Samsung WAM751 wit - Reviews

Bluetooth
Bluetooth
Kleur(en)
wit

Beoordeling op basis van 113 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

kuype 27-02-2016
  • Product half jaar in bezit

In eerste instantie voor de update washet geluid goed en de geluidsregeling ook en je kon de bas goed instellen.
Na de update kwam er een belabberde 5 bands equalizer voor in de plaats. Resultaat...de bas is niet fatsoenlijk meer in te stellen. Ook als je de hoge tonen bijsyeld lijken de andere frequenties hier ook op te reageren. Dus nu zet ik maar de bas maximaal en blijf van de rest af. Dit moet niet de bedoeling zijn. Terug zetten naar de eerste stand gaat niet volgens Samdung. Samsung update dit stuk tot nu toe ook niet, dus ik zit nu te denken om het zaakje te verkopen en dan toch naar Sonos of een andet merk over te stappen. In theorie zit er in de Samsung beter geluid, maar door de slechte geluidsregeling helpen ze nu hun eigen systeem om zeep. Wat een misser.

lerchen 08-02-2015

the model looked new and fresh and fitted in with our interia of our apartment the sound was perfect and was easy to install with the tv smartphone and it great that you don't have a room filled with wires for our living room and of cause the price

wilfred_1974 03-02-2015

er zit een geweldig bass in hij klink zeer mooi
aanrader.het aan sluiten was ook zo gebeurt.
zelf mijn oma zou dat voor mekaar krijgen

verdaasdonk1 31-01-2015

Super geluid, goede geluidskwaliteit en een fijne box
makkelijke functies op de speaker
mooie vormgeving

André60 31-01-2015

Mooi apparaat van Samsung, iets wat in iedere huiskamer thuis hoort lijkt me.
En is zeer zeker een hele mooie aanwinst!!

André

Glenn29 31-01-2015

Geluid erg goed. Plaats de M7 niet in een te kleine ruimte want de bas en lage tonen is voldoende.
Mogelijkheden zijn precies goed. De multiroom app is ongelofelijk makkelijk en de TuneIn functionaliteit is super. Bij thuiskomst de radio zender opzetten die je wilt via je tablet en het geluid van de M7 springt aan.

Rogier Bourgonje 29-01-2015

Zojuist mijn 2e WAM751 gekocht met HUB.
De 1e beviel zo goed, maar gezien een woonkamer in een Z vorm een 2e aangeschaft.

Superding, heerlijk geluid.

Werner Poppe 29-01-2015

Geweldig apparaat en wat een muziek uit zo`n kleine spaeker met eindeloze mogelijkheden! Gebruiksaanwijzing in de doos zou alleen wat uitgebreider mogen zijn maar dat is ook het enige minpuntje.

TEN Meerssen 29-01-2015

mooie compacte vorm die niet de hele hoek domineert
heerlijk warm geluid
en je hebt alleen maar een stopcontact nodig!
dus ook bij verplaatsen geen gesjouw met kabels van en naar versterker

super!

en dan heb ik het nog niet over het bediening gemak met een smartphone of tablet.

timmerman123456789 28-01-2015

top geluid! Mooie vormgeving, en eenvoudig te bedienen!

Eenvoudig, simpel, mooi en ik hoop duurzaam, maar dat zal de tijd leren.

nicovandillen 28-01-2015

goed apparaat kan de muziek op mijn ipad nu ten volle afspelen voldoet aan de verwachting, mooie vormgeving zal hem zeker aanbevelen.

Allard Hiddink 27-01-2015

Het meest fantastische is, naast de geluidskwaliteit uiteraard,dat ik niet in 1x alles hoeft aan te schaffen, maar juist gefaseerd een zeer goud geluidsysteem in mn gehele woning kan opbouwen. Ik ben dan ook begonnen in de huiskamer.

F.P Smit 26-01-2015

6,2
Anders dan de voorlichting deed voorkomen.
Niet gebruiksvriendelijk.
Je moet steeds de boxen opnieuw instellen ,connectie tussen beide boxen vervalt steeds. wil niet stereo met tv en blue rayspeler.

vanderpost 30-01-2015

Heb ik ook ervaren.
Daarvoor een WAM270 Multilink gekocht (marktplaats 200 €}.
Deze met een optische kabel aan de tv gekoppeld.
De app blijft behelpen.

Timotheas Diaz 25-01-2015
  • Product maand in bezit

Simpel product door de drie handige touchscreen knoppen waarmee ik radio, bluetooth en tv-geluid snel kan benaderen. Ook handig voor op vakantie! Kon me ook makkelijk inlezen over de producten via het YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/TheSamsungBenelux

oldhenry 25-01-2015

Voor zover ik nu beoordelen kan na zo,n korte periode van in bezit van deze speaker Goede kwaliteit van geluid en afwerking en gebruiks mogelijkheden na 1 dag gebruik

ilja 23-01-2015

schitterend geluid, heb u-vormige kamer, klinkt overal prachtig, zelfs klassieke muziek. Ben van plan om een tweede aan te schaffen , zodat alle andere installaties weg kunnen.

BJtje 22-01-2015

Een mooie vormgeving en prachtig vol geluid. Met de witte kleur in het witte interieur val de speaker niet op.

Maw pas perfect en erg tevreden.

tevreden klant 2015 20-01-2015

Mooi apparaat, prima geluid, makkelijke installatie, doet het goed met HUB en andere speakers. Kortom, doet wat ie beloofd

gteeuwis 20-01-2015
  • Product kwartaal in bezit

Twee WAM751 boxen gekocht en aan de muur gehangen. Beide boxen met de surround mode aan elkaar gekoppeld. Geeft een prachtig levendig, compleet en vol geluidsbeeld.

De mogelijkheden zijn wat mij betreft nog te beperkt, dit ligt niet aan de boxen zelf maar aan de SAMSUNG android APP. Zo mis ik een equalizer functie die ook in de surround mode beschikbaar is en balansregeling.

De behuizing solide en strak vormgegeven. Alle personen die de boxen hebben gezien en gehoord zijn onder de indruk ervan.

Na drie maanden gebruik kan ik over de duurzaamheid nog weinig zeggen.

sf3 19-01-2015

Geweldig apparaat! Geluid is super, ontwerp past perfect in onze stijl, bediening moet ik nog wat aan wennen. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen