Philips AS851/10 zwart - Reviews

Bluetooth
30 watt vermogen
Kleur(en)
zwart

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Buddy57 20-09-2015

Prima speaker en dockingstation

Mooi zuiver en helder geluid met voldoende basweergave.
Handige en makkelijk te bedienen met afstandbediening en bluetooth functie. Makkelijk aan te sluiten op diverse apparatuur bijv., op je tv .
Ik neem de speaker mee op vakanties en speel muziek af via mijn Android telefoon.

duintje677 19-08-2013

zeer goed product

Ik heb deze net, en ben zeer tevreden. Makkelijk je muziek steamen via bluetooth en er zit een zeer goed geluid in. Eventueel aan te passen via de equalizer. Jammer dat je hem niet overal mee naar toe kan nemen. Voor de rest een super apperaat.

Hardrockjohnny 16-08-2013

Handig docking voor andriod mobiel en alle bluetooth apparaten

Eenvoudig te gebruiken.
Het geluid is redelijk goed.
Handig als telefoonoplader.
Alle apparaten met bluetooth werken hierop. Zoals laptop, tablet enz

Ozzzzz 07-07-2013

handig

Prima geluidsbox. Uiteraard kan het zich niet meten met een echte stereoinstallatie, maar daarvoor is het niet bedoeld. Kan fungeren als wekker, oplader en extra beter geluid bij mobiel of ander geluidbron. Jammer van de iele instel draaiknopjes. Ook de prijs is tamelijk hoog als je korting niet mee telt. Tja, leuk dat er een fraaie afstandbediening bij zit, maar beter had geweest om aan app op google play te zetten, ik heb al zo veel van die dingen.

Peter B 29-06-2013

Geweldig product, super geluid, echt super bas aansluiten van de Samsung Galaxy S3 is een fluitje van een cent binnen 5 min. zijn de apps gedownload en kun je aan de gang, geluid had ik al dirrect via de blue tooth het is een geweldige aanwinst.
De degelijkheid heb ik op basis van hoe het er uit ziet gebaseerd omdat ik het toestel pas net heb valt natuurlijk niet te zeggen hoe lang het mee zal gaan maar verwacht er nog lang van te kunnen genieten.
Een echte aanrader voor iedereen die een blue tooth of 3,5 mm aansluiting heeft op een portable geluidsdrager maar oke met een toestel met android erop komen er mooie apps bij om je geluid nog verder aan te passen, kun je internet radio luisteren (kan natuulijk ook via iedere andere telefoon met een blue tooth)

Madeinyello 10-04-2013

Mooi geluid!

Mooi geluid uit dit apparaat, ik vind het fijn dat mijn gsm er niet per se op hoeft te staan om te werken.
Twee nadelen: hij gaat ook aan als ik mijn Playstation aanzet. Ook onderbreekt hij de muziek kort als de GSM een ander signaal binnenkrijgt (van Email, what's app enz).

Nevinvdv 29-12-2012

Echte geluidskwaliteit voor je geld

Je kunt je muziek lekker luisteren zonder kabels en dat soort zooi. Gewoon docken of via Bleutooth. Echt lekkere bass zit erin! Daarom voor mij 5 sterren! =)

MichielR 01-11-2012

Prima apparaat, goed geluid, software/app wat minder

Geluid van het product is gewoon goed. Fysiek koppelen van telefoon aan het station redelijk. Fidelio werkt goed als je via bluetooth wilt koppelen maar als je dat niet wilt is het een erg irritante app die te pas en te onpas opstart.

wouter schraal 27-07-2012

6,8
Een dock voor android eindelijk zou ik zeggen,en dan ook nog is van een echt merk.
Het geluid is top helder en vol met een goed volume.
DE fidelio app die je op je telefoon moet zetten is erg handig vooral omdat je telefoonscherm dan altijd rechtop staat.
Je transformeert je dock ook meteen tot wekker.
Het uiterlijk vind ik prima,alleen de materiaal keuze mag van mij wat mooier zijn!
Het is nu wat te plastiek achtig naar mijn mening.
Maar voor de rest vind ik het apparaat top hoor!!!

Haagsehop 20-07-2012

kies voor gemak en kwaliteit, kies de Philips speaker

De Philips speaker is echt een aanwinst. Er komt binnen de kortste keren een super geluid uit. Je download het programma fidelio en je android toestel is gebruiksklaar. De afstandsbediening is ook ideaal, want jij heb de controle over het apparaat. Het is een mooi compacte speaker, wat er ook nog goed uit ziet.

De lijfspreuk van Philips, ''Sense and Simplicity'' past uitstekend bij deze moderne speaker.

mvdwesten 19-07-2012

Zeer goed geluid en een knap design.

Mijn ervaring met deze docking zijn zeer goed. De geluidskwaliteit is goed en met de equalizer ook nog naar wens aan te passen. Daarnaast is de aansluiting voor de telefoon zo aan te passen dat hier echt ieder Android toestel op aangesloten kan worden. Het apparaat is mooi afgewerkt en door de diverse instellingen makkelijk in gebruik.

Danny de Graaf 17-07-2012

Na het luisteren van veel docking stations ging mijn voorkeur uiteindelijk uit naar de Philips AS851. De speaker wordt simpel gekoppeld via bluetooth en heeft een verbluffende goede geluidskwaliteit. De bassen komen vol en krachtig uit de speaker en zelfs bij een stevig volume gaat het zonder moeite. De app. die philips heeft is naar mijn mening niet de beste. Het voordeel is wel dat het display altijd goed rechtop staat. (bij android zit de laadaansluiting wel eens bovenop..) Echt een aanrader! Zeker in vergelijking met ander merken voor dezelfde prijs.

LJ502 20-06-2012

Na veel kijken en afwegen deze gekocht voor mijn samsung galaxy s3. Na wat gedoe met de besturingsoftware van Philips is mijn eerst indruk zijn goed maar toch een paar opmerkingen. Allereerst is het gedeelte van de stekker naar de travo wel heel erg kort zodat je deze goed kunt wegwerken. Ook vind ik het bluetooth bereik niet echt groot en dat betekent dat he de telefoon steeds redelijk in de buurt met houden. Misschien weet iemand daar in oplossing voor. Ook vind ik het dockingsysteem wat iel, dus wel oppassen met plaatsen. De vormgeving is erg mooi en het schakelen tussen diverse mogelijkheden gaat goed. Nu maar afwachten hoe die zich houdt.

Peter B 29-06-2013

Dat van die stekker klopt idd. maar je hebt toch vast wel een snoertje van een oude radio ?? dit is een standaard snoer wat op bijna elk ouder scheerapp. zit, draagbare radio e.d.??
veel plezier ermee nog ik heb ook de S3 die klingt hiermee echt super heel wat anders als met de standaard speakertjes of de mini blue tooth speakers die ik erbij heb.

osito 30-12-2011

Verbazende prestaties!!

Tja, ik had dus geen iphone, maar een samsung.. Dus de mogelijkheden voor een passende speakerdock worden dan wel een heel stuk uitgedund. Nou ja, "dan maar een philips".
En echt veel had ik er niet van verwacht (niet echt een philips-fan) Maar djzeeezus, WAT EEN GELUID ZIT DAAR IN!! Kristalhelder, zonder enige waarneembare vervorming, zeer krachtig, met een basweergave die je uit zo'n relatief kleine kast niet voor mogelijk houdt. Dit speelt ECHT de sterren van de hemel. De klank is helemaal niet van een portable iets, maar ECHT prachtig. Alle toonhoogten perfect met elkaar in balans, en een uitzonderlijk natuurlijke weergave van alle instrumenten en stemmen. GEEN radio, Geen fratsen, krijgt z'n signaal via bluetooth, of via een gewone line-in. Die line-in nog even op een SA-CD=speler aangesloten met een Super=audio-CD: Speakerdock op de kast voor de TV, en luisteren:
Ik was er stil van...

osito 30-12-2011

Ik was er stil van...

LJ502 20-06-2012

Dag osito,

Heb hem gisteren ook aangeschaft. Even een paar vraagjes. Heb jij geen last dat de bluetooth wel erg kort van afstand is en hoe heb jij de instelling voor het geluid afgesteld?