb het namelijk nog niet aangedurfd om via een andere bron te doen (denk aan veloopstuk van Apple, o.i.d.).

Anoniem 17-06-2014

Prima product, handig in gebruik

De speaker is klein en compact en daardoor makkelijk mee te nemen om muziek te luisteren samen met vrienden. De geluidskwaliteit is prima voor een product van dit formaat en deze prijs. Ik gebruik hem vooral om muziek van mijn telefoon af te spelen. Het meest praktische met deze speaker is dat dit gewoon kan via bluetooth waardoor je prima een aantal meter met je telefoon weg kan lopen van de speaker.

Kortom een goede koop wanneer je onderweg of op een speciale locatie graag muziek af wil spelen zonder te veel geld kwijt te zijn en een te groot apparaat mee te moeten nemen.

HSnepvangers 01-06-2014 Product paar weken in bezit

Deze speaker is ideaal voor als je snel muziek wilt kunnen afspelen vanuit je bed, stoel of tuin. Ook is de speaker gemakkelijk mee te nemen.

Het geluid voor deze compacte speaker is goed. Het geluid is tot zekere hoogte helder, alleen bij hardere bass is het geluid niet helder. Verder is de vormgeving mooi en is de geluidsknop fijn. Ook de optie tot bellen is een mooie extra optie.

Kortom, een compacte speaker met helder geluid en een fijne vormgeving.

ElkeMerx 25-05-2014 Product paar dagen in bezit

Een erg gebruiksvriendelijke en compacte speaker. Het geluid is goed, echter mis ik een bass functie. De verbinding met je telefoon gaat erg snel en gemakkelijk. Hierbij gaat er niks ten kosten van de geluidskwaliteit. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om niet-bluetooth aparaten met de box te verbinden via de audio-ingang. Door de compacte vorm is deze box gemakkelijk mee te nemen naar bijvoorbeeld het park of het strand. Echter, de box is maar 4-5 uur te gebruiken, dit is naar mijn mening net iets te kort. Opladen kan daarentegen wel weer gemakkelijk met de usb-ingang. Ik mis nog de mogelijkheid om via de computer de muziek af te spelen op de box, dit kan namelijk alleen via de audio-ingang.

Bram1979 25-05-2014 Product maand in bezit

Leuk, stijlvol ogend apparaat met een goed geluid! Aansluiten is zeer simpel. Bluetooth aan en starten maar. Batterijduur is meerdere uren, afhankelijk van het volumeniveau. Ik heb voor mezelf de usb kabel oplader verbonden met een stekker, zodat ik hem ook rechtstreeks kan opladen zonder pc.

Het apparaat ziet er stijlvol uit en er komt best wel goed geluid uit zo' klein ding. Bij een hoog volume begint er wel meer ruis te komen en trilt de casing van het apparaat. Bij een lager volume heb je niet in de gaten dat het goede geluid uit zo'n klein apparaat komt

Erg handig is het feit dat je hem zo in je binnenzak meeneemt! Ideaal! Ingebouwde telefoonspeaker heb ik niet in gebruik!

Het is geen goedkope speaker, maar je krijgt er wel wat moois voor terug!

SanneLas 23-05-2014 Product paar dagen in bezit

Prima handzame speaker (BT2500)
Wat een mooi geluid heeft de Philips Bluetooth speaker, de speaker is vrij klein maar daar is in het geluid niets van te merken. De speaker is makkelijk mee te nemen, hij heeft een redelijk accu. Hij is daardoor geschikt om een paar uur buiten mee te zitten, heerlijk voor in de zomer.
De speaker is makkelijk in het gebruik. De Bluetooth verbinding is snel en goed. Er is ook een handsfree optie, kan handig zijn, heb ik zelf nog niet gebruikt.
Ik vind de speaker er mooi uit zien, daarnaast is hij stevig. De speaker kan worden neergelegd maar ook kan hij rechtop staan, op beide manieren is het geluid goed.
Mooie speaker voor een mooie prijs!

Isabelle93 15-05-2014

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

De Philips BT2500 heeft een mooie strakke uitstraling. Het is fijn dat hij compact is en dus makkelijk mee te nemen is in een tas of zelfs in een broek- of jaszak. De Bluetooth verbinding gaat erg gemakkelijk. Wanneer het geluid echt op vol gedraaid wordt en er een flinke bass achter het nummer zit kan er wel wat geruis klinken en op hoge geluiden kan het een beetje schel worden. Maar wanneer je hem net een tikkeltje lager zet komt er prima geluid uit waarvan het bereik ook uitstekend is. Op mijn telefoonscherm bij het bleutoothgeluid staat ook weergeven hoe vol de speaker nog is qua batterij, dit is een erg handig gebruiksgemak omdat je goed kan zien hoe vol hij nog is. Het gebruik van de lampjes om de hoeveelheid opgeladen batterij aan te geven werkt ook goed. De mogelijkheid voor het gebruik als een handsfree telefoon speaker is ook makkelijk en werkt goed, al zal ik dit zelf niet snel gebruiken. Al met al een mooi speakertje, die qua prijs-kwaliteit verhouding goed is en waarvan het gebruik voor zich spreekt!

chrisharyoto 01-05-2014 Product paar dagen in bezit

6,8
De Philips BT2500 is een fijn compact bluetooth speaker. De mogelijkheid om het te gebruiken als een handsfree telefoon speaker is ook erg handig. Bluetooth verbinden ging erg smooth. Vormgeving is goed en vooral compact. Bereik is uitstekend. Het geluid is echter wat aan de magere kant. Zodra je de volume bijna tot de max open draait, dan klinkt al gauw een geruis. Dit merk ik vooral bij het kijken van films met veel sound effects. Dan is de BT2500 toch een maatje te klein. Maar voor het luisteren van muziek is het een prima apparaat. De prijs is overigens ook wel goed, al had het ook een tientje goedkoper mogen zijn. Al met al een prima speaker!!

Willem Brouwer 19-04-2014 Product paar dagen in bezit

Met de zomervakantie in aantocht en het lekkere weer in Nederland heb ik de zomer aardig in mijn bol gekregen. Voldoende reden om een handzame speaker aan te schaffen waarmee ik tijdens vrije momenten van mijn lievelingsmuziek kan genieten. Thuis, aan het strand, op vakantie... Ik struinde het internet af en mijn oog viel op de Philips BT 2500.

Ik heb voor deze speaker gekozen omdat ik een handzaam apparaat wilde. Laat ik voorop stellen dat ik geen spijt heb van deze aankoop. De kleine luidspreker is mooi vormgegeven. De draaiknop waarmee je de volume bepaalt ziet er designie uit en werkt prima. De ingebouwde accu is in zo’n twee uur opgeladen en gaat een uurtje of zes mee. Via bluetooth of een 3,5 mm kabel streamt de Philips BT 2500 het geluid.

De relatief goedkope speaker (€55,-) produceert een prima sound. Je moet er niet te veel van verwachten, maar het klinkt gewoon goed. Afhankelijk van het apparaat dat je aansluit verschilt het geluidsniveau behoorlijk. Zo kan het volume harder via een laptop dan bijvoorbeeld via een iPod. Maar dat is verder logisch. Hoe dan ook: het geluid klinkt, ook buiten, goed.

De bluetooth-functie werkt eveneens naar behoren. Op mijn Sony-telefoon schakelde ik bluetooth in en er kon direct verbinding gemaakt worden. Niets op aan te merken. In de verpakking ontbreekt een 3,50 mm jack om de speaker aan te sluiten op een iPod of Diskman.

Al met al heb ik niets te klagen over dit fijne speakertje. Hij past prima in de zak van mijn zomerjas, om vervolgens lekker met mijn favoriete muziek over straat sjouwen. Niks mis mee.