Philips DS1155/12

BigBen Interactive Stijlvol docking station met LED verlichting - zwart zwart

BigBen Interactive Stijlvol docking station met LED verlichting - zwart zwart
Bekijk alle Wireless speakers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DS1155/12 op Kieskeurig.nl.

4,8

• Slecht
  • Slecht

Brenda30 03-09-2013

4,5
Een heel mooi vormgegeven apparaat, heel mooi geluid ook. Echter kun je het apparaat alleen gebruiken als de iPhone op het apparaat staat (dus niet apart als wekker) en de app moet actief op het scherm blijven (je ziet dus de hele nacht de app actief op je telefoon). Het wekgeluid is dan in 1 keer heel hard, geen verloop naar steeds harder. Als je de app niet actief houdt op je telefoon, werkt hij de ene keer wel, de andere keer niet. Hij synchroniseerde de tijd niet zoals gezegd en ook de radiozenders functioneerde niet (hij gaf steeds aan dat je hem op de dock moest zetten terwijl hij daar al op stond). Jammer, want toen ik hem uitpakte was ik er echt blij mee. Ik heb hem ook weer teruggestuurd, had hem aangeschaft met de rentepunten van de ING.

Koeneman 27-06-2013

Wat een mooi apparaat en wat een slecht apparaat.

Hij laat je iPhone op en dat is eigenlijk alles!!
Een wekker app werkt niet, niet een! je hoort gewoon geen geluid in de ochtend, NIKS!
Ook het standaard apple alarm gaat niet werken, alleen een buzzer, tril alarm werkt en geen geluid, alsof je telefoon op Mute staat.
Ook de eigen app van philips is een ramp, slechte vormgeving, en slechts 1 liedje dat je mag uitzoeken. Ik wil langzaam gewekt worden met diverse liedjes die langzaam aangaan en steeds luider spelen, helaas allemaal niet mogelijk.
Conclusie, waardeloze WEKKER, -> terug naar winkel en geld terug, grote flop.