Pioneer XW-SMA4-K zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pioneer XW-SMA4-K zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AJVaartjes 02-11-2012
Geschreven voor: Pioneer XW-SMA4-K zwart

Niet vaak hoorde ik zoveel geluid uit zo'n klein kastje! Ondanks de compacte vormgeving, is deze speaker krachtig genoeg om een grote ruimte van geweldige gedetailleerd geluid te voorzien.
Muziek wordt geweldig weergegeven, of het nu klassiek (niet mijn favoriet), voornamelijk zang of populair is. De vier speakers geven midden en hoog geluid perfect weer en de subwoofer produceert indrukwekkende lage tonen, die nooit te overheersend klinken.

Het aansluiten van het apparaat is vrij simpel, vooral met de duidelijke quickstart erbij, een grote computerkennis is geen vereiste. De speaker kan zowel bedraad, als draadloos in je netwerk plaats nemen, of zelf als access point fungeren.
Als het apparaat in je netwerk is opgenomen stream je via AirPlay of een app als Twonky Beam of iMedia Share simpel muziek van je apparaten of uit je netwerk naar de speaker.
Daarnaast kan elk muziek apparaat met een hoofdtelefoon-uitgang via een AUX-kabel aangesloten worden. Er zit een USB-poort op de speaker, maar deze is alleen bedoeld om direct af te spelen van Apple-producten. (Dus geen MP3s van een stick.)

De vormgeving is simpel, maar strak en zal waarschijnlijk in veel huiskamers in te passen zijn. Persoonlijk ben ik hier weinig gevoelig voor, maar ik kan ook geen minpunten ontdekken aan het design. Het geheel doet aan als erg stevig, maar ik ben niet van plan om bewust te gaan ontdekken hoeveel het apparaat kan hebben.

Samenvattend: voor deze prijs heb je een perfecte speaker in een compact jasje, waarmee je urenlang van je muziek kunt genieten.