VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 392 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A. van den Enden 04-11-2021

Online besteld volgende dag al in huis.
Vriendelijke bezorgster, netjes en zonder schade afgeleverd

zeer tevreden klant 03-11-2021

Ik heb voor de derde keer een witgoedapparaat besteld bij veiligkopen. In alle gevallen ben ik uiterst tevreden over hun service en de plezierige wijze waarop je geholpen wordt. Het laatste apparaat was een inbouw koelkast die door een bedrijf, die voor hun werkzaamheden uitvoert, geïnstalleerd ook daar ben ik zeer tevreden over.

T.Tunders 03-11-2021

Het is een fijne Shop , en betrouwbaar ! heb er 1 wasmachine , 1 droger droger , en 1 oven magnetron gekocht op een paar maanden tijd !!! Super ..zou er zo weer kopen.
Raad iedereen aan , om daar te kopen !

marcel 03-11-2021

Heel nette prijs en duidelijke uitleg betreffende levering, kortom alles heel netjes geregeld

Wout 31-10-2021

Snel, transparant, lage prijs ivm concurrentie. Propere afleveringsservice. Kortom voorlopig zeer tevreden.

Saskia 31-10-2021

Snelle levering van onze Inventum koelkast binnen 24 uur. Geen onnodige mails, maar die we wel ontvingen waren duidelijk. De bezorgers werkten vriendelijke en netjes. Ook ging het invullen van het digitale garantieformulier soepel. Heel fijn gezien we veel gedoe hebben gehad met het bedrijf waar we onze vorige koelkast hadden aangeschaft en binnen 5 jaar er mee op hield.

Gerrie Cillessen 30-10-2021

Ik had nog enkele vragen,en deze werden op een duidelijke manier zeer netjes beantwoord. Dit
gaf mij het vertrouwen de bestelling te plaatsen.

Wim Van Rymenant 30-10-2021

Wij kochten een koel-vriescombinatie van Liebherr aan. De prijs was voordeliger dan andere aanbieders. Onze aankoop werd keurig geleverd volgens de afspraken. Ook de aankoopinformatie voor België werd zeer duidelijk gecommuniceerd.
Zeer tevreden over volledig proces

Rom 29-10-2021

Prima levering! Eerlijke prijs vanaf het zoeken tot en met het bestellen, betaling en levering alles correct verlopen. Zeker een aanrader!

Rene 29-10-2021

Erg tevreden, snelle service. 21.30 uur besteld, volgende dag al geleverd.

Werner 28-10-2021

Product was eerst niet in voorraad maar na twee dagen weer beschikbaar. Is de volgende dag reeds geleverd volgens afspraak. SUPER!!!

Boegy 28-10-2021

Inderdaad veilig kopen wordt helemaal waargemaakt. Prima aanbieding van de afzuigkap van Siemens en gemakkelijk te navigeren site. Zeer vlotte levering en via Dyna Logic exact te volgen.

J.C. 28-10-2021

Gisteren besteld vandaag geleverd en een goed prijs voor de wasmachine van Siemens

Leon Beek 28-10-2021

Op de duidelijke site kun je gemakkelijk tot de juiste keuze komen voor een aan te schaffen product. Navigatie is eenvoudig en bij vragen word je prima geholpen door een van de medewerkers.

Melissa 28-10-2021

Super levering. S morgens netjes de tijd van levering die na maten de dag steeds specifieker wordt. Niks thuis zitten wacht gewoon netjes informeren. Verpakking was keurig. Product nog niet getest omdat die door een monteur geïnstalleerd moet worden.

Roos Sleenhoff 27-10-2021

Op je gemak thuis uitzoeken je kan zelf de dag bepalen wanneer je aankoop bezorgd kan worden.
Smorgens een mailtje in welk tijdsbestek ze komen en hele vriendelijke bezorgers niks dan lof hoor

Joke 27-10-2021

Ik heb een vriezer gekocht en ben zeer tevreden. Ik ben door het bedrijf die de vriezer leverde goed op de hoogte gebracht, maar ook door het bedrijf (dynalogic) die het leverde. Op de dag van bezorging 2x een mail/ app en een belletje dat ze er aan kwamen. Keurig alles uitgepakt en neergezet en de oude vriezer mee terug. Top.

Peter 26-10-2021

Uitstekend geregeld. Niet alleen een uiterst scherpe prijs maar ook binnen 24 uur geleverd door een heel prettig bezorgdienst. Gewoon niets op aan te merken.

Guus 26-10-2021

Via internet bij aanbieder gekomen Ik kan een ieder als hij aan een aankoop toe is zeker eerst te kijken bij veiligkopen. nl. Zij in prijs scherp en in de afhandeling uitstekend.

Wim 25-10-2021

Goed bereikbaar, ook telefonisch. Goedkoper dan waar dan ook. De wasdroogcombinatie werd ook de dag na bestelling keurig op tijd afgeleverd en geïnstalleerd (door Dynalogic). Prima dus.

Liesje 25-10-2021

Vriendelijke medewerkers die zeer behulpzaam zijn aan de telefoon. Fijne bezorgdienst die netjes op tijd de wasmachine kwamen afleveren an aansluiten. Werd een half uurtje voor de bezorging gebeld dat ze onderweg waren. Complimenten voor de service! 👍🏻

Mohsen 25-10-2021

+ Best price.
+ Answer nicly on the phone.
- When you send them any email, be sure they have recieved it. Some times emails to `info@veiligkopen.nu ` got lost.

Siemens combimagnetron 25-10-2021

Goede aanbieding. De problemen met de levertijd konden zij helaas niet oplossen aangezien iedereen daar last van heeft. Er was een klein probleem wat ik gemald had. Dezelfde middag had ik al een bericht dat zij het doorgegeven hadden aan de fabrikant, waar ik ook hetzelfde dagdeel een bevestiging van kreeg.
Voor de rest een fantastische oven die zijn werk stil doet. Een keur aan mogelijkheden heeft en er ook nog gelikt uitziet.

Martijn Kok 25-10-2021

Erg fijn bedrijf. Op de site kon ik gemakkelijk het gewenste product vinden, de communicatie was erg goed (track and trace), product is op tijd geleverd, prijs is OK.

Fam de Groot 23-10-2021

Goede service, betrouwbaar bedrijf. Ook de prijzen zijn goed en het woord veilig kopen is hier zeker op zijn plaats!