VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 392 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Top! Veiligkopen.nu doen wat ze beloven! 08-10-2021

En toen was onze wasmachine kapot, hoe vervelend is dat? Snel op zoek naar een nieuw exemplaar, liefst snel leverbaar, want tja een dag niet gewassen, is een dag niet geleefd ;-).

's Avonds om half negen een wasmachine besteld en de volgende dag om 16:30 uur stond de machine bij ons op zolder, echt geen grapje! Geen enkel probleem, hij werd keurig naar boven gebracht, netjes aangesloten en klaar. De oude machine werd door de mannen meegenomen, echt top!

Het leed weer geleden en een prachtig exemplaar, voor een zeer scherpe prijs.

Wil Aelfers 08-10-2021

Na prijsvergelijkenissen kwam deze er met 40€ verschil er het beste uit.
Komen afspraken prima na,dus een aanrader.

Jaqueline van den Brink 05-10-2021

Klantvriendelijk te woord gestaan en duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag via de telefoon werd snel opgenomen en gaf mij een goed gevoel over deze winkel!’s avond besteld en de volgende ochtend in huis geleverd door zeer vriendelijk en net te medewerkers. Al met al ben ik zeer te spreken over veilugkopen.nu mijn ordernummer is: VK1022023

Guido 04-10-2021

Zaterdag de bestelling geplaatst, keuze kon ik zelf doen wat betreft de levering. Gekozen voor maandag, levering is gebeurt ook prima op de hoogte gehouden ivm levering en tijd dit via mail en ook sms,prim

Bouwels 01-10-2021

Goede communicatie goede uitleg erg vriendelijk toppie ga zo door ik werf iedereen aan om bij jullie te kopen goede service

sunny 01-10-2021

's Avonds bestelt volgende ochtend geleverd. Interessante prijs voor het gewenste product

A. Van Kooten 30-09-2021

Goede prijzen voor zelfde machines als bij andere websites die ook winkels hebben. Dit is stik gunstiger.
Goede uitleg/vergelijking op de site. En snelle levering. Enige minpunt was de plaatsing van de machine. Je betaald extra (dat is niet perse heel veel) maar de wasmachine stond niet waterpas. Dus vriendlief kon alsnog zelf aan de slag
Volgende dag al geleverd.

Angêle 28-09-2021

Heb vorige week de smart oven aangeschaft tot nu toe ben ik dik tevreden heb er een cake in gebakken / eten opgewarmd en pizza in gemaakt allemaal met groot succes.
Het is wel een beetje zoeken want online kun je er niet direct veel van vinden ( recepten/standen)
Ik ga deze komende weken verder met onderzoeken en ben zeer benieuwd.

C. Cohlst 28-09-2021

VeiligKopen levert snel en voordelig. De telefonische informatie vooraf was correct en helder. Waar andere aanbieders een grote slag om de arm moeten houden qua levertijd, had ik mijn artikel (een nieuwe afzuigkap) binnen enkele dagen. De vriendelijke bezorger bracht het pakket ook nog naar de bijkeuken.

Marcel 27-09-2021

Op zondagavond 21.30u een droger bestellen en volgende dag om 14.00u staat nieuwe droger al te draaien. Super snelle service en tegen de laagste prijs.

Annetje1983 25-09-2021

Super fijne afhandeling van onze bestelling. Zou zo weer hier kopen! Onze kookplaat zag er ook zeer mooi uit, beter dan alle vorige kookplaten samen.

MkH 24-09-2021

En zeer duidelijke shop , goed en veel op voorraad makkelijk door de site heen en een top service

Rutger 24-09-2021

Goede webshop met goede service. Had op het laatste moment nog een wijziging en dat was geen probleem. Goed meegedacht en een goede prijs. Heel tevreden.

rob 24-09-2021

Super duidelijk overzicht en goede tracking voor het te leveren artikel.
Constant op de hoogte gehouden via mail/sms.
erg fijn

Petra Vonk 24-09-2021

Gisteren een warmtepompdroger van Bosch besteld vandaag al in huis! Super vriendelijke bezorgers, die ook nog snel de droger boven hadden en helemaal klaar zodat ik Direct mijn was erin kon doen. Ik had een andere droger besteld maar kreeg binnen paar minuten al een mailtje dat deze niet leverbaar was en dat een andere luxere droger kreeg voor dezelfde prijs. Dat is pas een super service!!ordernummer VK1018799

Vere 24-09-2021

Alle apparaten koop ik hier. Als er iets is komen ze van het meek vh apparaat zelf langs binnen garantieperiode.

Frans Nieskens 23-09-2021

In het verleden goede ervaringen met veiligkopen.nu. Echter deze keer staat er bij onze aankoop direct leverbaar. De realiteit is dat we 3 weken hebben moeten wachten.
Hier 2x via mail contact over gehad, kregen vlug een antwoord. Maar er moet wel om gevraagd worden.

Elchie 22-09-2021

Duidelijk en simpel concept: een zo goedkoop mogelijk aanbod van producten en een direct gestuurde bezorging, Zonder poespas.

Ruud 22-09-2021

Echt wat een super winkel veilig kopen.nu. Eerst vaatwasser besteld bij andere shop. Stond bij vandaag besteld en morgen geleverd. Dag erna mail wordt geleverd in week 42 daarna mail week 44 levering. Dit allemaal geannuleerd en besteld bij veiligkopen.nu. Gisteren besteld vandaag super op de hoogte gehouden van levering via mail en sms en ben nu super blij. Dank jullie

Henk 22-09-2021

Netjes aan de telefoon, hele snelle levering. Vriendelijke chauffeur.
Bevestiging via mail over het volgen van de levering.

Laura 21-09-2021

Snelle levering! Perfect geregeld. Prijs vergeleken met andere aanbieders is ook top!

Cornelis 20-09-2021

Duidelijke website, goed informatief, goede prijzen. De koelkast was niet direct leverbaar. Oké, dat kan. Je ontvangt bericht dat hij waarschijnlijk enkele dagen later (dus niet de volgende dag) zal worden geleverd. Die ‘enkele dagen’ worden 4 weken! Al die tijd is er taal noch teken van Veilig Kopen (!?). Dat kan echt beter Veilig Kopen. Inmiddels de koelkast ontvangen en blij mee.

Bianca 19-09-2021

Net terug van vakantie en dan is je droger stuk . Via veiligkopen.nu toen meteen een nieuwe besteld en wat fijn dat die dan meteen de dag erna geleverd wordt op de zondag…..
Snelle service dus en wordt bezorgt door zeer vriendelijke jonge mannen
Zeer tevreden nu en hij is zijn werk al aan het doen( de was zit er al in)

Nicolle 19-09-2021

Ik ben zeer tevreden over de shop.
Duidelijk en overzichtelijk.
Kraan bij jullie besteld ziet er erg mooi uit.
Snelle levering en goede informatie vooraf wanneer en hoelaat de bezorgdienst kwam.

Henkbrax 19-09-2021

Ondanks enkele minder goede reviews mijn ijskast besteld.
Een onduidelijkheid op de situeerde met een enkel telefoontje recht gezet.
De levering ging snel en probleemloos