Samsung WAM750 zwart - Reviews

Multiroomspeaker
Airplay

Zeer tevreden 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima kwaliteit

Er zit prima geluid in de M7. Makkelijk in gebruik. Eenvoudig te installeren. Dit is wat ik gewend ben van Samsung.

Alfred 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze speaker gekocht n.a.v. reviews. Later andere speakers beluisterd en die klonken echt stukken beter. Geluid klinkt iets te plastic-achtig en de bass mist te veel diepgang.

magnetic 03-03-2015 Product kwartaal in bezit

Het geluid is top. We zijn aanzienlijk minder tevreden over de app die je er bij krijgt. Deze werkt slecht/niet op een iPad (air). Blijft 'hangen'. Op een android smartphone werkt de app beter.
Volume regelen met de app is gezien de langzame reactie op een opdracht niet handig dus in de praktijk stellen we dit via de box bij.
We wachten met smart op een verbeterde app...

Gerard Hendriks 07-02-2015 Product paar weken in bezit

GEWELDIG MOOI GELUID, VELE MOGELIJKHEDEN MET BETREKKING TOT ZENDER KIEZEN, WAAR JE WELKE MUZIEK WIL LATEN SPELEN, EENVOUDIGE BEDIENING,MOOIE VORMGEVING

BG1970 06-02-2015 Product paar weken in bezit

We hebben 1 speaker gekocht en zijn van plan er nog een te kopen om een surround sound te creëren. Het geluid is warm en vol. Er zitten niet zoveel mogelijkheden op, maar genoeg om met de tv te verbinden en los te gebruiken. De vorm is wat hoekig maar niet storend, mogelijkheden om de speaker op te hangen of op zijn kant te leggen. Soms wel irritant dat er geen afstandbediening bij zit, dat is het enige nadeel vind ik.

19Ingrid73 04-02-2015 Product paar dagen in bezit

Een superbox met een mooi warm geluid. Ideaal met de tablet, telefoon en tv te bedienen. Ideaal om muziek van YouTube te luisteren. Superstrak model!

F Fransen 03-02-2015 Product paar dagen in bezit

De geluidskwaliteit is super, gewoon zoals muziek bedoelt is. Vormgeving is ook mooi, strak en glanzend zwart. Verder zijn er voldoende mogelijkheden. Handig dat de box overal in huis neergezet kan worden en gemakkelijk koppelbaar is met andere apparaten zoals telefoon of Samsung Sound Bar. Ook handig dat er 4 favoriete radiostations ingesteld kunnen worden.

jeffreyt 03-02-2015 Product paar dagen in bezit

Prima artikel, goede kwaliteit in midden en hoog gebied. Prima studio-monitoren .. Als profi kan ik er goed mee werken .. voor de particulier meer dan goed!

brutus 1981 01-02-2015 Product paar dagen in bezit

super kwaliteit alles van samsung of het nu tv ,telefoon of tablet is .
ben er super blij mee .het beeld is erg mooi en scherp
telefoons zijn erg makelijk te bedienen
en tablet heeft erg veel mogelijk heden

1975naam 01-02-2015 Product paar dagen in bezit

Geluidskwaliteit is prima, zeker in verhouding tot de koopprijs. De M7 ziet er qua vormgeving mooi uit, vooral rechtop op de meegeleverde standaard past het binnen elk interieur. Daarnaast is het een degelijk apparaat, van degelijk materiaal gemaakt, voelt stevig aan. De mogelijkheden heb ik nog niet allemaal ontdekt. Ik had wel wat moeilijkheden met de installatie. Na het installeren van de app op de telefoon ging de installatie goed. Ik ben er wijs mee.

Studio 5 30-01-2015 Product paar dagen in bezit

mooie vormgegeven Multi speaker met prima geluidskwaliteit . in het begin wel een beetje puzzelen hoe het werkt .wij zijn niet zo goed met die soort dingen

Hans van der Haas 29-01-2015 Product paar dagen in bezit

met een samsung hub eenvoudig aan te sluiten.
min punt:kan niet de 3 meegeleverde radiostations verwijderen

Loreno3000 29-01-2015 Product paar dagen in bezit

IK HEB OOK DE M5 GEKOCHT DIE BEVIEL AL GOED IK BEN TOEN GELIJK TERUG GEGAAN OM DE M7 OOK NOG TE HALEN.. ALDUS HET BEVALT PRIMA

D.F van Tatenhove 28-01-2015 Product maand in bezit

geluid en vormgeving prima maar samenwerken met samsung mutimedia tv UE40ES7000SXXN en samsung soundbar HW-W750 en HUB250 is nu 4 weken later nog steeds niet gelukt ondanks 2 maal telefonisch contact en een contact met hulp op afstand en een mail naar samsung waar ik tot op heden geen antwoord op heb gekregen .
Dus u begrijpt misschien dat het vertrouwen in de klantenservice van samsung erg minimaal is

hellena 1963 27-01-2015 Product maand in bezit

erg mooi geluid, wel even oefenen met alle mogelijkheden.\heel gedoe om via samsung geld terug actie..

Ger-M 25-01-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben de WAM750 nog niet zo lang aangesloten en kennen nog niet alle mogelijkheden. Maar tot nu toe is het een prachtig geluid wat er uit komt. Helaas is het ons met de verkoper nog niet gelukt om de tweede box ook op de tv aan te sluiten. Daarom kan ik op dit moment voor de mogelijkheden nog geen hoger punt geven als een 8.

Elsa Loomans 25-01-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden over onze aankoop !!
Dit artikel is precies naar onze wens, met een perfect geluid en mooi design.

Luc 1957 23-01-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb nu een paar dagen de WAM750 in combinatie met de soundbar. echt een perfect geluid met veel mogelijkheden om je muziek te streamen.

Ruud van den Bogaert 22-01-2015 Product paar dagen in bezit

Dik tevreden over geluidskwaliteit.
Veel mogelijkheden i.s.m. de multiroom app.
Vorgeving, iets groter uitgevallen dan verwacht, maar wel mooi.

Martin119900 20-01-2015 Product maand in bezit

Prachtig apparaat met uitstekend geluid.
Heb hem ook aangesloten op mijn tv en dat gaat heel goed.
Hiernaast heb ik ook een M3 en dan heb je wel een hubje nodig. Ben heel blij met deze aankoop.