VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pasman 23-10-2021

De prijzen van alle artikelen zijn scherp geprijsd. De bezorging kan je precies volgen en het afleveren is ook goed. Dus een fijne webwinkel om bij te bestellen.

Frans 23-10-2021

We waren op zoek naar een ijskast en hebben eerst ergens anders besteld. Helaas was de kast niet meer in voorraad en werd de bestelling geannuleerd. Bij Veilig Kopen maar proberen, ook hier was na de betaling de ijskast niet in voorraad, echter met het grote verschil: Veilig Kopen meldde het, loste het op en binnen een week hadden we onze ijskast. Top.

Manita 22-10-2021

Goede prijs maar alleen de service was minder heel gehaast en kreeg te horen het was druk waardoor de ijskast niet gezet werd waar hij hoort

Veiligkopen nu.nl 22-10-2021

Bestelden gisteren online een nieuwe Bosch wasmachine. Werd bevestigd doch later bleek die niet meer voorradig. Kregen daarvoor in de plaats een luxer uitgevoerde Bosch (opvolger van de bestelde wasmachine die formeel € 100,-- meer kost daarvoor in de plaats, maar wel tegen de eerder bestelde niet voorradig wasmachine. Die werd de volgende dag al geleverd.
Werkelijk een opmerkelijke service, die bovendien ook zeer vriendelijk was.

Michel 22-10-2021

Shop is overzichtelijk ingedeeld en heel belangrijk, was goedkoper was dan elders.
Snelle levering en plaatsing van nieuwe en afvoer van oude wasmachine (van de verdieping) voor nog geen €20,-.
Klein minpuntje van bezorgers is dat men heel veel haast leek te hebben waarbij men de oude wasmachine met het volle gewicht over de pvc vloer heeft geschoven (hierdoor zwarte strepen veroorzaakt die moeilijk waren te verwijderen) en de nieuwe wasmachine niet waterpas gezet!

Rosalin 22-10-2021

Na een vervelende ervaring bij een koude en blauwe webshop dacht ik: “ Laat ik Veiligkopen.nl proberen. Ik ben echt zeer blij verrast over de service die ik heb ontvangen. Gisteren een belletje naar de klantenservice of wasmachine op voorraad was, dat was inderdaad het geval en nu staat mijn wasmachine te draaien! De heren die het kwamen afleveren waren zeer vriendelijk en snel! Je kon zien dat ze een goed ingewerkt team zijn en ik kan niet anders dan jullie webshop aanraden! De volgende aankoop is zeker weer bij jullie. Ook omdat ik de wasmachine nergens goedkoper heb kunnen vinden dan bij jullie en dat is zeker een compliment waard!

Nand 22-10-2021

Ondanks dat er geen levertijd op website stond,
toch, na tel. contact, snel ontvangen. Prima!

Marie 20-10-2021

Zeer snel levering. Klanten service behulpzaam - ik had een paar vragen betreft de montage service voor dat de bestelling geplaatst werd.

A. 20-10-2021

De site is erg duidelijk, ook de levering is op de juiste dag gedaan. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de komst van de bezorger. Producten waren ook niet beschadigd en netjes verpakt.

Noor 20-10-2021

Direct het goede product gevonden voor een scherpere prijs dan bij andere aanbieders. Levering super snel (binnen 24 uur, op zaterdag) en door een enorm vriendelijke bezorger!

Jan 18-10-2021

Goede shop vriendelijk e-mail verkeer. Als ik mijn 10 euro die ik te veel betaald heb teruggestort krijg zoals beloofd dan is het een supershop.

Yvette 18-10-2021

Snel geleverd, netjes geplaatst, droger kon niet helemaal correct worden aangesloten maar dat lag aan onze eigen afvoer, in elk geval advies gehad over hoe we dat zelf kunnen doen. Prima!

Walter van der Mast 18-10-2021

Levering product zoals beschreven. Keurig op tijd. Goede info mbt aflevertijd en datum.

Ria de Haan 18-10-2021

Goede overzichtelijk site waardoor je gemakkelijk je bestelling scherp kan plaatsen. Veel laag geprijsde artikelen. Snelle levering.

Nathalie 17-10-2021

Snelle en correcte levering. Ons besteld toestel was op vele plekken uit stock, maar hier niet, dus prima!

Henri 16-10-2021

Combioven besteld, die na weken nog niet geleverd werd. Moest uiteindelijk zelf bellen om erachter te komen hoe het zat. De ondeskundige telefonist deelde mij uiteindelijk mede dat week 40 pas geleverd kon worden. Wellicht is het handig om de levertijd te vermelden bij een bestelling, i.p.v. dat de klant achter de feiten aan moet lopen? Scheelt een hoop ergernis.

Huub 15-10-2021

Prijs/ kwaliteit verhouding is prima. Info over bestelling snel en duidelijk. Prettig dat je middels berichtjes op de hoogte wordt gehouden over tijdsduur en tijdstip van levering. De bezorgers waren correct en hebben de vriezer netjes binnen neergezet. Ik zal veiligkopen.nu zeker aanbevelen. Huub van der Velden

Dhr c kuijs 15-10-2021

Goede service zoals op tijd leveren en de juiste info ook van veevoeder enigste min puntje is dat ons het verpakkingsmateriaal niet mee terug genomen werd al met al een zeer goede service

Dorien 15-10-2021

Na wat rondkijken vond ik op deze site de vaatwasser die ik wilde voor de laagste prijs. Ik kreeg van tevoren bericht wanneer en hoe laat hij geleverd zou worden. De vriendelijke monteur belde nog even hoe laat hij kwam en heeft het apparaat keurig geïnstalleerd. Het apparaat werkt prima en voldoet aan mijn verwachtingen.

Leen 14-10-2021

Gisterbesteld vandaag al geleverd was een foutje gemaakt met prijs gelijk hersteld volgende keer weer bij veilig kopen

Bjorn Spruytte 14-10-2021

De goedkoopste!Buiten de levertijd (1 maand) was alles perfect geleverd en verpakt. Natuurlijk kan dit liggen aan de toeleverancier. Alleen zou ik dan het voorstel willen doen om de klant zelf in te lichten als de levertijd langer gaat duren dan voorzien.

Lammert Hoffman 13-10-2021

Kookplaat van Bosch type PIV851FC5E aangekocht voor €627. Geen enkele andere aanbieder kon hem leveren voor deze prijs.
Snelle en correcte levering zoals op de site vermeld staat.

Hans Tettero 13-10-2021

Uitstekende service en een zeer overzichtelijke site. Ik had een koelkast besteld en betaald en het transport was geregeld. Een dag later bleek dat ik een verkeerde keus had gemaakt. Geen enkel probleem om de aankoop te annuleren en binnen 5 minuten was, met hulp, de juiste keuze gemaakt en afgerond. Ook uitstel van de levering ivm vakantie was geen enkel probleem en de levering kwam 3 weken later prima op tijd. Heel prettig zaken doen!

Heddy 13-10-2021

Super makkelijk geregeld om een koelkast te kopen. Oude nemen ze gelijk mee. Top

piet van der kolk 11-10-2021

Koop al vele jaren alle inbouwapparatuur bij VK. Altijd goed gegaan. Zojuist ontvangen inductiekookplaat nog niet geïnstalleerd maar ga ervan uit dat het wederom goed is. Zo niet, VK laat je niet in de steek. Althans dat was bij de vorige eigenaar zo en ik vertrouw erop dat de nieuwe eigenaar de goede service doorzet.